[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 344
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 344


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Gondolkodó: A PÁPÁÉRT IMÁDKOZIK A VILÁG


Róma a Pápáért imádkozik tegnap 19 órától. A Lateráni Szent János bazilikában, amely a Pápának, mint Róma püspökének a székesegyháza, a római egyházmegye hívei gyűltek össze szentmisére.


«A pápáért imádkozik a világ», «II. János Pál utolsó órái», «A pápa utolsó útja» címmel nyitnak az olasz napilapok, amelyekben méltatják életművét. Az egész világ imádkozik a hosszan búcsúzó, még élő, közöttünk lévő, 455 év után az első nem olasz katolikus egyházfőért, aki mély és jelentős nyomot hagyott mind az egyház, mind a világ életében, beírta nevét az egyház és a világ történelmébe: hivők, hitetlenek, akármelyik valláshoz, akármelyik politikai irányzathoz tartoznak. A Szt. Péter tér ismét kezd megtelni hívőkkel. A Szent Péter-bazilika mindkét bronzkapuja nyitva: ez azt jelenti, hogy még II. János Pál él. Bezárják a Szent Péter-bazilika jobb oldali bronzkapuját, amikor meghal egy pápa.
A szentmisét Camillo Ruini bíboros, a Szentatya római helynöke mutatta be. 20 órakor a Rózsafüzért imádkozták a hívek a Szent Péter téren, Angelo Comastri érsek vezetésével. Az imádság, amelyen számos bíboros is részt vett, 10 óra körül ért véget, a Loretói litániával, valamint a Salve Regina és Regina Coeli eléneklésével. Az imán több tíz ezer róma i hívő és zarándok vett részt. Az AP hírügynökség szerint a Vatikán este 20 óra 54 perckor cáfolta a Pápa halálhírét. Ebben a késői órában is még tele van imádkozókkal a Szent Péter tér: az éjjeli tudósítók szerint hetvenezer ember gyűlt össze, hogy imádkozzék a haldokló pápáért.
(Link: Nem tudni, él-e még a pápa)

A Magyar Rádió tegnap 20,46-kor a pápa haláláról adott hírt «Meghalt a pápa» címmel: «Az olasz média szerint meghalt a pápa. A Vatikán ezt még nem erősítette meg. Az ntv német hírtelevízió orvosi forrásokra hivatkozva azt jelentette, hogy leállt a szívműködés, a pápa EKG-ja már nem mutat jelet. Előzőleg a vatikáni szóvivő közölte, hogy drámaian rosszabbodott II. János Pál állapota: elvesztette eszméletét, leállt a veséje és egyre nehezebben lélegzik. Orvosai azt mondták, hogy már nincs remény.» 21,20 van, de egy hírközlő sem adott erről jelentést! (Közben, 21,30-kor módosították a hírszöveget .)


«II. János Pál pápa magántitkára segítségével hátrahagyta utolsó üzenetét» - jelentette az Il Corriere della Sera milánói napilap mai számában. Az üzenetben arra kérte a lengyel nővéreket, akik pápasága hosszú évei alatt segédkeztek mellette, hogy ne ontsanak könnyeket. «Derűs vagyok, legyetek azok ti is!» - írta II. János Pál. A pápa válságos állapota egyelőre stabilizálódott. Camillo Ruini bíboros, Róma pápai helynöke, akinek a kötelessége a katolikus egyházfő halálhírét bejelenteni, szombat hajnalban visszavonult a hálószobájába - közölte a vikárius személyi titkára. A legutóbbi hírközlések szerint valószínű, hogy a vatikáni szóvivő, Joaquin Navarro Valls teszi meg. Ugyancsak ma 11,30-kor tart egy rövid sajtókonferenciát a pápa állapotáról.

«…nagy békességgel tölt el, ha arra a pillanatra gondolok, amikor az Úr majd magához szólít: az életből az Életre!» - részletek II. János Pál pápa idősekhez írt leveléből

«Az Úr éltessen minket!

Kedves idős testvéreim, miközben azt kívánom nektek, hogy derűs en éljétek le azokat az éveket, amelyeket az Úr mindnyájatok számára kiszabott, szeretnék maradéktalanul osztozni veletek azokban az érzésekben, amelyek életemnek ebben a szakaszában eltöltenek engem, több, mint 20 éves péteri szolgálat után…Minden, az éle tkorból fakadó korlát ellenére, meg tudtam őrizni az életkedvet. Hála legyen érte az Úrnak! Szép dolog, ha az ember az utolsó pillanatig Isten Országáért éghet.

Ugyanakkor nagy békességgel tölt el, ha arra a pillanatra gondolok, amikor az Úr majd magához szólít: az életből az Életre! Ezért gyakran a szomorúság árnya nélkül ajkamra jön egy ima, melyet a pap mond a szentmise bemutatása után: In hora mortis meae voca me, et iube me venire ad te -

Halálom óráján hívj engem magadhoz, Uram és parancsolt, hogy ho zzád jöjjek. A keresztény reménység imája ez, mely azzal, hogy a jövőt az isteni jóság oltalma alá helyezi, nem rontja el a jelen órájának örömét.

„Iube me venire ad te!”: ez az emberi szív legmélyebb vágya, azokban is, akik nem tudnak róla.

Ó, élet Ura, add meg, hogy ezt egyre világosabban tudjuk, és életünk minden szakaszát ajándékként értékeljük, mert telve van további ígéretekkel.

Szeretettel valósítsd meg ránk vonatkozó akaratodat azáltal, hogy minden nap irgalmas karjaidba veszel minket.

És ha eljön a végső „átmenet” pillanata, add, hogy derűs szívvel induljunk, nem sajnálva azt, amit magunk mögött hagyunk, hiszen ha a hosszú keresés után Veled találkozunk, újra megtalálunk minden igazi értéket, amit itt a Földön megismerhettünk. És újra találkozunk mindazokkal, akik előttünk távoztak el a hit és a remény jelében.

És te, Mária, a zarándok emberiség Anyja, „imádkozzál érettünk, most és halálunk óráján.” Ölelj minket mindig szorosan Jézushoz, a te szeretett Fiadhoz és a mi testvérünkhöz, az élet és a dicsőség Urához. Amen!

Kelt a Vatikánban, 1999. október 1-én

Joannes Paulus pp II
II. János Pál pápa»*

A TG-5 - az egyik legnagyobb kereskedelmi - TV-adó híreiben, éjjel 1 órakor felolvasták az eddig ismert vatikáni jelentést a pápa állapotáról, amelynek alapján a TV-újságíró kiemelte, hogy a PÁPA TUDATÁNÁL VAN, EGYÜTT IMÁDKOZIK A HÍVEKKEL.
A pápa halálát a Zsigmond-harang adja hírül a világnak.
(Kapcsolódó link: Nem tudni, él-e még a pápa)


(* Vatikáni Rádió)

Kapcsolódó link: A Vatikáni Rádió hírei - A Magyar Rádió hírei - Il Corriere della Sera - ANSA hírügynökség

Forrás: TESTVÉRMÚZSÁK)
Ideje: április 02, szombat, 11:49:25 - stelltesor

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"A PÁPÁÉRT IMÁDKOZIK A VILÁG" | Belépés/Regisztráció | 0 hozzászólás
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds