[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 209
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 209


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Gran Canárián, huszonöt évesen
Eroica

Este tizenegy órakor szállunk Afrika partjai felett, látjuk Marrakech, Casablanca fényeit. Jólesően megállapítom, hogy mégiscsak érdemes volt ablakhoz ülni.


Ezüstös készülődés

Újra eljött szeptember, az olcsóbb, utószezoni üdülések ideje. Az idén elhatároztuk, hogy huszonöt éves házassági évfordulónkat, vagyis az ezüstlakodalmunkat, valamilyen, az eddigiektől eltérő utazással fogjuk megünnepelni.
Hosszas gondolkodás után – a Kanári-szigeteket választottuk úticélnak. Csupán négy nappal indulás előtt fizettük be az így sem olcsó részvételi díjat, kivárva a legkedvezőbb, last minute árat.
Útikönyvet vásároltunk, ismeretterjesztő filmeket néztünk, szóval, éjjel-nappal az úttal foglalkoztunk.
Helyettesítésem bravúros megszervezése után – ugyanis két kolléganőt szerveztem be ugyanarra a napra dolgozni magam helyett, – megnyugodva kezdtem hozzá az utálatos csomagoláshoz. A készülődés folyamatosságát időnként megszakítva újra és újra megnéztem a szigetekről készült internetes fotókat és az utazási iroda csodás prospektusát. Paradicsomi állapotok – örvendeztem, és megállapítottam, hogy nagyon jól választottunk.
A férjem még dolgozik, én meg csomagolás helyett múlatom az időt az interneten . Az aparthotel nevét beírva jaj, mit látok? Az eddig elalélva megcsodált négy fénykép mellett , ismeretlen német turisták által lefotózott szörnyűségeket: az óceánt, tele szeméttel, a parton munkagépeket, a lépcsős feljárón omladozó oldalfalakat, a szobában egy félig leszakadt szekrényajtót, valamint egy szörnyet egy, óriási csótányt.
Félájult állapotban várom haza a férjem, majd az egész éjszakát átvirrasztva, reggel rohanok az utazási irodába. Előadom, hogy milyen szörnyű fotókat láttam az este a szállodáról, ezért ki szeretném cserélni egy másikra .
A lányok készségesen közlik, hogy erre már sajnos nincs lehetőségünk, legfeljebb ott helyben, ha megérkeztünk. Mosolyogva vigasztalnak, magyarázzák, hogy még a legelegánsabb szállodákról is lehet kompromittáló fotókat készíteni. – No, ez igaz! – nyugodok bele a helyzetbe, s már meg sem lepődöm azon, amikor Laci telefonál, hogy csak a biztonság kedvéért felhívta az irodát az indulási időpont megerősítése végett. Mellékesen megkérdezték, hogy tudjuk-e, hogy a repülő kerülni fog és leszáll Marokkóban is? Persze, hogy nem tudtuk, de most mit tegyünk, gépet eltéríteni eddig még nem próbálkoztunk, ámbár sohasem késő.
Vidékről, Békéscsabáról a Feri-hegyre feljutni és hazajönni – nem egyszerű. Laci talált egy autómegőrzőt Vecsésen, ahol két hétig mindössze tízezer forintért őrzik a kocsit, így élünk a kedvező lehetőséggel.



Kanári induló

Szombat van, ülünk Suzukiban, tele kalandvággyal. A GPS kellemes női hangon utasítja Lacit, hogy merre menjünk s mindenbe belepofázik, ezért annyira imádom, mert így nem velem vitázik, és nem én vagyok az oka az esetleges eltévedésnek.
Nincs nagy forgalom, így időben odaérünk Vecsésre. Épp az autómegőrző előtt állít meg a mindentlátó.
Megérkezik a tulaj, egy szimpatikus férfi , akinek – viccesen bár – de azonnal felteszem a kérdést, a két napja aggasztót, hogy
– Ugye vissza is kapjuk a kocsit? –
Egyáltalán nem lepődik meg. Papírokat töltenek ki, aláírnak. Lacin látom, hogy feltétlen bizalmát élvezi a pasi, így hát megnyugszom.
Pár perc múlva a reptéren vagyunk, majd megkezdődik a szokásos ceremónia.
Szerencsére ablaknál kapunk jegyet, aminek örülök, habár tudom, hogy éjszaka repülünk, de hátha közelebbről látom majd a csillagokat.
Este nyolckor, pontosan indul a repülő. Sikerül néhány élvezhető (?) fotót készíteni az ablakból. Azután szokás szerint hozzák a kaját, kis meleg vacsorát és italt. Ásványvizet kérek, számítva a borra is, de sajnálattal közlik, hogy Malév gépen már rég nincs szeszesital. Kár. Így a víz mellé narancslét kérek. Aludni szeretnék, de ehelyett meredt szemekkel bámulom a felettünk vibráló képernyőt, ami mutatja az útirányt, a magasságot, a légnyomást, és a kinti hőmérsékletet.








Este tizenegy órakor szállunk Afrika partjai felett, látjuk Marrakech, Casablanca fényeit. Jólesően megállapítom, hogy mégiscsak érdemes volt ablakhoz ülni.
Éjszaka még nem utaztam repülőn. Csodálatos látvány. Ha alacsonyabbra szállunk, gombostűfejnyi fényeket látunk, partok, városok körvonalait, vagy sötét mélységet. Sivatagot, lakatlan földet, ásító oroszlánokat, elefántcsordákat, tevekaravánokat képzelek el alant, de a csillagokat, a csillagokat sehol sem látom.
Lenyűgöz viszont a városok fölötti felhők látványa.
A lámpák alulról megvilágítják az eget, ezért úgy tűnik, akárcsak lángolnának alattunk a felhők.
Fél egy van. Leszállásra készülődik a repülő, Agadirba értünk. Fáradt szemű utasok szállnak le, s helyükbe újak jönnek. Mi, Las Palmasba utazók maradunk, de egy óra múlva már újra fölrepülünk, s csupán egy újabb röpke óra és mi is megérkezünk a Canári Szigetek fővárosába.

Las Palmasból csak a leszállópálya fényeit látjuk. Végre újra stabil földet érzünk a lábunk alatt. Laci már a tranzitban felfedez egy megtermett bogarat, biztos óriáscsótány lehet.
Hullafáradtan várunk a csomagokra.. A futószalagon két ottfelejtett bőrönd árválkodik, mindkettő Vaszili felirattal.Természetesen azt juttatja eszünkbe, hogy megérkeznek-e a csomagok, és nem cserélték- e össze őket Adagírban, és vajon miért várakozunk rájuk ilyen sokáig. Körülbelül fél óra múlva felbukkannak az első pakkok a szalagon. Úgy tűnik mindenkié megérkezett.
Pár perc múlva a telepített idegenvezetőt keressük. A miénk Gréta, szerencsére már vár minket. Az óra – magyar idő szerint fél négyet mutat, az itteni szerint csak fél három van. Egy nagy busz visz el minket a szállodákig. Összesen harminc magyar érkezett, de tizenöt szállodában, szerteszét fogunk lakni. Mindössze ketten szállunk ki Playa del Inglesen, az Europalace aparthotelnál.



Ideje: Október 02, péntek, 17:10:30 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"Gran Canárián, huszonöt évesen " | Belépés/Regisztráció | 21 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Gran Canárián, huszonöt évesen (Pontok: 1)
- Samway Ideje: Október 02, péntek, 21:02:24
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Várom a folytatást Kanári...Eróca...nagyon jó beszámoló...képeket is....



Re: Gran Canárián, huszonöt évesen (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Október 03, szombat, 09:44:36
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
A kaland ott kezdődik, amikor felborul az elképzelt tökéletes idill. Nem kell ettől félni, később ezek lesznek a nevettető "jó vissza emlékezni rá" részletek...:)))) Várom a folytatást...:))))



Re: Gran Canárián, huszonöt évesen (Pontok: 1)
- csitesz Ideje: Október 03, szombat, 12:42:18
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon jó kezdés. Én is várom a folytatást. Józsi



Re: Gran Canárián, huszonöt évesen (Pontok: 1)
- naiva Ideje: Október 03, szombat, 18:21:11
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon olvasmányos a beszámolód Erikám! Várom a folytatást, tudom nem csalódom!:))



Re: Gran Canárián, huszonöt évesen (Pontok: 1)
- zoria Ideje: Október 03, szombat, 20:25:06
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Erikám! Már ezért is megéri megvárni az ezüstlakodalmat! Várom a folytatást. Puszi vali



Re: Gran Canárián, huszonöt évesen (Pontok: 1)
- Anne20 (anne20@citromail.hu) Ideje: Október 03, szombat, 21:31:28
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szia! Előreláthatólag gyönyörű útról fogsz beszámolni, már alig várom a többi képet és írást! Puszi: Anne



Re: Gran Canárián, huszonöt évesen (Pontok: 1)
- Welentze (welentze@freemail.hu) Ideje: Október 04, vasárnap, 13:47:04
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Úgy tűnik, nagyszerű lesz útibeszámolód, a folytatása is. Köszi, hogy megosztod, egy élmény volt veled utaznom és repülnöm.:)))
Puszi: Krisztina



Re: Gran Canárián, huszonöt évesen (Pontok: 1)
- agnes Ideje: Október 05, hétfő, 11:24:21
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Élvezettel olvastam, de én már sosem fogok repülőre ülni,...:)))



Re: Gran Canárián, huszonöt évesen (Pontok: 1)
- aranytk Ideje: Október 05, hétfő, 21:09:42
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Erikám, izgalmas, kalandos utatok folytatására nagyon kíváncsi vagyok! Ölellek :)



Re: Gran Canárián, huszonöt évesen (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: Október 06, kedd, 00:02:49
(Adatok | Üzenet küldése)
Erikám! Micsoda csoda utazáson vettél részt! Irigyellek:))) Várom a folytatást én is:)))



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds