[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 256
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 257

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Ez volt a hét


(Irónia) Rájöttem, hogy nem tudok iróniamentesen írni. Ha mégis valahogy sikerül, olvasni már iróniával olvasom.


(Az autópálya-építésekről.) A FIDESZ-kormány úgy épített, hogy nem épített. Az MSZP-kormány úgy nem épít, hogy épít.




(Női)A Szász Károly ügyében szereplő kerékpár kikéri magának, hogy tapogassák.




(Boksz) Kökény Mihály egészségügyi miniszter nem hiszi, hogy igazak lennének a betegverésről szóló hírek. Ha netán mégis előfordulna ilyesmi, azt tanácsolja a betegeknek, hogy bátran vegyék fel a kesztyűt.




(Weklerség) A Wekler-ügy kapcsán Eörsi István kilépett az SZDSZ-ből. Bár jobban szerette volna - mint mondja -, ha az SZDSZ lép ki a Weklerből.




(Metró) Demszky Gábor beismerte, hogy hibázott, ezért megígérte, hogy kemény munkával teszi ezt jóvá: Még a ciklus vége előtt megépítteti az összes tervezett metróvonalat, sőt tovább megy, és leviszi a nyomvonalat egészen az Adriai tengerig. Ezzel kényelmessé és olcsóvá teszi a fővárosiak tengerparti nyaralását, és magának is megspórol egy sor kellemetlenséget.




(Zen) Medgyessy Péter ősztől óriási változásokat ígér. Miniszterei, a pártvezetés, sőt az egész párt bizalmáról biztosította és tapsol neki.
Egy kézzel.




(Bizalom) Miután Medgyessy Péter bizalma megrendült Csillag István gazdasági miniszterben, Kuncze Gábor bizalma is megrendült Medgyessy Péterben. A két politikus kölcsönösen biztosította egymást megrendült bizalmáról.




(Nemzetgazdaság) A FIDESZ szerint eddig a nemzetnek nem volt gazdasága, Csillag menesztésével már az országnak se lesz.




(lábujj) Újsághír: Egy fiatal, napozó nő a strandon egyszer csak azt vette észre, hogy egy ismeretlen férfi a kislábujját szopogatja. Azonnal szólt a rendőröknek. Az eset kivizsgálásakor még két másik hölgy is jelentkezett, akiket hasonló támadás ért ugyanazon férfitől. Igaz - mint elmondták - nekik a lábuk nagyujját érte inzultus, ezért nem tesznek feljelentést.




(Állam és ünnep) Ma reggel, úgy nyolc óra magasságában állok az erkélyen „szellőzködő, lágy melegben” cigizek (de ez most nem fontos), amikor az elmémet egyszerre három benyomás is éri. Ebből egy vizuális, kettő pedig hang-inger. A vizuális az, hogy odalent, a szemetes konténerből egy férfi étkezik, meg-megkóstolva az ehető hulladékot, és azt begyűjti egy nylon zacskóba, közben a szobából hallom a Nap-tv híradóját, éppen bejelentik, hogy Medgyessy lemond, valamint ugyanebben a pillanatban a házunk túloldalán, az utcafront előtt húzódó négysávos úton megszólal egy induló; egy rezesbanda ébreszti zenésen a lakótelep dolgos népét. E három benyomás szépen összekattan bennem és megszüli az alábbi gondolatot: Engem teljesen hidegen hagy hogy Medgyessy lemond a miniszterelnöki bársonyszékéről, és lemondhat akár százszor is, és az sem érdekel melyik karrierista politikus ül a helyére és meddig, amíg van egyetlen magyar állampolgár, aki e jeles napon a kukából kénytelen reggelizni, valamint fújhatja nekem a banda Szent István és az új kenyér megszegésének tiszteletére, amíg egy embertársunk a mások kidobott, penészes kenyerét majszolja ezen (és bármelyik napon), addig nekem ez az ünnep nem ünnep!
Ideje: Augusztus 22, vasárnap, 06:53:27 - Paulus

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All Fullextra

"Ez volt a hét" | Belépés/Regisztráció | 3 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Ez volt a hét (Pontok: 1)
- csingi Ideje: Augusztus 22, vasárnap, 07:50:52
(Adatok | Üzenet küldése)
:) Kedvelem ezeket a cikkeidet, az irónia adománya nagy kincs, mégha nem is mindenki értékeli. Az utolsó tétel kilóg a sorból.... megrázó.



Re: Ez volt a hét (Pontok: 1)
- kerlac Ideje: Augusztus 22, vasárnap, 20:54:28
(Adatok | Üzenet küldése)
Akkor számodra ez az ünnep törölve.
És ilyen alapon akár mindegyik törölhető.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds