[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 333
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 334

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Rezső és Julcsa TV-t néznek
naiva

Nagyot hallasz? Na ne mond! Inkább úgy mondanám: szelektív a hallásod! A múltkor a falon át is meghallottad, hogy mit pletykálnak a szomszédok a boltos Juciról.


Rezső és Julcsa TV-t néznek

(Anne, Csaba, winner és általam létrehozott közös alkotás. Vagy inkább agymenés?:))

Rezső: winner
Julcsa: naiva
Bemondónő: Anne20
Bemondó: Csaba



Julcsa: Te Rezső, kellene valami jó szombat esti program.

Rezső: Olvassál!

Julcsa: Nincs egy olyan újság, amiben ne olvastam volna ki minden betűt háromszor. Te Rezső, vigyél el valami hangulatos kiskocsmába! Úgy, mint régen.

Rezső: Fáj a lábam, tudod jól, a visszereim nem bírják ezt az afrikai hőséget. Különben sincsenek manapság hangulatos kiskocsmák. Olvass könyvet, vagy nézd a TV-t.

Julcsa: Jó! Olvasok, és közben nézem a TV-t. Légy szíves add ide a távirányítót, és azt a könyvet, amit múltkor olvastam.

Rezső: (átnyújtja a könyvet és a távirányítót) Te egyszerre akarsz olvasni és TV-t nézni?

Julcsa: Miért? Te mondtad. (bekapcsolja a TV-t)

Bemondónő: Köszöntjük kedves nézőinket! Önök a Fullhíradó I. évfolyam második számát látják.

Bemondó: Híradásunk tartalmából. Mérlegen a könyvhét.

Bemondónő: Megnyílt a 6. Fullextra alkotótábor.

Rezső: Na ne! Azonnal vedd le a hangot! (felkapja a távirányítót és idegesen leveszi a hangot).

Julcsa: Miért vetted le a hangot? Tudhatnád, hogy kicsit nagyot hallok!(Ő is felkapja a távirányítót és hangot ad a készülékre).

Rezső: Nagyot hallasz? Na ne mond! Inkább úgy mondanám: szelektív a hallásod! A múltkor a falon át is meghallottad, hogy mit pletykálnak a szomszédok a boltos Juciról.

Julcsa: Psszt! Hadd nézzem a Híradót!

Rezső: A nézéshez minek a füled?

Julcsa: (ingerülten) Rezsőőőő!

Bemondónő: Részletes híreink.

Bemondó: Meg nem erősített hírek szerint Magyarországon a felnőtt lakosság alig 10%-a nézi rendszeresen a TV-híradót.

Julcsa: Na látod! Én is ebbe a 10%-ba akarok tartozni.

Bemondó: Ugyanakkor a híreket rendszeresen nézők alig fele tudja csak értelmezni, hogy mit is hall a hírekben.

Julcsa: Te Rezső, ugye én tudom értelmezni a hallottakat?

Rezső: Jobb volt, amíg újságot olvastál. Azt magadban értelmezted!

Bemondónő: Csütörtöktől vasárnapig tart a 6. Fullextra alkotótábor.

Bemondó: Az alkotó tábor egyik érdekessége a versverseny. A versenybe bárki benevezhet a résztvevők közül.

Julcsa: Te Rezső! Nevezz be!

Rezső: Én? Mivel?

Julcsa: Azokkal a szerelmes versekkel, amiket nekem írtál, mikor még udvaroltál.

Rezső: Azokat szerencsére réges-rég kidobtam.

Julcsa: De az, amit nekem odaadtál anno, mind megvan. Ott őrzöm az öreg komód fiókjában.

Bemondó: Páratlan ritkaságra akadtak a napokban. Feltételezhetően Ady Csinszkához írt, ez eddig ismeretlen szerelemes versciklusról van szó. A versekre, egy magát megnevezni nem akaró hajléktalan bukkant rá egy szemétlerakóban.

Bemondónő: A neves költő eddig nem ismert álnéven, Rezső aláírással jegyezte a költeményeit.

Julcsa: Rezső! Milyen Csinszkának írtál te szerelmes verseket?

Rezső: Tényleg igaz a statisztika, ami a hírek értelmezéséről szólt.

Bemondónő: A kulturális miniszter, és a KSH felmérése szerint az idei könyvhéten a Fullextra pavilon volt a leglátogatottabb.

Bemondó: E mellett az örvendetes hír mellett sajnos azt is megtudtuk, hogy a Fullextra pavilonnál dedikáló szerzők ínhüvelygyulladást kaptak a sok dedikálástól.

Rezső: Na látod Julcsa, ezt akarod!?

Julcsa: Mit?

Rezső: Hogy ínhüvelygyulladást kapjak.

Julcsa: Rezső! Mióta kaphat egy férfi hüvelygyulladást?

Bemondó: Nagyszerű hír, hogy először lépett fel a világhírű Metalika együttes a Full alkotói előtt.

Bemondónő: Az esztergomi bazilikában tartott koncerten, meghívott vendégként Piro M. Péter szonetteket árult.

Julcsa: Látod Rezső, te is felléphetnél. Elszavalnád, hogy „Így szerettelek 30 éven át”.

Rezső: Julcsa! Az nem szerelmes vers lenne, hanem ballada vagy tragikomédia.

Bemondónő: A nyári próza versenyben a zsűri mindössze két művet tartott érdemesnek arra, hogy pontozzon. A versverseny eredménye: első helyezett, Anna1955 ponttal, másodikként Anne, 20 pontot gyűjtött.

Bemondó: Ugyanakkor a zsűri különdíját nyerte el „Az angyalok Szilvás gombócot esznek” című alkotás.

Rezső: Látod, inkább te is csinálhatnál valami finom ennivalót nekem. Régen mindig azt főztél, amit szeretek. Manapság meg ezeket a mű rohamkajákat eteted velem.

Bemondó: Elmaradt az idei a tiszavirág rajzása. Ennek okairól a jövőkutató a tv-ből jól ismert MZ_SZER_FIX professzor nyilatkozott.

Bemondónő: A neves professzor és paparazzo elmondta, hogy a rajzás elmaradásának egyik lehetséges oka, hogy az idei eper már József napján szüretelhető.

Julcsa: Te Rezső! Ez az MZ_SZER_FIX nem az a muksó, aki abban a rajzfilmsorozatban Mézga Géza rokona volt?

Rezső: Előfordulhat. Lehet, hogy visszatért a jövőből, mert már nem bírja tétlenül nézni, ami a jelenben zajlik. Ki tudja, kik járnak közöttünk mindenféle ál- és nicknéven.

Bemondó: Helyesbítésért fordult a Stando Vár üzemeltetője Ágota asszony a Hajnali kurír főszerkesztőjéhez. A neves üzletasszony híradónk stábjának elmondta, hogy téves az az információ miszerint a szennyest a patakban mossa. Egyrészt, mert a patak kiapadt az afrikai forróságban, másrészt, ő soha nem szennyezné tudatosan a környezetet.

Bemondónő: A helyesbítésre felkért újság főszerkesztőjétől Sam Way Mettyutól megtudtuk, hogy nem lehet a kérést teljesíteni, mert a pályázati kiírásban benne volt, hogy csak naiv költők vehetnek részt a versenyen. A győztes megkapja a winner kitüntető címet.

Rezső: Inkább kapcsold a másik csatornára. Most kezdődik az Omega 150-dik évi jubileumi koncertje és Mecky azaz Mickey épp Lénáról mesél. Menj a_léb, akarom mondani arrébb, ezt én is szeretném látni!

Julcsa: Nee! Inkább nézzük az a szép népi eposzt.

Rezső: Melyiket?

Julcsa: Pirosmarty-tól a Malán futása.

Rezső: Esküszöm, visszasírom a híradót!

Bemondónő: Időjárás jelentésünk következik.

Bemondó: Aranyos-fényes napok várhatóak. Ugyanakkor vigyázni kell, mert a Pirospipacs a Vörösliliom pollen koncentrációja Esztergom felett jelentősen megnőtt.

Bemondónő: Felröppent a hír, miszerint egy új faj, a kismezei virág, imád robogóval közlekedni. Bár nem okoz allergiát, de óvatosságra hívnánk fel a lakosság figyelmét, ugyanis jellegzetessége, hogy menet közben alszik.

Julcsa: Fellapoztam a Lexikont és ott nincs is olyan fogalom, hogy kismező.

Rezső: Talán nem a Rocklexikont kellene nézned.

Bemondó: Sporthíreinket egy fontos bejelentéssel kezdjük. Elmarad a Fullextra – Extergom amatőr világbajnoki döntő, az Extergomiak nem kis megkönnyebbülésére.

Bemondónő: A mérközés elmaradásnak oka, hogy a Fullextra csapatkapitánya és gólzsákja, kivételesen nem a labdára vagy a lába elé, hanem apai örömök elé néz.

Julcsa: Végre! Legalább nem kell meccset bámulni! Bár a te pompomlányod még mindig szívesen lennék, Rezső!

Rezső: Ha nem azt kiabálod a pálya szélén, hogy „Nagyur, megvárhatlak?”

Bemondó: Most kaptuk a hírt, miszerint Nyuszómuszó és a fullextra csapatkapitány, Baggio kisfia megszületett.

Bemondónő: Így a fullcsapat utánpótlása megoldottnak látszik.

Bemondó: Az Alkotótábor fénypontja a péntek esti Retro-disco volt, ahol Attila61 játszotta a főszerepet.

Bemondónő: A délután elfogyasztott, illegális szeszfőzdéből származó ital hatására a lába helyett a nyelve pörgött gyorsabban.

Bemondó: A balul sikerült tánclépések helyett aerobic órát prezentált a táncparketten.

Bemondónő: Kedves nézőink, híradót legközelebb reggelente, helyesbítek: estelente hallhatnak.

Bemondó: Búcsúzik a két bemondó: Húszas Csaba

Bemondónő: és Csaba Annamária

Rezső: Milyen jó nekik. Csak elbúcsúznak és megy mindenki a dolgára.

Julcsa: WC-re kell menned Rezső?

Rezső: Jaja, nagydolog van kialakulóban.

Julcsa: Csak nem felkavarták a gyomrodat a Híradóban hallottak?

Rezső: Én inkább az ebédre kapott műkajára tippelek. De a legvalószínűbb, hogy a Te kommentjeid hajtanak a mellékhelyiség felé! Azt hiszem legközelebb nem bíztatlak TV-nézésre. Nem kell nekünk abba a rendszeresen Híradót nézők 10%-ába tartoznunk! Olvass csak inkább Julcsám, míg én elvonulok nagy dolgokat elvégezni!

Julcsa: Nagy dolgok! Ugyan! A mi életünkben már nem születnek nagy dolgok! Maximum a slozin!

Rezső: Kérlek Julcsa, kapcsold ki a tévét.

Julcsa: Rezső! Részedről ez az "Utolsó szó"? Mert akkor írhatnál erről egy verset.

Ideje: Július 17, kedd, 12:20:37 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"Rezső és Julcsa TV-t néznek" | Belépés/Regisztráció | 11 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Rezső és Julcsa TV-t néznek (Pontok: 1)
- Lyza1 Ideje: Július 17, kedd, 19:14:06
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hehehe....Nagyon jó!... Ebben aztán szerepel a táborozók serege, komikus helyzetekben...:))))
Gratulálok mind a négyőtöknek!...Lyza



Re: Rezső és Julcsa TV-t néznek (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Július 17, kedd, 21:26:28
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon tetszett élőben is...:)))) Jót nevettem ismét...:))))



Re: Rezső és Julcsa TV-t néznek (Pontok: 1)
- vorosliliom Ideje: Július 23, hétfő, 18:55:33
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hatalmas élmény volt élőben is végighallhatni, köszönöm, hogy újra átélhettem! :) Puszi: Dana



Re: Rezső és Julcsa TV-t néznek (Pontok: 1)
- winner Ideje: Július 26, csütörtök, 18:15:06
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
A legutóbbi Fulltalin jót derültem Anne és Csaba paródiáján. A könyvhéten vetettem fel, hogy csináljunk egy újat négyesben. Az ötletet tett követte, így született ez a mostani paródia.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds