[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 189
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 189


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A döntés joga


Nem látok mást, csak az önkívülettel egybefonódott testem.
A szürke nyírkos, rémísztően szürke betonba burkolózva.


Nem fáj söt mi több jó érzés, szabadság, szabadulás a világ minden bajától, zajától mocskától, fájdalmától.
Ebben a pillanatban bizonságban érzem magam, nem bánthat senki.
De hirtelen sok-sok ember és egyre csak gyülnek, csodálkozó arcal néznek, de nem látnak, nem látják a szemvedö embert aki segítségért kiált. Egy testet látnak ami az ördög üzében ég.
De mégis nyugott vagyok, rosszabb nem jöhet már, a fény beragyog, meleg sárgás fényü, kellemes olyan Isten mutaó ujja, aki talán tudja a helyes utat, az irányt.
De lehet hogy ő sem, senki sem!
Mindenki maga dönti el hogy miben hisz és mit gondol, vagy merre megy!
Ez adatott meg mindenkinek: A DÖNTÉS JOGA!
Más nem csak egy csekély esély az életben maradás érdekes ösényére utravalóul.
Ha valaki rosszul dönt egyszer, az egész életében viselheti ennek keresztjét!
Ettöl félek én is, a rossz döntésektöl!
Egy döntéstöl ami meghatározó, és kihat mindenre visszaút nincs, és második lehetöség sem!
Az élet ajándék amit mindenkinek magának kell eldöntenie hogy mit kezd vele,kibontja és él ezzel a lehetöséggel, vagy hagyja becsomagolva és inkább a könnyebb utat választja, a mások általi kitartottságot.
Ideje: április 26, kedd, 21:52:45 - Chasy

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"A döntés joga" | Belépés/Regisztráció | 4 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A döntés joga (Pontok: 1)
- Anonyma Ideje: április 27, szerda, 10:46:01
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hm...szerintem a rossz döntéseink is a jó döntés felé vezetnek...Az a lényeg, hogy mi döntsünk, mert akkor bárhogy alakul tanulunk belőle és ezáltal is bölcsebbek leszünk. Döntéseink többsége nem visszavonhatatlan, nem végleges vagyis korrigálható. Ez az én tapasztalatom. Ha úgy döntesz reggel, hogy ma jó napod lesz...akkor az is lesz! :)



Re: A döntés joga (Pontok: 1)
- Audrey Ideje: április 27, szerda, 18:21:14
(Adatok | Üzenet küldése)
Elgondolkodtató írás, "örök" kérdést feszegetsz. Én személy szerint nem vagyok száz százalékosan meggyőződve arról, hogy mindenben szabadon dönthetünk. De ha eltekintünk is a fatalisztikus felfogástól, és csak a békés társadalmi együttélés erkölcsi szabályait vesszük figyelembe, már akkor is megkérdőjelezendő, hogy azt tehetjük-e amihez kedvünk van? Vagy nem árt más emberek jogait, érdekeit is szem előtt tartanunk?
A gondolatod mindenesetre jó, de legközelebb egy kicsit jobban ügyelj a helyesírásra!



Re: A döntés joga (Pontok: 1)
- Chasy Ideje: április 27, szerda, 20:53:59
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm az értékes hozzászólásokat!!! Örülök ha tetszik!!!! Elösször írtam novellát!!!! Versem van egy pár majd lehet azokat is elküldöm!!! Am. csak annyit hogy ez a kis szösszenet, igazából teljesen véletlen írodott!!! De még lehet hogy próbálkozom!



Re: A döntés joga (Pontok: 1)
- _zizike_ Ideje: április 30, szombat, 15:32:04
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Jó gondolatok. Valójában állandóan döntés előtt állunk, az élet szinte minden pillanatában. Érdekes ez nagyon. Talán, ha döntéseinket mindig egy legbensőbb szeretet vezérli..., talán akkor nem hibázunk nagyot. De persze, még akkor sem biztos, hogy mások, azaz mindenkire nézve kedvező hatással bír majd a következő lépésünk. S valóban, a rossz döntéseinknek is vannak eredményei, amiből bizony tanulhatunk, de ezt már más is mondta előttem. :) Jó volt olvasni!:)



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds