[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 244
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 244


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Sztori: Egy beigli party története


Immár évek óta kedves szokás a város vezetésétől, hogy karácsony előtt egy héttel beiglivel és más egyéb finomságokkal vendégeli meg dolgozóit.


Nem volt ez másképpen idén sem. Déli tizenkettőre voltunk hivatalosak a díszterembe. Előttem van, ahogy kollégáimmal mentünk lefelé a lépcsőn, a díszteremből halk zene áradt felénk..., s ahogy egyre közelebb értünk már-már az ajtó elé, hol már nagy volt a sűrgés-forgás, lelkünket átitatta a Csendes éj jólismert melódiája. Elfoglaltuk helyünket, végignéztünk a terített asztalokon. Ízlésesen volt megterítve, fehér abrosz és az elmaradhatatlan mákos és diós beigli, finom illatuk belengte az egész termet. Halk diskurzust folytatott mindenki, miközben az ének lassan elhalkult és viszonylagos csend lett. A város vezetése megköszönve munkánkat a lassan elmúló idei esztendőről és az elkövetkezendőről mondott pár gondolatot. Jóleső érzésekkel ültünk egymás mellett, és újra felcsendültek a szeretet ünnepének lelket és szívet símogató dallamai. Teljes valónkkal éreztük át és adtuk át magunkat annak a békés, boldogító érzésnek, ami teljes egészében uralta immár a díszterem közösségét.
Úgy tűnt vezetőink elmondták mindazt, amit mondani szerettek volna nekünk, megint egy kis nyűzsgés vette kezdetét, de egyszer csak kezében könyvvel felállt egyik kollégánk...

Hirtelen csend lett, szavai most is élénken élnek emlékezetemben. Az ünnepről beszélt, és az áhitat, amit közben éreztünk cseppenként hatolt mind mélyebbre szívünkben. Pillantásom megállapodott néhány kollégámon és éreztem, hogy ők sem éreznek másképpen, mint én. A szavak hatására átéreztük a szeretet csodájának érzését, mert a szeretet maga a csoda. Némafilmként pergett le előttünk az a réges régi betlehemi éjszaka, ahonnan a Világ Világossága, maga a Szeretet útjára indult, hogy otthonra találjon minden ember szívében.

Miközben néhányan a könnyeikkel küszködtek, kollégám lassan a történet végéhez ért.

Most szeretném nektek a saját szavaimmal továbbadni miről is mesélt ezen a pénteki napon...

A Karácsony sokak számára valóban kellemes, hiszen ünnepelnek, örvendeznek és vigadoznak, jól érzik magukat.
Mégsem volt szép mindig és mindenkinek, és a mai napig sem az a karácsony. Gondoljunk most azon embertársainkra, akik nem térhetnek otthonukba, mert nincs nekik. Ha van otthonuk, akkor sem várja őket senki sem szeretettel sem anélkül. Gondoljunk az utcán éhezőkre, fázókra, azokra, akiknek még egy szelet kenyér sem jut sem most, sem máskor.
Gondoljunk a gyászolókra, akik elvesztették szeretteiket és most megtörten, szívükben a gyász mardosó érzésével ülnek egy sötét szobában tanácstalanul, megtörten. Gondoljunk azokra a gyermekekre, akiket szüleik nem nevelnek otthonukban, rájuk, az állami gondozottakra. Gondoljunk az elhagyottakra, akikkel már nem ünnepelnek együtt a szeretett kedvesek, gondoljunk hétköznapjaikra, érezzük át velük a magány fájó perceit, óráit. Gondoljunk beteg embertársainkra, akik nem lehetnek szeretteikkel, mert kórházban vannak. Gondoljunk a haldoklókra, és mondjunk el értük egy imát.

Legyenek ezek a percek a csend, a nyugalom a békesség percei, halljuk meg agyonhajszolt világunkban a szív szavait Becsüljük meg, amink van, és álljunk embertársaink mellé a nyomorúságuk idején, a magányosság és a kétség óráiban.


Dicsőség mennyben az Istennek... Békesség földön az embernek... És szálljon az ének fel a magasba, át a drótkerítésen, az aknazáron, országhatárokon, hogy a szerető szívek gondolatban megölelhessék egymást.

Szeretetteljes, békés, boldog karácsonyi ünnepeket kívánok. Szeretettel: Vigi

Ideje: December 23, csütörtök, 22:40:56 - Vigi

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Egy beigli party története" | Belépés/Regisztráció | 4 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Egy beigli party története (Pontok: 1)
- adriandraco Ideje: December 24, péntek, 00:18:29
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon hangulatos kis írás. a bevezető történet nagyon elkapta az ünnep hangulatát.
Azt hiszem ez itt a kulcsmondat: "Legyenek ezek a percek a csend, a nyugalom a békesség percei"
Bizony jól esik egy kis nyugalom manapság. Kicsit távol lenni a nyüzgő külvilágtól, és bezárkózni szeretteinkel otthonainkba.
Talán nem is kell mindenkinek más ismetlen, szegény, vagy éppen jó sorsú emberre gondolnia, mert elég, ha szeretteinkre, vagy a hozzánk közelállókra jobban odafigyelnük, mint tesszük azt a hétköznapok alatt. Mert mindenkinek van valakije. Egy barátja, rokona, szerelme és ez a pár nap pont arra való, hogy megmutassuk nekik miért is állnak közel hozzánk, hogy a szeretetünk ne csak a gondolati síkon létezzen. Hajlamosak vagyunk elveszni a "megszokásban". Tudjuk, hogy barátunk, rokonunk, szerelmünk hozzánk tartozik, szeretjük őket, és ezt ők is tudják. Pedig ez nem mindig igaz. Talán elhanyagolva érzik magukat, de most ez a néhány nap jó arra, hogy a küzdelmes hétköznapok után, némi időt fordítsunk szeretteinkre, és tegyük ezt úgy, hogy ez a szeretet és békesség kitartson a következő Karácsonyig! :)
Kellemes Karácsonyt mindenkinek!



Re: Egy beigli party története (Pontok: 1)
- csizi Ideje: December 24, péntek, 05:26:56
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Boldog Karácsonyt Mindenkinek! Tudod, hazaviszem a mamát ma délután, hogy ne legyen egyedül, és gondolni fogok Mindenkire.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds