[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 316
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 316


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Hírek: Fullextra Hírharang (1)


"Mi ez az egész? Hogy működik?"
Rólunk.




Bevezető

"Mi ez az egész? Hogy működik?"
Gyakran fölvetődő kérdés ez azok részéről, akik nem szereztek még rutint a Fullextra kezelésében.
Bizony, rengeteg menű, rovat található az oldalon; képeslap és fórum, irodalom és képzőművészet, publikációs és olvasási lehetőség, játék és receptek; még sorolni is hosszú lenne.
Mi tehát a Fullextra?
Röviden és szabatosan: nemzetközi kommunikációs portál.
Tudom, az így látszólag nem sokat mond, mégis benne rejlik a lényeg.
Hatalmas tér, ahol ki-ki megtalálhatja az őt érdeklő témákat, lehetőségeket, részt vehet a portál életében vagy akár csak olvashat, nézelődhet, kapcsolatokat kereshet, találhat, megmutathatja, ő mire képes.
A korlátok tágak, jószerint egy igazi feltétel van: amit teszel, tedd kultúráltan!

Kiknek készül? Kik a "célközönség"?
Erre már bonyolultabb a válasz, talán egyszerűbb onnan megközelíteni, hogy kik a leggyakoribb lakói, látogatói?
Elsősorban azok, akik a szó legnemesebb értelmében a kultúra, ezen belül az amatőr alkotások iránt érdeklődők.
A Fullextra ugyanis bevallottan a "nemhivatalos" művészetek és művészek pártolója.
A lehetőségek tárháza sajnos együttjár azzal, hogy első látásra az oldal tán nem egyszerűen áttekinthető, olykor keresgélni kell "mit/hol/hogyan" lehet megtalálni.
Érdemes kísérletezni, hiszen kárt úgysem tehetsz, és sok érdekes dologra bukkanhatsz. :)
Ha elakadsz, nézd meg a baloldali menük közül a "Fontos"-t. ( http://fullextra.com/modules.php?name=Fontos )
De bármikor kérhetsz segítséget pl. személyes üzenetben a Fullextra irányítóitól is.

Kik a Full irányítói?
Elsősorban Administrator, aki portál ötletgazdája, tulajdonosa és legfőbb vezetője.
Kézséggel segítenek a többi adminok, moderátorok is: Bogika, Csingi, Khama, Móka, Si, Veva, Bla, kerlac.

Hírek

Komoly érdeklődés mellett zárult nemrégiben az első Fullextra Ki Mit Tud.
Megtörtént az eredményhírdetés is, mint erről már olvashattatok cikket a Főoldalon.
A legkellemesebb rész azonban hátra van még: a díjak átadása nyerteseinknek.
Az egyetlen nehézség a győztesek földrajzi távolsága egymástól és a díjátatóktól.
Úgy gondoltuk, hogy remek alkalom a legközelebbi klubtalálkozó, ami május 21.-én, tehát most szombaton kerül megrendezésre.
A részletek megtalálhatók a következő fórumban: Művészbejáró--> Klub--> Találkozó májusban.
Szívesen látunk minden régi és új érdeklődőt!

Kérjük, hogy akik ott nem tudják átvenni jólmegérdemelt jutalmukat, vegyék föl a kapcsolatot a Klub vezetőivel: Csingivel, Khamaval vagy Mókával.

Már két műfajban folyik heti verseny a fórumon: vers és egészen rövid próza indulhat, személyenként egy-egy.
A díj: egy hetes, kiemelt megjelenés a Főoldalon.
Reméljük, a zsongító tavasz dacára egyre többen kapcsolódnak majd be. :)

kerlac
Ideje: Május 17, kedd, 06:33:08 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All Fullextra

"Fullextra Hírharang (1)" | Belépés/Regisztráció | 0 hozzászólás
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds