[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 260
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 260


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Sztori: Paulusidák


(a titok) Nemrégiben Akihiro (japán császár és halbiológus) arról kérdezte Gyurcsány Ferencet (magyar miniszterelnök és milliárdos), hogy mi a titka...


(a titok) Nemrégiben Akihiro (japán császár és halbiológus) arról kérdezte Gyurcsány Ferencet (magyar miniszterelnök és milliárdos), hogy mi a titka a magyaroknak, különös tekintettel a magyar születésű Nobel-díjasokra. Gyurcsány Ferenc ezt a folytonos lázadással, és tenni akarással magyarázta. A magyarok egy lázadozó nép, akik fel merik tenni a kérdéseket, és meg is keresik rá a válaszokat.
Nem úgy – és ezt már én teszem hozzá -, mint a japánok. Ők persze nem tesznek fel kérdéseket. Meg is nézhetik magukat, ahogy állnak.

*

(káosz-fóbia) Tkp. az un. Tourette-szindróma. Ez egy örökletes betegség, amely egy bizonyos magatartászavarban jut kifejezésre. Gyakran – de nem mindig – a zsenik betegsége. A lélekben eluralkodó káosz és az azt legyőzni vágyó felettes-én harca. Az ilyen beteg ijesztő, torz fintorokat vág, káromkodik, böfög, szellent, akár társaságban is, gátlástalanul. Ebben szenvedett Mozart is. Magán levelezésében, de a kortársak beszámolói szerint is rengeteget káromkodott. Erről egy kevéssé ismert műve is tanúskodik, a „Nyald ki a s...em, de tisztára!”
Nem kizárt, hogy előbb-utóbb előkerül hagyatékából a „ B...d meg a Mamád, most rögtön!” című menüett vagy a „Ne bambázz má, Te fatökű g...i !” című etűd is.

*

(nulla-fóbia) Az elnevezés nem pontos, mert a nulla már valami, viszont itt a semmiről van szó. Az ilyen betegségben szenvedő szinte fizikai fájdalmat érez a körülötte, ill. a benne lévő semmitől. Tünetei: szapora pulzus, verejtékezés. Azonnal részesítsük elsősegélyben. Aztán másodikban, ami abból áll, hogy körbevesszük, illetve teremtünk benne valamit. A valami lehet bármi: a Német-alföldi festészet hatása a kubizmusra, egy lépcsőházi rongyszőnyeg, részecskefizika, a nagymama hajkeféje korpástul.

*

(igen-nem) Orbán Viktor: az igen-szavazatok csak egy kicsivel voltak kevesebbek, mint a nemek. De a nemek csak félszívvel adott nemek, így valójában azok is igenek. Olyan nemek, amelyek igent jelentenek. A nem, ami igen. Nem olyan igen, mint a mi igazi igenünk, mert annál nincs nagyobb igen, de nem is kategorikus nem. Az igen mindig igen, de a nem az nem nem. Nem?

*

(megbukott) Gyurcsány Ferenc: a népszavazási kezdeményezés megbukott, a Fidesz megbukott, az MDF megbukott, a Magyarok Világszövetsége megbukott, a fiam megbukott... Hopp, ezt az utóbbit töröljétek!

*

(reklám) Én olyan Elektrolux mosógép vagyok, aki mindig kijelzi neked mikor ér véget a mosás. Igaz, ezt csak akkor észlelheted, ha jelen vagy amikor véget ér a mosás. De akkor meg minek. Elárulom neked, ha már nem zúgok-kattogok, akkor véget ért a mosás. Ennek akkor volna értelme, ha már a bekapcsoláskor előre jelezném neked, hogy mikor ér véget a mosás, hogy időben visszagyere hozzám. De én Elekrolux mosógép vagyok, engem többféleképpen be lehet programozni, és minden program más-más ideig tart. És ezt már én nem tudom követni. Különben is erre ott van a Használati Útmutató. Ott le van írva, hogy a kiválasztott mosóporgram mennyi ideig tart. Hogy mikor kell visszajönnöd. S ha így teszel, amikor visszajössz én még plusz kijelzem neked, hogy véget ért a mosás. Mert én Elekrolux mosógép vagyok. Ugye tetszik? Hát még az alkotóimnak, meg a reklámozóimnak. Mert így több pénzt csalhatnak ki tőled értem. Ugye tetszik?
Ideje: December 08, szerda, 22:04:23 - Paulus

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All Fullextra

"Paulusidák" | Belépés/Regisztráció | 4 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Paulusidák (Pontok: 1)
- csingi Ideje: December 09, csütörtök, 15:06:21
(Adatok | Üzenet küldése)
Így meló után jólesett előbb eldőlni a nevetéstől, utána elgondolkodni egyik másik bekezdésen. Aztán mégis a vigyor mellett döntöttem. :)))



Re: Paulusidák (Pontok: 1)
- csizi Ideje: December 10, péntek, 09:19:47
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
:)))))))))))))))))))))))



Re: Paulusidák (Pontok: 1)
- bla (bla@gportál.hu) Ideje: December 10, péntek, 17:28:23
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Somolygok! Mosolykákkal fizetek...



Re: Paulusidák (Pontok: 1)
- Paulus (pars@freemail.hu) Ideje: December 11, szombat, 10:03:40
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Örülök, hogy mosolyt csalhattam arcotokra, és köszönöm, hogy hozzászóltatok.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds