[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 242
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 242


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Hajnali Kúrír…53. szám
Samway

„Az idén Dörögtél eleget, jövőre gyere velünk Melmekkre.”


” Aki hajnalban ír...az később sem angol”
( Világ proletárarisztokratái közösüljetek) „C”


Elöző számunkban innen a szerkesztőségből próbáltunk kedvet csinálni a Taliándörögdi művésztalálkozóhoz. Utolsó forintjainkat és nem lévő valutánkat átcsoportosítva munkatársunkat kiküldtük a helyszínre, hogy élő egyenesben lássa és tudósítson a színes forgatagról,bemutassa a sok-sok előadót és kézművest, munkáikat és alkotásaikat kínálva megvételre.
Napidíjat és zsebpénzt nem kapott, csak egy műa.poharat amelybe a nyálát foghatta fel, ha netán cseppenni próbálna.
Hallgassuk akkor Sneci Feci beszámolóját.
Tisztelt olvasó, előljárójában annyit, ami jellemző a smucig főszerkesztőre, hogy egy darab buszjegyet adott, amellyel a távolsági buszpályaudvarra kimenjek hajnalban.
A távolsági buszra nagy döbbenetemre egy nyugdíjas huligán társaság tülekedett fel, mindenkit félre tolva, így a busz hátsó részében találtam helyet, ami végig rázott. Mikor felhívtam a szerkesztőt, azt mondta „ ne rijjál Sneci, nem gondolod, hogy különjárattal utazol” örülj, hogy ott lehetsz. Titkon örültem is neki, de neki ezt nem vallottam be, mert még a műa.poharat is elveszi tőlem.
No ezek után mikor már közeledtem a helyszínhez, felhívtam a rendezvényen levő összekötőmet, hogy tájékoztasson, hol szálljak le a buszról. Ő egy végtelen kedves Naiv hölgy és azt az információt adta, hogy idézem „ Sneci úr a katolikus templomnál szálljon le”. Nos később kiderült, hogy az egyik evangélikus a másik pedig református volt s a helyszín a kettő közé esett, ahhoz nem fér kétség, hogy templomokról volt szó, ebben nem tévedett.
Egy nagyon kellemes kis Katicabogaras büfénél találtam a szervezőket és egyben a szereplőket akik szorgosan készítették elő a színpadot az elkövetkező három nap művészi megmérettetésére. Öröm volt látni a lelkesedést és azt nagy vehemenciát amellyel, amellyel egyesek dolgoztak, mások pedig „vigyázó szemeikkel” nézték őket.
Délutántól felgyorsultak az események s egymást követték a nem amatőrnek mondható versek és kisebb novellák, és annak előadói.
Még Mézgáék szomszédja MZ úr is aki szintén jelen volt, az is tartotta magát a rövidséghez.
A sok teendője, no meg műsorvezetése közben szóra bírtam Fény urat, hogy mitől van benne ez a nagy energia „ – Fény úr …- tudja Snecikém nekem Arany töltetű az elemem”, megjegyzem elég drága lehet…erre ő, - majd bemutatom magának és akkor nem tesz fel több ilyen kérdést, - ami meg is történt és igaza volt. A verseiről nem is beszélve, amely a hallgatót magával ragadja és repítí az érzelmek hullámain.
Fény úr megkért, hogy a további kérdéseimmel LAnna nevű hölgyet bombázzam, mert a leghitelesebb infókat tőle lehet megtudni.
A szünetben meg is szólítottam a szóba forgó LAnna nevű hölgyet, aki a tőle megszokott barátságos és kedves mosolyával rámtekintett s aztán körbe és azt mondta, - Sneci úr, látja ezt sok kedves embert ? ,- a megjelőlt irányba tekintettem , és csillogó szemű nőket és férfiakat láttam, teli lelkesedéssel, elhivatottsággal az irodalom és a művészet iránt. A mindig mosolygó ERóca , a nőnek öltözött Aprómezei a mély érzemekkel teli verseivel.
Akkor még nem szóltam Naivan kedves összekötőmről és állandó partneréről Majdhallomén úrról. A nap folyamán még sikerült szóra bírnom Standágit, aki közölte , hagyjam a szöveggel, mert most ő szonettel. Úgy voltam vele , hagyom ebből nem lehet baj, mint az később kiderült, hogy ez egy versforma nem az internettel függ össze, a szó-nett. Mikor magamra maradtam, jegyzet tömbömmel két kedves hölgy mellé ültem, akik feszűlt figyelemmel kisérték a műsort s díjazták tapssal társaik előadását. Az egyikre nagyon illett a neve, mert ő Lénaként mutatkozott be és igencsak a kecses hattyú jut eszébe róla az embernek. A másik kedves hölgy Alaminként mutatkozott be, s a komoly arca mögé tekintve egy nemcsak külső szépséggel megáldott, hanem belsővel is. Saját előadásukban élvezhettük csodálatos műveiket. Az előzőekben még a társaságot bemutató LAnna nevű hölgy, egy csodálatos és megszívlelendő novellában ecsetelte, hogy nem is olyan egyszerű a borválasztást az esküvőre.
Tudósításom nem lenne teljes, ha nem szólnék a társulat két előadásáról, amelyen először a profikat megszégyenítő felkészültséggel adták elő a világirodalom gyöngyszemei sorozatból, a Rómeo és Júlia c. szerelmi drámát. A hely és idő szűkössége miatt a tömörített változat nem kis feladat elé állította a társulatot. A megható történet nem hagyta szárazon a szemeket, míg mások az alsóneműjükre panaszkodtak.
A társulat másik örökzőld rádiójátéka Döme úr viszontagságai a ház lakóival, nem kis sikert aratott a Tilosban is, ahol rögzítették.
A három nap során sikerült megismerkednem a Melmekki kultúrattaséval Gsam úrral, aki amint bizalmába fogadott elárúlta, hogy ő tulajdonképpen ALF. Sok fotót készített a kedves és lelkes csapatról s az ő szavaival élve, - a jövő évi „Melmekk völgyi” művészeti kavalkádra készül fel, hogy az otthoni szponzorokat tájékoztassa. Egyben jövőre lesz a Kürgümök legyőzésének tízezredik évfordulója és nagyszabású buli lesz kilátásban. Azt még láttam, hogy LAnnával sűrűn egyeztet, de nem szivárgott ki semmi….még hír sem.
Az utolsó nap eléggé elszomorodott időben kellett a vers versenyről eredményt hírdetni, de annál nagyobb örömmel konstatálta a rendezőség, hogy csodás pályamunkák közül kellett választani.
Ezután mindenki elindult élménnyel gazdagon hazafelé. Szerencsémre kellemes társasággal utaztam haza, majdnem a szerkesztőségig.

„Az idén Dörögtél eleget, jövőre gyere velünk Melmekkre.”

Nem maradhat ki a napi hír sem újságunkból.

Aktuális téma a meleg kapcsán.
Szeretnénk helyre rakni egy közszájon forgó, egyátalán nem humoros mondatot.
Ez a következő: „ Né fürgyé lé”.
A szóbanforgó ügyről neves psziologusokat és szociális munkatársakat kérdeztünk meg.
A kifejezés szerintük is komoly szociálpolitikai témát feszeget és egy fix rétegnek üzenettel van.
Tisztelt olvasóim, nem szabad csak úgy elsiklani dolog fölött, mert mi van akkor , ha a pimasz a felszólítás ellenére veszi a fáradságot no meg a szappant és megtisztálkodik. Oda az illuzió.
A gyanútlan állampolgár nem ismeri föl a jól kitaposott utat, egy teljesen új szituáció elé állítják. Teszik ezt egyetlen lavór vízzel és szappannal – és mi lesz akkor ?
Akkor kérem elindul a lavina, szegény embernek eszébe jut a többszörösen hátrányos gyerekkora, már akkor is neki jutott kevesebb.
Mikor a családfő hazaért ( apa nevű lény)a munka után a kocsmából, aztán csak az utóbbiból, annyian voltak testvérek, hogy mire rá került a sor még pofon se jutott igazi neki, legtöbbször belealudt a vén tróger. ( anya után szabadon).
Tehát ezt a szociálpolitikai témát közvitára bocsájtom.

Szappanos Szandra
rovottvezető ( Szaszi)


Természet tudomány.
A Majdkibelezlek szaklap nyomán.


Az emberiséget már nem csak a globális felmelegedés veszélye fenyegeti, hanem újabban felütötte a fejét a köznyelvben „ baglyosodás” - „Huhogus sapiensus”lat.
A szakorvosok arra figyeltek föl, hogy egyre több páciens keresi föl a problémával s nem lehet azt mondani, hogy csupán a nők vagy a férfiak. Nemtől s kórtól független a jelenség.
Az élet területén mindenre azt mondják, hogy „hú”. Ez jellemző a közélettől a házasélet minden skálájára. ( pl…. hú de rég, hú de jó, hú de sokba kerül…stb. )
Beszéljük át kedves olvasóim ezt a témát is, bizonyára akad önöknek is példája erre.





Továbbra is kellemes nyaralást mindenkinek.
Aki napon jár igyon sokat, de ne fogja a Kúírra, mert annélkül is van elég bajunk.



A nyomdából jelentik…..lapzárta

Lapigazgató főszerkesztő :
Hajnal Mátyás kezét tördelőszerkesztő és laptulajdonos .

Előfizetéssel kapcsolatos ügyintézés
Zoria Könyvelői és Pénzügyi szaktanácsadó Iroda
posta cím: 630822. Sunshineyork Pf.45.

Terjesztéssel kapcsolatos reklamáció
Emese Problémakezelő Iroda
posta cím: 621127. Sunshineyork Pf.46

Kiadó és szerkesztőség
HajnalPress posta cím: 470909. Sunshineyork Pf.61.
2009.08.11.
Ideje: Augusztus 12, szerda, 13:38:06 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"Hajnali Kúrír…53. szám" | Belépés/Regisztráció | 8 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Hajnali Kúrír…53. szám (Pontok: 1)
- Samway Ideje: Augusztus 13, csütörtök, 13:06:22
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
A szerkesztőség elnézést kér a rendezőség nevében, kiváló grafikusunktól Dalmától, így utólag is a plakátokért...



Re: Hajnali Kúrír…53. szám (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: Augusztus 13, csütörtök, 23:26:19
(Adatok | Üzenet küldése)
Ez érdekes. Már a Kurir is ír a fulltaliról...A végén még híres társulat lesz, ha mindenhol róluk hallani. Kedves Szerkesztő Úr! Ön mindíg a lényegre tapint! Csak így tovább:)))



Re: Hajnali Kúrír…53. szám (Pontok: 1)
- naiva Ideje: Augusztus 14, péntek, 20:50:37
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szerkesztő Úr, csak gratulálni tudok a legújabb számhoz! Hihetetlen éles szemmel és humorral tudósított Sneci úr, a dörögdi fesztiválról! Igazán nagyszerű dolog volt tőle, hogy olyan messziről elzötykölődött a híres eseményre! A Naiv hölgy védelmében írom: tulajdonképpen ő csak egy templomot látott, de körülötte súgtak a helybeliek mindenféle információkat, és ebbe kicsit belezavarodott:))) A legkézenfekvőbb dolgot ajánlotta: kérdezze meg kedves Sneci úr a buszvezetőtől, hol kell leszállnia, ha a Híres-nevezetes Fullextra produkció helyszínéhez, a Katica büféhez szeretne jutni:))))
Köszönök Samykém mindent, nagyon jó, hogy ott voltál!:))) Puszi: Zsuzsi



Re: Hajnali Kúrír…53. szám (Pontok: 1)
- Eroica Ideje: Augusztus 15, szombat, 10:28:01
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Szerkesztő Úr! Amint az újság is céloz rá, teher alatt nő a pálma! A kezdeti -utazási viszontagságok leküzdve -látom, friss erővel indult meg fantáziája, íráskedve. További sikereket kívánok! Lelkes olva-sója.



Re: Hajnali Kúrír…53. szám (Pontok: 1)
- Teru Ideje: Január 26, kedd, 15:53:53
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hú de jó lett ez, kedves Szerkesztő úr! Látom Ön minden kanálban légy, azért is vettem meg ma Kúrirt, mert gondoltam a Makai hentes esetét is meg tetszett irni, de vagy informántja nem jól pletykázott, akarom mondani, tudósitott, vagy pedig a Makai unoköccse a Lekaszál Jani nagyon megfenyegette Ön s most Ön meg Se-Kukk-Se-Bakk betgségben szenved. Majd szólok a patikusnak küldjön valamit át.
Maradok tisztelettel
Délutánosné.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds