[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 264
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 264


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Megint valami mocorog . . .


Hofi valamikor azt mondta, hogy ha a fejeden nyomást érzel s nem ül rajta senki akkor az már roham.

S nekem meginn' ilyen "rohamnivalóm" támadt látszólag me' meginn' nincs amit mondanom. Milyen érdekes, bocsánat a fosos vénasszonyoknak, mindig ilyenkor fosolok én is a legtöbbet mint egy vénasszony. Dehát kinek a pap . . .
Egy Jesse Cook koncerten voltam (jeles kanadai flamenkó gitáros), a Massey Hallban, Torontóban, s anélkül, hogy bármiféle kémiai vegyszerek hatottak volna rám - még nem vettem volt be az esti piruláimat s injekciómat - kitűnően éreztem magam. Azelőtt épp egy ilyen írói blokkon mentem keresztül - ami hasonló mint a nem írók amikor akarnak valamit mondani, s a nyelvük hegyén van a szó, de nem tudnak szóhoz jutni sem - s már csakugyan éreztem a nyomást a fejemen. S akkor a koncert.
Jesse, Jesse volt, a szó legszorosabb értelmében, s elragadott büszke, száraz forró, temperamentumos, spanyol táncok világába a muzsikájával. De hogy szavam ne felejtsem Jesse előtt egy newfundlandi csaj, Natalie Macmaster az egész házat mint egy csípős kis darázs valósággal körbedongta. Góbé szemem, nem szokott táncóló prímáshoz, furcsállta nagyon ahogy valaki oly kegyetlenül tudja a vonót húzni s az ír táncot ropni egyszerre. Ámulva adtam át magam a zene élvezetének. Szinte egy órát döngicsélt, s bizony senki sem bánta várni Jessere, de végül is a fő attrakció Jesse volt.
Ki is jött, aláírásszerűen megszokott csőnadrágjában, s hegyesorrú cowboy-csizmájában, dúsan omló világosbarna göndör-göndör hajával s suttogó gitárja megríkatta a nosztalgiára éhes közönséget. Utána kisétált egyenként a kisérőzenekara s bekapcsolódtak a zenébe, s csak úgy mintha az egész véletlenszerően történne, tüzet korbácsoltak a vérembe. S akkor ez eszembe juttatta, hogy valamikor, egy emberöltője talán, Rómában a Piazza Navone-n, egy langyos nyári éjszakán voltam szem és fültanúja egy ilyen teljesen impromtu flamenkó koncertnek.
Ömlött a zene a Massey Hall öreg színpadjáról egész éjszaka, s mai napig a három PinkFloyd s két Roger Waters koncertet leszámítva életem legélvezetesebb szórakozásának tartom. A szünet után Jesse elmondott egy kis anekdótát ami talán egy kicsit összefonja ezt a mindenüvé szétfolyó cikkemet s mintha még az írói blokkomra is írt kenne.
Az anekdóta:
Egy világhíres torontói zongoristától az élete delén, a Yonge Streeten sétálva valaki megkérdezte, hogy hogyan jut el a leghamarabb a Massey Hallba. A válasz:
- Gyakorolni . . .gyakorolni . . . .gyakorolni . . .
Az egyetlen mentségem, hogy ez a koncert ilyen emlékezetes maradt, amaz a rómaihoz képest.
Ennek kifizettem az árát!

U.i. Tódor Domokos: (nem emlékszem a címére sem a szaggatás meg írásjelhasználatra)
Nem a tudatomban, kevélyen sétálgató
allanpoe-i holló sehonnai
károgatásai fájnak
Csak azt tudom felhozni ellenérvvül,
hogy kifizettem a vacsorámat.
Utolsó hírem az volt, hogy Domi barátom meghalt. Csak ez az egy vers alapján, mindannyian vesztettünk . . .
Ideje: Március 25, csütörtök, 04:56:16 - Janó

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Megint valami mocorog . . ." | Belépés/Regisztráció | 0 hozzászólás
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds