[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 165
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 165


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A Világ, mint egy idézet


Talán egy-egy idézet a legpontosabban leírja azt, ami Világunkban nap, mint nap történik. Érdemes lenne felfigyelni rájuk.


Nem tudom, hogy más észreveszi-e az apróságoknak tűnő, de valóban igen nagy értékű dolgokat. Valaki azt mondta, hogy egy idézet, arra való, hogy megértsük és esetenként használjuk őket, mivel azt már egyszer szépen megfogalmazta valaki és az idők folyamán, ha fenn tudott maradni, talán érdemes lenne minél több embernek hallania és felfigyelni rá. Nem tudom,hogy az Amerikai História X-et látva felfigyelt-e vagy lényegesnek találta-e valaki a végén lévő idézetet , vagy ezt a kultusz filmnek számító remekművet egyáltalán látta-e mindenki. Nem hiszem és sajnálom, mivel a filmnek van egy olyan mondanivalója, ami életünk mindennapjaira kihathatna és leginkább cselekedeteink fontosságára.
Ezúton szeretném leírni és természetesen felhívni figyelmeteket erre a páratlan idézetre.

Nem ellenségek vagyunk,hanem barátok.
Nem szabad ellenségeskednünk.
Lehetnek köztünk feszültségek,
De a szeretet sohasem törhet meg.
Az emlékezet titkos húrjai meg-megpendülnek,
Midőn jobbik természetünk lágyan megérinti őket.

Nem tudom ,hogy ki, hogy értelmezi ezt az idézetet, de egyéni véleményem szerint teljes mértékü félreértelmezése lehetetlen.
Végül örülnék mindennemű cikknek és véleménynek, ami hasonlóan lehetővé tenné az életben talált örömök, filozófiai gondolatok és maga a Világ megértése és a benne lévő élet könnyeb átélése érdekében.
Ideje: április 27, szerda, 21:45:56 - kis_gorcs

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"A Világ, mint egy idézet" | Belépés/Regisztráció | 1 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A Világ, mint egy idézet (Pontok: 1)
- Chasy (palotai_dora@vipmail.hu) Ideje: április 30, szombat, 21:51:41
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Tetszik a gondolatod!!!! Nagyon szeretem az Amerikai História X-et, mind filmüvészit szempontból, mind a mondani valójától válik fantasztikussá ez a film!!!!! És számomra igazából rávilágítottál egy saját nagy problémámra, egy barátnőmmel kapcsolatban!!! Akivel 17 évig a legjobb barátnök voltunk, aztán jött egy pasi aki miatt összevesztünk és azóta sem nagyon beszélünk!!!! Nekem ezt jelenti ez az idézet!!! És a mai világ hibája hogy nem figyelünk oda másokra!!!! Gratu!!! :)))



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds