[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 118
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 118


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Hírek: 50 éves


Szolnok színháza az 50. születésnapját ünnepli. Emlékezetes dátum: 1954.
Én is akkor születtem. Itt élek Szolnokon.


A nevem a színház nevének egy részével azonos.
A kúltúra része életemnek...


"2004 fontos dátum a Szigligeti Színház történetében. A háborút követően, 1954-ben szerveztek önálló társulatot a szolnoki Szigligeti Színházban. Azok, akik 50 évvel ezelőtt új színház alapítására szánták el magukat, jól döntöttek. Az elmúlt fél évszázad fényesen igazolta őket. E több emberöltőnyi idő alatt a szolnoki műhely művészileg az ország egyik legrangosabb és egyben legnépszerűbb színháza lett. Akik valaha itt dolgoztak, szinte kivétel nélkül úgy emlékeznek rá, hogy Szolnokon mindig jó volt színházat csinálni. Vajon mi lehet e több évtizeden át tartó siker oka? Biztosan részük van ebben a direktoroknak, akik a légtornász ügyességével egyensúlyoztak hatalom és közönség, siker és művészi elhivatottság, napi bevétel és örökös pénztelenség szakadékai fölött. Része a sikernek mindazok tehetsége, akiknek játszani és alkotni adatott ezeken a deszkákon. A szolnoki színháztörténet legfontosabb, mégis leginkább elhallgatott főszereplője azonban maga a szolnoki közönség. E nélkül a kivételes érzékenységű közeg nélkül hiába lett volna a művészek minden igyekvése, a színház nem érte volna meg jubileumát. Ezért az ünnepi évad küszöbén, amikor gondolatban, néma csodálattal adózom elődeimnek a direktori székben és múltbeli kollégáinknak a színpadon, őszinte tisztelettel hajtom meg fejem a színházat nemcsak megteremtő, hanem életben is tartó szolnoki közönség előtt.

Isten adja, hogy maradjon hozzá ereje a következő 50 évben is!"



Ideje: Október 21, csütörtök, 00:19:39 - LEKA

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"50 éves" | Belépés/Regisztráció | 0 hozzászólás
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds