[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 254
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 254


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Hírek: Megszületett az újszülött!


Még kissé meggyötört, itt ott még ráncos is egy picit, de már most látni, hogy ő lesz a világon a legkedvesebb! - A te gyermeked.


Első adásunk nyitó gondolatsorai.

Képzeljetek el egy olyan festékpalettát, amelyen közel 3000 színt találhattok. Ezek között persze nagyon sok a hasonló; néhol csak alig észrevehető, árnyalatnyi különbségek vannak, máskor viszont akár szabad szemmel is jól látható, hogy egymásnak homlokegyenest ellentmondó színek vannak egy tenyérnyi helyre összezsúfolva. Bár mindegyikük szép, biztos mindenkinek van közülük kedvence is: kinek a mélybíbor, kinek az égszínkék, kinek a haragoszöld. A színek értékéből persze semmit sem von le, hogy melyiket hányan szeretik, egyik sem lesz jobb vagy rosszabb a másiknál. Az az érdekes a dologban, hogy igazából nem is tudnának egymás nélkül létezni. Ha nem lenne világosbarna és okkersárga, ugyan honnan tudnánk, hogy létezik sötétbarna vagy citromsárga? Itt minden csak viszonyítás kérdése. Meg persze viszonyulásé. Mert a színek csak egyetlen esetben nem érnek semmit: ha nincs, aki nézze őket. A világ legszebben csillogó része is értéktelen, ha egy sötét, távoli zugban van elzárva, ahol senki sem láthatja. És ebben az egy esetben tényleg igaz az az elcsépelt mondás, hogy amiről nem tudunk, az nincs is.

Szinte napra pontosan egy évvel ezelőtt néhány lelkes internetező elkezdett egy ilyen palettát összeállítani a kallódó, megbúvó, esetleg még nem is létező színeknek. Egy fontos különbséggel: itt a színek nem egymás mellett, a többitől elkülönítve, vagy egy paletta két távoli végpontján elhelyezkedve léteznek. Beszélnek egymással, hatnak a másikra, itt-ott akarva-akaratlanul összeolvadnak, vagy éppen - a különbségeik révén - kiegészítik egymást. És ez már nem csak egy paletta, hanem egy nagy-nagy játék, amit úgy hívnak: kaleidoszkóp. A benne található színes csillogás, a harmóniák és ellentétek játéka: írók, költők, előadók, képzőművészek és iparművesek alkotásainak megannyi darabkája. A folyton változó, mindig más arcát mutató, kavargó kép pedig: maga a kultúra.

Hát, így jött létre a Fullextra.com csapatának szervezésében a weblapon egy teljes, itt, ebben a rádióműsorban pedig egy irodalmi kaleidoszkóp.

Gradvolt-Endre-30Y


Nehéz szülés volt!

Alig egy hónapja, hogy felkérést kaptunk a radioflash.hu internetes rádió szerkesztőitől arra, hogy készítsünk olyan irodalmi műsorokat (ha tudunk) amelyek többnyire a mai fiataloknak szólnak. Hogy szóljon bár az irodalomról, de hallgatható legyen, és lehetőségeink szerint színesítsük a műsort ma élő irodalmárok bemutatkozóival.
Első pillanatban nem tudtam, sírjak, vagy nevessek? Persze távlatilag mindig is benne volt a pakliban, hogy multimédiás anyagokkal is kiegészüljünk, de a jelen fázisban, konkréten még nem terveztem. Illetve annyiban már igen, hogy az egyre szaporodó hangos anyagokkal kell valamit kezdeni, hogy érdemes. Erre Enigma döbbentett rá. S miután megkérdeztem tőle, mint szakembertől, illetve pár hasonlóan gondolkodó tagtól, hogy mi lenne ha, lenne saját rádió műsorunk???? :) ... hát gondolhatjátok!
Mindenki akarta! S szinte egy pillanat alatt felforrt a privátüzenet-ládám, majd miután létrehoztam a rádiós munkacsoport munkaterületét, meg is telt élettel az egész.  Pedig még nem is tudtuk, hogy mire vállalkoztunk. Mert mint menetközben kiderült még soha senki sem csinált közünk egy egész estét betöltő rádióműsort. Kompletten. A bevezető spot -tól, a záróakkordig.
- Kicsit meg is ijedtem megmondom őszintén a tutit! S volt olyan időszak is, hogy bizony felmerült bennem az is, hogy belebukunk. Hogy rajtunk fog röhögni az egész internet. Mert hát ugyan már ki hallott már olyant, hogy csupa író meg költő, rádióműsort csinál a közönségnek!
Izgalmassá lett tehát az első sutácska próbálkozásunk már csak azért is, mert hát ki gondol egy ilyen forró hangulatban arra az esélyre, hogy van akinek elromlik a gépe, a másik akire nagyon számítasz, az megbetegszik, vagy csak halaszthatatlan dolga lesz, amitől sokkal kevesebbet tud segíteni, mint azt tervezte.
Szóval volt izgalom az biztos!
De száz szónak is egy a vége. - ELKÉSZÜLT az első!
Hihetetlen boldogság. ... és egy teljesen új perspektíva nektek, alkotóknak, hogy egyre magabiztosabban, egyre nyugodtabb léptekkel haladjatok, a magatok elé kitűzött úton. - Költőkké, íróvá lesztek!

Ez a tiétek. Senki, de senki nem veheti el tőletek azt az örömet, amit majd akkor érzel, amikor felcsendül a rádióban a neved, s hallod a versed, vagy a saját hangodat, ahogyan szavalsz, vagy prózát mondasz el, avagy válaszolsz egy interjúban -a riporternek- a feltett kérdésekre.

A műsor az előzetes tervek szerint, rendszeresen a hét közepén fog lemenni a radioflash.hu internetes rádióban.
Az első adás Október 6. -án, szerdán, 20h -kor fog kezdődni.

Szeretném egyúttal megköszönni mindenkinek a segítséget amit a szerkesztésnél kaptunk tőletek, a különféle irodalmi alkotások, művek ajánlása által. Kamarás Klárának (Si) az önzetlen és fáradhatatlan szervezői munkát, és Gradvolt Endrének a briliáns, és hajszálpontos műsor-összeállítást. Ács Dánielnek a lelkesedést, a szívós koordinációs munkát, és segítőkészséget a problémák áthidalásában, valamint és nem utolsósorban minden kedves alkotónak, aki megtisztelt bennünket az alkotásainak műsorbatételi lehetőségével, bármely más kulturális portál is légyen az ő kedvenc törzshelye.

És akkor hát hajrá!
Jöhet a többi adás anyaga.
Kérlek benneteket! - Segítsetek tovább. Lépjetek be a csapatba, ha még nem tettétek volna. Gazdagítsátok ti is ötleteitekkel, műveitekkel azt a kultúrát, amely nagy látenciával ugyan, de megszabja a napjaink életminőségét.

SiteAdmin

Ideje: Október 05, kedd, 14:40:26 - Gradvolt-Endre-30Y

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All Fullextra

"Megszületett az újszülött!" | Belépés/Regisztráció | 10 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Megszületett az újszülött! (Pontok: 1)
- veva Ideje: Október 05, kedd, 14:56:44
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
"Éjjen! Éjjen!"
Nagyon örülök - és most már azt is tudom, hogy mit ajánlgassak hallgatnivalónak! :)))



Re: Megszületett az újszülött! (Pontok: 1)
- Halogen (tukkancs@zwallet.com) Ideje: Október 05, kedd, 21:23:17
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Én továbbra is itt leszek....
Alig várom a sikeretek,
A sikerünk, a létezést
A megérdemelt pihenést
Az újra feltámadó langy szelet
Mely összeköt minket, Benneteket.



Re: Megszületett az újszülött! (Pontok: 1)
- LunaPiena Ideje: Október 06, szerda, 06:51:01
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Lesz ismétlés??? Sajnos én otthonról nem tudom meghallgatni :( pedig nagyon kíváncsi vagyok.



Re: Megszületett az újszülött! (Pontok: 1)
- Gradvolt-Endre-30Y Ideje: Október 06, szerda, 15:50:08
(Adatok | Üzenet küldése)
Benne lesz a multimédia modulban is az adás, tehát bármikor bele lehet hallgatni (mint a többi versnél, prózánál, zenénél, stb.).

És ne felejtsük el, hogy (bár a cikket Admin írta, és a saját cikkükben nyilván ritkán dicsérik saját magukat a szerzők) az egész dolog szellemi atyja azért Szebeni Attila. Ha van egy felső kéz, ami ezt az egészet egybefogja és ráncba szedi, akkor az az ő keze. Merész húzás volt belevágni, az elején nem véletlenül aggódtunk mindannyian egy kicsit (valaki kicsit jobban is), de úgy néz ki, beindult. A többi meg úgyis útközben derül mi. Mert folytatni és rendszeresen jól csinálni valamit nehezebb lesz, mint jól elkezdeni volt. Hát, hajrá mindenki.



Re: Megszületett az újszülött! (Pontok: 1)
- tersyxus Ideje: Október 06, szerda, 20:57:19
(Adatok | Üzenet küldése)


Elnézést szeretnénk kérni az egéz stáb nevében a szinte 30 perces késésért. Sajnos technikai problémák merültek fel, de remélem a 81 perces műsor kárpótolni fog mindent. Jó vételt, jó rádiózást!




Re: Megszületett az újszülött! (Pontok: 1)
- mihail Ideje: Október 07, csütörtök, 19:58:14
(Adatok | Üzenet küldése)
legszívesebben lementeném magamnak, mint példamutató válalkozás eredményét:)



Re: Megszületett az újszülött! (Pontok: 1)
- Gradvolt-Endre-30Y Ideje: Október 26, kedd, 06:08:10
(Adatok | Üzenet küldése)
Látom, egy rosszmájú csak 4 ponttal értékelte a vállalkozást. :)



az Irodalmi Rádió üdvözlete (Pontok: 1)
- irodalmiradio Ideje: Január 27, csütörtök, 15:52:47
(Adatok | Üzenet küldése)
Kedves Fullextrások!

Zsoldos Árpád vagyok, az Irodalmi Rádió vezetője.
Örömmel látom, hogy a mi kezdeményezésünk (2002) óta egyre több hangos vers van az interneten. S most íme egy új irodalmi műsor is.
Az Irodalmi Rádió egész csapata nevében kívánom, hogy tartson soká a lelkesedés, s az irodalom szeretete.

Üdvözlettel
Zsoldos Árpád
Irodalmi Rádió
www.irodalmiradio.hu



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds