[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 189
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 189


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
MAGYAR POSTA Rt. - 2/AMI SOK, AZ SOK!


Olvasom a Magyar Posta Rt. Honlapján a «A posta modernizációja» címszó alatt többek között az alábbiakat:


«A modernizáció célja

A Magyar Posta Rt., mint egyetemes szolgáltató behálózza az országot, egymással és az egész világgal kapcsolja össze a magánembereket és a vállalkozásokat.
A Magyar Posta Rt. stratégiája a társaság modernizációját, új pályára állítását, szolgáltatásai és hálózata korszerűsítését tűzte ki célul. A következő két-három évben olyan gyökeres változásokat kell megvalósítani, amelyet más hazai nagy szolgáltatók az elmúlt tíz évben már megéltek és döntően maguk mögött hagytak.
A Magyar Posta Rt. üzleti alapon működő, hatékony, teljesítményelvű, termelékeny, felkészült és motivált munkatársakkal dolgozó szolgáltatóvá kíván válni. […]
A Magyar Posta Rt. új hálózati minőséget teremt a logisztikai területen. Ezen a területen új kompetenciákat alakít ki, új logisztikai teljesítményt teremtve. A változó ügyféligényeket, valamint a korábban vázolt termékportfolió-átalakítást és - bővítést olyan logisztikai rendszer kialakításával biztosítjuk, amely

• rugalmasan képes alkalmazkodni a változó ügyféligényekhez
• jobb reakcióképességgel bír
• differenciált minőségi elvárásoknak felel meg.
• hatékony»

«Termék- és szolgáltatásfejlesztés» címszó alatt pedig :

«A modernizációs program egyik kiemelt területe a postai termékfejlesztés. Ehhez kapcsolódóan a jövőben igyekszünk ügyfeleink számára egyre előnyösebb termékválasztékot kínálni.

A levélforgalom, mint az egyik legjelentősebb, tradicionális szolgáltatás is átalakul. Egyszerűbb, áttekinthetőbb és ügyfélbarát termékpaletta, gyorsasági alapon történő differenciált kezelés, az üzleti ügyfelek részére testre szabott ajánlatok jellemzik a jövőben a kínálatot. […]»

Oly szépen hangzik mindez! Csak éppen az a bökkenő, hogy mi ügyfelek nem nagyon érezzük!
Ha én Olaszországból feladok elsőbbségi, hagyományos vagy ajánlott levélküldeményt, bármelyik típusú küldemény a feladástól számított 3-7 napon belül megérkezik a magyar címzetthez. Fordítva az elsőbbségi posta annyi idő alatt ér ide, mint normális körülmények között egy hagyományos levélnek kellene (max. 1 hét), a Magyarországon feladott ajánlott levél 2-4 hétig utazik, a simán feladott levél viszont hónapokig!!! Néhány héttel ezelőtt kaptam kézhez egy októberre szóló meghívót (!!!), december 4-én és e hónap első hetében feladott karácsonyi jókívánságok két napja kezdenek beérkezni postaládámba!
Ennyire érződnek a fentiekben kifejtettek! (Sic!)
Igaz, hogy az Olasz Posta Rt-re is sok a panasz, de még az ország legtávolabbi pontjára, amely messzebb van Magyarországnál is jóval egy héten belül, az elsőbbségi küldemények meg 3 napon belül megérkeznek. Hogy mást ne mondjak, Kanadába, USA-ba, Argentinába stb. címzett küldeményeim nem utaznak egy hétnél tovább!
A postai szolgálat gyorsaságát az Eu-tagságnak is elő kellene idézni, de nem így van hazánk esetében!
Igaz, ne is lepődjünk meg a napjaink fejlett technológiájának ilyen «csodáján», amikor még a XIX. században frontokról feladott levelek is imitt-amott csak most érkeznek meg (sic!), de már nincs kihez kikézbesíteni - hacsak rá nem találnak a még élő leszármazottakra -: a címzettekkel együtt a feladók is már rég «átrongyoltak» a túlvilágra…
Nem mindenki rendelkezik elektromos postai lehetőséggel - bár ebben sem lehet megbízni! -, a népek nagy hányada levélváltásaik során csak a hagyományos postai szolgáltatásokat veszi igénybe… Sajnos leginkább nagy bosszúságára…

A fenti dőlt betűs sorokat még ez év februárjában írtam. De ehhez sajnos újabb negatív adalékkal szolgálhatok, ami hazánk imázsát ugyancsak negatív értelemben öregbíti.
Ehhez idézem az alábbiakat:

«A hagyományos pénzforgalom területén a Magyar Posta Rt. kínálja a legkönnyebben elérhető megoldásokat. A megtakarítás- és biztosítás-közvetítéshez rendelkezésre álló képességeinket a jövőben fokozottabb mértékben, postai értékesítésre alkalmas, a postai termékportfolióba illeszkedő termékek fejlesztése révén is szeretnénk érvényesíteni. A banki és biztosítási tömegtermékeket is minél közelebb szeretnénk vinni az ügyfeleinkhez, szolgálva ezzel a pénzügyi kultúra fejlődését. […]

[…] A Magyar Posta Rt. célja az, hogy a jövedelmező területeken domináns piaci szereplőként pozícionálja magát, hosszú távon biztosítsa versenyelőnyét, s magasabb színvonallal, testre szabott szolgáltatásokkal folyamatosan növelje a vevői elégedettséget.
Mindezek eredményeképpen úgy kívánunk jelen lenni ügyfeleink mindennapjaiban, hogy mindannyiuk megelégedésére ugyanazt a szolgáltatást nyújthassuk másképp, európai színvonalon. »

Az alábbiak éppenséggel a fentiekben megfogalmazottak ellenkezőjéről tanúskodnak:

Néhány hónappal ezelőtt jogosan felháborodtam, amikor szüleim telefonon közölték velem a Magyar Posta Rt-vel járt skandalum-esetüket: jelentékeny összeget adtak fel kölcsönbe egy tolna megyei gyerekkori baráti házaspárnak, hogy nehéz anyagi helyzetükben kisegítsék. Eltelt több mint egy hónap, de a címzettek nem kapták meg a pénzutalványon feladott összeget. A reklamálásra nem továbbították nekik, hanem visszaküldték a feladónak. Még szerencse, hogy visszaküldték, s kénytelenek voltak személyesen leutazni a tolna megyei kisvárosba, hogy végre átadhassák a súlyos szorult anyagi helyzetben került idős házaspárnak. Több mint egy hónapos késéssel!

Most velem fordult elő hasonló eset s mégpedig duplán, amelyről tanúskodjon a Magyar Posta Rt. Ügyfészolgálatának küldött, január 16-i levelem, amelyet mind a honlapjáról, mind e-mailben a nemzetközi postacsekkek mellékletével - ez utóbbira kaptam visszaigazolást is, hogy olvasták, de érdemben reakciót még nem kaptam, mint ahogy az előző esetekben sem! - megküldtem panaszt téve, miután megtudtam, hogy a címzettem nem kapta meg a mai napig sem az általam kifizetett, hátralévő kezelési költséget, mivel a budapesti mester utcai posta nemzetközi utalványokat kezelő részlegénél azt mondták, hogy az utalásnál az olasz posta valamilyen adminisztratív hibát követett el (valamit nem igazoltak), és ezért itt nem tudják kifizetni a pénzt. Az utalvány május 30-án érkezett be a magyar postára, ők pedig most leveleznek az olaszokkal, és kérnek valamilyen igazolást!?
Nos itt van a nekik írt levelem, ahol az érdekelt nevét itt csak rövidítve jelzem:

«Magyar Posta Rt.
ugyfelszolgalat@posta.hu

Tisztelt Cím!

Az alábbi e-mail közlésére s az érintettekkel való telefonbeszélgetések következtében előadom az alábbiakat, mégpedig dupla panasszal élve:

Sajnos megint két sajnálatos anomáliát kell bejelentenem - mint az általam Magyarországra küldött élelmiszer segélycsomagok több hetes visszatartása miatt is, amit tavasszal jeleztem mind a magyar, mind az olasz hatóságoknak, amelynek eredményeként kiderült, hogy a hazai postai dolgozók "ültek a csomagokon" s még értesítést sem küldtek a címzettnek azok megérkezéséről - , s ezt már abszurdumnak tartom, annál is inkább, mert hallom, hogy mások is panaszkodnak hasonló esetekről, tehát sajnos gyakran előfordul az ilyesmi olyan állampolgárokkal, akik Magyarországra küldenek csomagokat vagy pénzt. (Azt is megjegyzem, mint harmadik erősen kifogásolt tényt, hogy Magyarországról a levelek, képeslapok 1-3 hónapos, ha nem, még több hónapos késéssel érnek ki Olaszországba, ajánlott levél utazott egy hónapig is: november végén, december elején feladott sima karácsonyi lapokat, leveleket május első hetében kaptam meg.)

I. Május 26-án feladtam a még hiányzó 600,00 Eu-t (250+250+100) Dr. V.P. fogorvosnak a még fennmaradó kezelési díjat. A doktor úrral folytatott mai telefonbeszélgetésből és az alábbi e-mailbeli közléséből tudom, hogy a pénz négy nap múlva, azaz 30-án már meg is érkezett Budapestre. De ennek ellenére a doktor úr erről semmit sem tudott, s csak ma, személyes érdeklődésére (a Mester utcai nemzetközi postahivatalban) tudta meg, hogy az említett napon a postacsekk a 600,00 Eu-val beérkezett de hiányolnak valami 10 számból álló azonosító számot, ami ebben az esetben nincs. Csak "mellékesen" megkérdezem: hogy-hogy a doktor úr nem kapott értesítést? S ha nem tette volna meg, a mai napig sem tudja meg, hogy megérkezett az általam feladott pénzösszeg?

A lakóhelyem szerinti kerületi posta igazgatónője - ahol a ki nem fizetett 600,00 Eu-t feladtam (ld. mellékletek) - tudtomra adta, hogy nem követtek el semmiféle adminisztrációs hibát, s ráadásul a címzett által említett postai levelezésről szó sincs, hozzájuk nem futott be semmiféle felkérés valamint az ilyen módon küldött pénzre vonatkozóan nincs semmiféle visszaigazolási vagy igazolási kötelezettség: a csekk ki van töltve helyesen, a csekk megérkezésekor a Magyar Posta köteles haladéktalanul értesíteni a címzettet és kifizetni a számára küldött Eurót, ebben az esetben nincs szükség semmiféle 10 számjegyből álló azonosító számra vagy kódra:

Itt minden pontosan ki van töltve még az is ott van, hogy fogorvosi kezelésre (spesa rimanente per cura odontoiatrica = fennmaradt fogorvosi kezelési díj).
Ez nem banki átutalás - mégha Postabank is a neve -, itt nincsenek banki koordináták, Swift-szám, és IBAN-szám, amelyek nélkül át sem lehetne utalni hagyományos banki úton pénzt, és nem is az ún. Western Union szolgáltatás, ahol valóban van egy 10 jegyű azonosító szám: ún. Money Transfer Control Number.

II. Magyarországra csak nemzetközi postacsekken lehet pénzt küldeni postai úton, ami gyorsabb és kevésbé költséges, mint a hagyományos banki átutalás - legalábbis gyorsabbnak kell lennie -, s minthogy eddig mindig is működött kivéve a már a tavasszal velem továbbiakban jelzett esetet: amikor a MÚK-nak (Magyar Újságírók Közössége) befizetett újságírói tagdíj nem átvételéről küldtek értesítést, s az Olasz Posta erre válaszként kérte az általam még tavaly novemberben befizetett 25 Eu visszaküldését, de a mai napig sem kaptam kézhez.

Sajnos a Magyar Posta részéről egyre gyakrabbak ezek az anomáliák és kezdem jogosan elveszíteni türelmemet.

Az Eu-tagsággal ezek a pénzügyi tranzakciók még gördülékenyebbek kellenének hogy legyenek, de nem, az ellenkezője történik, vagy nem fizetik ki, kitalálva nemlétező ürügyet, vagy nem kerül vissza nem átvétel esetén a címzetthez, tehát eltűntetik a pénzt.

Kérem tehát Önöket haladéktalanul, azonnal kifizetni a 600 Eu-t Dr. V. P.-nak, s intézkedni az ügyben is, hogy a fel nem vett 25 Eu-mat haladéktalanul visszakapjam!

Amennyiben jogos kérelmem nem teljesül a legrövidebb időn belül - maximum egy héten belül - feljelentést teszek a Magyar Posta Rt. ellen mind a hazai, mind az itteni rendőrségi szerveknél, mind az Eu-rendőrségnél, illetékes hatóságoknál. Nem hinném, hogy Magyarország imázsának ez használna.

Várva mielőbbi pozitív intézkedésüket, üdvözlettel....

P.S. Novembertől kérem a 25 Eu után járó jogos kamatot is, mivel a pénzemet használták Önök! Ugyancsak a sok napos késésért a 600,00 Eu után járó kamatot Dr. V. P.-nak is!


Mellékelem alább a MÚK-nak küldött akkori - 2004. nov. 23.-i értesítésemet - s azt követő érdeklődő levelem - nemcsak 25 Eu-ról van szó, hanem 25,21 Eu-ról, ami a nem átvétel miatt nem jött vissza a címemre.»


Igaz is, olvastam a Magyar Posta Rt.-vel kapcsolatban a Google-n: «Tőkeerő, évszázados hagyomány, tapasztalat és megbízhatóság...» Hm... Azt is olvastam, hogy jelentős bevételét a pénzforgalmának köszönheti… Hm… Igen, pláne, ha saját kamatoztatásra használják az általunk feladott pénzeket, mert visszatartják. Mindezek már a többrendbeli sikkasztás és hivatallal való jogtalan visszaélés bűncselekményébe tartoznak… Nem hiszem, hogy tévednék…

Most várom a fejleményeket. Ha a fenti levelem dátumától számított egy héten belül nem történik intézkedés, megteszem a feljelentést és mindent megmozgatok nemcsak a feladott összeg jogos címzettjeinek eljuttatását, hanem az azok után járó kamat kifizetését is, mert az nem a Magyar Postát Rt-t illeti!

Forrás: Testvérmúzák/Osservatorio Letterario (http://www.testvermuzsak.gportal.hu)
Ideje: Június 20, hétfő, 19:55:22 - stelltesor

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"MAGYAR POSTA Rt. - 2/AMI SOK, AZ SOK!" | Belépés/Regisztráció | 6 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: MAGYAR POSTA Rt. - 2/AMI SOK, AZ SOK! (Pontok: 1)
- zanzaa Ideje: Június 21, kedd, 08:36:21
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ez több, mint undorító, teljesen hülyének nézik az embert. :-(((
Ha hónapokig kitartóan telefonálgat és írogat nekik az "áldozat", akkor visszakaphatja, ami az övé - holott ennek automatikusan kellene működnie. Vagy a címzettnek, vagy vissza a feladónak. Harmadik lehetőség nincs! Teljesen mindegy, hogy 25 Eu, vagy 600, mindegy, hogy 3 Ft, vagy 50.000 Ft. A Posta nem bank, hogy forgassa a bárhonnan bárhová feladott pénzeket.
Sajnos rengeteg ilyen eset van és sajnos csak egyetlen Posta...



Re: MAGYAR POSTA Rt. - 2/AMI SOK, AZ SOK! (Pontok: 1)
- Anna1955 (angyaligirl@freemail.hu) Ideje: Június 22, szerda, 08:08:10
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon jogos a felháborodás, és örülök, hogy le is lett írva. Egyetértek azzal is, hogy el kell menni a végsőkig igazunk, jogos követelésünk igazolására. A dolgok csak akkor fognak majd lessen változni, ha senki nem megy el az ilyen és ehhez hasonló esetek mellet. Én még a Posta mellé tenném a Biztosítókat, az OTP-t, az ELMÜ-t mint olyan szolgáltatót aki monopol helyzetével maximálisan visszaél. Írása nagyon tetszett. :)))

Üdvözlettel Angyaligirl



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds