[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 260
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 261

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Kajakra!


Kicsit hülyén érzem magam mindig, mikor ülök a tv előtt, és nézem a fotelből, ahogy zajlik a Nagy Verseny, azaz az olimpia. Mióta is nem futottam?


A biciklizést is abbahagytam -megint, pedig milyen jó is volt minden délelőtt eltekerni a szomszéd faluig meg vissza.
Chips az asztalon, a súlyemelő lányokat lelkiismeretfurdallás nélkül froclizzuk, pfúj hogy néznek ki! Nincs is rajtuk semmi nőies... "Nahát, az a kis rózsaszín hajú! Milyen vicces! Befonta a haját hetvenhárom tincsbe, és belerakott vagy tizenegy csattot... Hát igazán megható..."
Aztán ez az antinő felemel 125 kilót és küzd, és vállhoz emeli, fújtat, majd kinyomja... Mérgesen magamba tömök egy chipset. A fenébe is! Mire vagyok olyan nagyra az én lestrapált nőiességemmel, mikor ő sokkal klasszabb nálam... Fütyül a csípőnadrágra, meg a Plaboy diktálta divatformákra, és azért is megmutatja a világnak, hogy ő a legerősebb, és edz, és szenved, hogy eljusson az olimpiára, ahol két perc alatt kell bizonyítania, hogy éveken át nem hiába gyúrta feszesre az izmait.

A szinkronúszók se ámítanak el. Tudom, hogy hamis a mosoly az arcukon, a csuklójukat valószínűleg többször műtötték már, hogy elég merev legyen a kitartott kéz, és a víz alatt annyit úsztak, hogy nekik is szívkihagyásuk van, és egy csomó halálfélelemmel fizettek azért, hogy eljussanak ide, hogy álljanak mosolyogva a parton, és várják a pontszámokat, amik előre úgyis sejthetőek, hiszen fiatal sportág még ez, csaknem biztosan lehet tudni, ki lesz a befutó.

De ma, mikor a kajak egyest láttam, elpárolgott belőlem minden cinizmus, és keserűség. Jön ez a lány, Janics Natasa, és hallom Vitrai hangján, kétszázötven méternél még nem is sejti, csak reméli, hogy itt pillanatokon belül újabb arany születik. Remekül rajtol, de szoros az élmezőny, vajon tartalékolt-e elég energiát a végére? És akkor egyszercsak beindul, húzza a vizet, már fél hossz az előnye, pedig az egész táv mindössze ötszáz méter, és hiába nézem, nem látom, hogy ez valami rettentő nehéz dolog lenne... Mutatják szemből, az elszántság látszik rajta, hogy most nem lehet megállítani, érzi, ez a menet már az övé... Már egy egész hosszal vezet... És igen, igen,igen!!! Győzött! Majd kiugrik a csónakból, csapkod a vízbe, mint egy gyerek, és beleüvölt a kamerába:

Én vagyok a világ legboldogabb embere!"

És én csak ülök megsemmisülten a fotelben. Na, igen! Így kell ezt csinálni. Jaj, még látni is ajándék, hogy lehet ennyire örülni... Áll a dobogó előtt, várja, hogy mondják a nevét, és mikor meghallja, szinte felugrik, táncol, fütyül mindenfajta etiketre, látszik most átölelné a világot... Aztán felcsendül a magyar himnusz... Nézi, ahogy kúszik fel a zászló. Összeszorítja a száját, becsukja a szemét, aztán nagy levegőt vesz... Nehéz boldog embernek lenni!
Nincs sok ideje örülni. Fél óra múlva indul a kajak kettesben Kovács Katival. Azzal a Kovács Katival, aki csak hajszállal maradt le mögötte a hazai versenyen egyéniben. Aki lehetett volna talán olimpiai bajnok is, ha egy országból nemcsak egy ember rajtolhat...

Azt mondják egy ilyen verseny után egy nap is kevés, hogy az ember újból versenybe szálljon. De Janics Natasa félórán belül beül Kovács Kati mögé, és megismétlik a történteket. Hihetetlen, de győznek! Együtt is győznek! Ez a lány már nem bír magával! Táncolva megy a dobogóig... többször, egymásután földig hajolva köszöni meg a közönségnek a bíztatást...

Én pedig csak ülök ott megbűvölten a fotelben, és mozdulni se merek... Bárcsak minden pillanatot sikerült volna jól elraknom a fejemben... bárcsak végig nézhetném újra és újra ennek a lánynak az örömét... mert akkor mindig tudnám, mikor el vagyok keseredve, hogy küzdeni: ezért érdemes!
Ideje: Augusztus 28, szombat, 23:31:57 - ukume

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Kajakra!" | Belépés/Regisztráció | 15 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Kajakra! (Pontok: 1)
- Bogika Ideje: Augusztus 29, vasárnap, 07:01:22
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Én az Olimpiában nagyot csalódtam. Azt hittem, ez egy olyan rendezvény, amit tiszta szándék vezérel, de nagyot tévedtem. Kezdődött a magyar üzletemberrel, aki rengeteg olimpiai bizottsági tagot meg tudott volna vesztegetni, ha kéri valaki, utána a doppingbotrányokkal folytatódott. Hol van már itt az eredeti tiszta szándék?! A súlyemelő lányok tetszettek. Ahogy a szumósok is tetszenek, bár ez nem olimpiai sportág. Nem szabad megszólni valakiket a kinézetük miatt, a lányok igenis impozánsak, ha nem is felelnek meg az éppen aktuális szépségideálnak. Merik vállalni magukat, lehet, hogy különbek, mint a mai plázacicák. Sőt biztos. Bár az kissé elgondolkoztatott, hogy az egyik súlyemelő lány állán látszott, hogy a szakállát borotválja. Kíváncsi vagyok, ez a súly miatt van-e, vagy kapott valami hormont???


  • Re: Kajakra! - Audrey Ideje: Augusztus 29, vasárnap, 09:23:29

Re: Kajakra! (Pontok: 1)
- pieter Ideje: Augusztus 29, vasárnap, 10:39:45
(Adatok | Üzenet küldése)
Hát igen. Ha erre jó az Olimpia, hogy frusztráljon.... Ne búsulj ukume, a Mens sana in corpore sano nevetséges voltáról meggyőzne egyetlen rövid beszélgetés valamely érmesünkkel. Mennyire abszurd a világunk. A SIKER belénknevelt ambiciója megvilágitás helyett elsötétit, mindenfele víz, karcsapások, kajakok, evezők, tornaszerek. S az élet elszállt mire feleszmélünk. Ja, persze, csodás érzés lehet a világ legjobbja lenni valamiben. Töltöttákoposztában szerintem anyám a legjobb. S ő is épp annyira elégedett. Hisz 'az ÖRÖM nem kivánni majd megkapni hanem nem kivánni.'


  • Re: Kajakra! - ukume Ideje: Augusztus 29, vasárnap, 11:50:34
    • Re: Kajakra! - pieter Ideje: Augusztus 29, vasárnap, 12:23:15
      • Re: Kajakra! - kerlac Ideje: Augusztus 29, vasárnap, 13:06:56
        • Re: Kajakra! - pieter Ideje: Augusztus 29, vasárnap, 16:19:31
          • Re: Kajakra! - kerlac Ideje: Augusztus 29, vasárnap, 18:41:19
            • Re: Kajakra! - ukume Ideje: Augusztus 29, vasárnap, 19:08:00
            • Re: Kajakra! - pieter Ideje: Augusztus 29, vasárnap, 19:13:23
              • Re: Kajakra! - Paulus Ideje: Augusztus 29, vasárnap, 23:41:22
              • Re: Kajakra! - kerlac Ideje: Augusztus 30, hétfő, 06:54:38
  • Re: Kajakra! - ukume Ideje: Augusztus 30, hétfő, 10:27:18

Re: Kajakra! (Pontok: 1)
- bla (bla@gportál.hu) Ideje: Augusztus 29, vasárnap, 18:32:53
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Én is elindultam a hétvégén egy koskormányos régi kerákpárt megjavíttatva sportolni, de könnyebb a Sláger rádióra áttekerni, mint Borjádról Kölesdre!



Re: Kajakra! (Pontok: 1)
- Olga_602 Ideje: Szeptember 01, szerda, 18:11:14
(Adatok | Üzenet küldése)
Jó, hogy ezt megírtad. :)



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds