[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 38
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 38


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
iskolásoknak nyári táborok
Anonymous

Hosszú ideje – mintegy 15 éve – szervezek általános iskolásoknak nyári táborokat, s ez, ebben az évben sem történik másként.

Tisztelt leendő Segítőnk!





Először is kérem, ne haragudjon, hogy levelemmel zavarom, de szolgáljon mentségemül, a jó szándék.

Hosszú ideje – mintegy 15 éve – szervezek általános iskolásoknak nyári táborokat, s ez, ebben az évben sem történik másként. A kitartó és becsületes munkának az idén is megvan a gyümölcse: 5 általános iskolából és egy hittanos közösségből mintegy 270 (45fő/turnus) gyermek jelezte az idei nyaraláson a részvételét, mindösszesen 6 turnusban. Az első turnus 2005. június 22-én indul, s azt követően még 5 egymást követő szerdán a békés megyei Sarkad városába.



A résztvevő intézmények a következők:

– Jókai Mór Általános Iskola 1196 Budapest Nádasdy utca 98.

igazgató: Horváth Andrea

– Mátyás Király Általános Iskola 1212 Budapest Kolozsvári u. 61.

igazgató: Kocsis Mária

– Karácsony Sándor Általános Iskola 1211 Budapest Rákóczi u. 106-108.

igazgató: Vitányi György

– Kandó téri Általános Iskola 1182 Budapest Kandó tér 1.

igazgató: Magyar Márta

– Szenczi Molnár Albert Református Általános Iskola 1188 Budapest

Nagykőrösi út 55-57

igazgató: Magyarné Teliska Gyöngyi

– Árpádházi Szent Margit Plébánia Ifjúsági Csoportja 1182 Fogaras utca 16.

plébános: Benke István





A tábor részvételi díját ki könnyebben, ki nehezebben de kifizeti, van akinek pályázati pénzzel segítünk.



Amiben az Önök segítségét reméljük:

Szeretnénk a gyerekeknek egy tábori emléket adni. Ez az emlék egy bármilyen póló, amit a tábor első napján a gyerekek között kiosztunk. Bizonyos közös programokkor – gyulai mozilátogatás, békéscsabai városnézés – a gyerekek viselik a pólókat, majd az utolsó napon aláíratják minden táborozóval a pólót.



Ha Önöknek módjuk van segíteni ebben, akkor kérem szépen tegyék meg. A pólón természetesen a cégük neve vagy az Önök által forgalmazott termék neve szerepel, s mint ilyet reklámnak is felfoghatjuk.



Természetesen nem várhatjuk el, hogy minden táborunknak adjanak pólót, így, ha csak 1, vagy 2 csapatnak adnak, mi azt is nagyon szépen megköszönjük. Mi nem pénzt gyűjtünk, de ha a pólók árát tudják biztosítani (500 Ft/fő), arról elismervényt, igazolást ad az iskola, vagy annak alapítványa.

Hasonló a helyzet a pólókkal is! Segítség esetén igazolást, átvételi elismervényt kiadunk, a pólókról, ha ezzel megkönnyítjük az adományozást.



Ha egyáltalán nem tudnak segíteni, akkor kérem annyit tegyenek meg, hogy ajánlanak valakit, vagy valakiket, aki mellénk tudnak állni.



Türelmét nagyon megköszönöm, segítségében nagyon bízom tisztelettel:



Dóka György

táborvezető

06-30-234-6175



Ideje: Március 10, csütörtök, 21:17:00 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"iskolásoknak nyári táborok" | Belépés/Regisztráció | 0 hozzászólás
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds