[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 159
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 159


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Lépjünk elöre


Lépjünk előre! Amerikában egyre komolyabb vita tárgyát képezi egy régi, és megoldásra váró ellentmondás.


Ugyanis, ha az Egyesült Államok egy köztársaság, akkor hogy lehet az országnak demokrata elnöke, ha viszont az Egyesült Államokban demokrácia van, akkor miként lehet republikánus elnöke. A vita végére előbb-utóbb pontot tesznek, bevezetik majd a kettős elnökség intézményét, egyszerre lesz az USA-nak egy demokrata meg egy republikánus elnöke. Egyik délelőtt, másik délután. Nagyon sok üzemben, gyárban dolgoznak az emberek váltott műszakban, jól bevált rendszer, a termelés folyamatos, nincs fennakadás, minden megy simán. A politikában is ez a jövő útja. Az Egyesült Államok tagadhatatlanul gazdag ország, de ott se mindenki lopja a pénzt, vigyázni kell rá, nem lehet feleslegesen kiszórni az ablakon. Márpedig a négy évente tartott választások nagyon sok pénzt emésztenek fel. Mondanom sem kell, hogy feleslegesen, mert az erre költött tetemes összeget másra is lehet fordítani. Választási hadjáratok helyett, mondjuk keresztes hadjáratokra. Inkább a demokrácia terjedjen, mint a kolera.
S ha már erről van szó, itt az alkalom, hogy valamiben megelőzzük az Egyesült Államokat, s mi az amerikaiaknál előbb vezessük be a jövő államirányítási szisztémáját. hiszen a jelenlegi nem működik valami fényesen. Ha balra fordulok Orbánt szídják, ha jobbra fordulok Gyurcsányt. Tessék megosztani a politikai hatalmat. Délelőtt az MSZP, délután a Fidesz, jövő héten fordítva. Az SZDSZ megmaradhatna beugrónak ünnepnapokra, betegség esetére stb.
Aztán meg ott van a választási kampányokra költött temérdek pénz. Annak is van jobb helye. Adjuk a gazdagoknak, mondjuk fizetett szabadság címén, hiszen éjt nappá téve törtetnek, nem jut idejük pihenésre. Nehogy már egy szívinfarktus végezzen velük! Tessék elképzelni szép hazánkat gazdagok nélkül! Szegények nélkül úgyse tudjuk.
Amellett egy ország népének kedélyállapota is nagyon fontos. Hogy jó legyen. Hogy ne a vérnyomás emelkedjen, hanem az életszínvonal. A sok szidalmazás csak az előbbihez járul hozzá. Higgyék el nekem, ha az emberek összekeverik majd Orcsányt Gyurbánnal, a kedélyek is megnyugszanak, nem lesz kit szídni. Van úgyis éppen elég gondunk-bajunk. Lépjünk hát előre.
Ideje: április 14, csütörtök, 07:57:05 - thomba

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Lépjünk elöre" | Belépés/Regisztráció | 2 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Lépjünk elöre (Pontok: 1)
- veva (hajoka@tenger.hu) Ideje: április 16, szombat, 20:02:36
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Tetszett ez a fanyar humorral fűszerezett írás!



Re: Lépjünk elöre (Pontok: 1)
- kerlac Ideje: április 17, vasárnap, 15:07:36
(Adatok | Üzenet küldése)
Tetszik ez az írás. Éppen ilyesmit hiányolok a sajtóból. Igényesen, szellemesen, kívülről. Ezt tartom valódi újságírásnak.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds