[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 37
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 37


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Sztori: Ismét plágium!
stelltesor

A Shvoong portálon olvasható volt két egyazon ismertető Anonymus tollából: evidens, hogy plagizált volt ...
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Augusztus 16, csütörtök, 22:00:17 (2111 olvasás)
(Tovább... | 1512 betű van még | Pontok: 0)

Sztori: Tarhálók
A minap megkeresett a Máltai Szeretet Szolgálat vehemens helyi vezetője. A látogatás oka: tarhálás...


Megjegyzés: Megtörtént az eset,s akkoriban még megtudtam nevezni is az illetőket, akiket végül kiebrugdaltak a Szolgálattól, mert saját zsebre dolgoztak. Bogumil
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 30, kedd, 21:06:11 (711 olvasás)
(Tovább... | 6010 betű van még | 9 hozzászólás | Pontok: 0)

Sztori: Thaiföld
Képzeljük bele magunkat most, húsz év távlatából, az 1983-as év döglődő államszocializmust építő magyar világába.
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 30, kedd, 20:55:49 (7738 olvasás)
(Tovább... | 26114 betű van még | 6 hozzászólás | Pontok: 0)

Sztori: Nepál
Megérkezés
A város szélén lévő libalegelőn landoló charter gép a nepáli királyi légiflotta egyetlen Focker típusú légibuszából állt, ...
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 28, vasárnap, 23:17:53 (791 olvasás)
(Tovább... | 24395 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Sztori: Falusi tragédia-2
2.
A kórterem hideg, fehér csendjében kábultan ébredezik Bukta. Feje olyan súlyos, mint az ólom. Az arcát paskoló nővér szava távolról jut el a tudatához.
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 28, vasárnap, 22:58:40 (713 olvasás)
(Tovább... | 19799 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Sztori: Kutyagumi
Tízemeletes szalagházunk és a buszmegálló között kies park terül el hét-nyolc csemetefával, egy kiszáradt kőrisfával és egy még élő, dús lombjaival árnyékot adó madárcseresznye fával beültetve.
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 26, péntek, 21:28:36 (1372 olvasás)
(Tovább... | 3507 betű van még | 4 hozzászólás | Pontok: 0)

Sztori: Segítenek az UFOK
Egyik éjjel hazafelé poroszkálva az úton nagy fényességre lettem figyelmes. A fény közelebb jött, majd légpárnáin lebegve leereszkedett, és megállt a gabonatábla felett.
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 25, csütörtök, 23:17:50 (904 olvasás)
(Tovább... | 4025 betű van még | 4 hozzászólás | Pontok: 0)

Sztori: Állati-6
A rendszerváltás hajnalán lapátratett ex párttitkár egy vigasztalan, esős napon nem tudván megemészteni mellőzését, elhatározta, hogy véget vet életének.
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 25, csütörtök, 23:05:23 (745 olvasás)
(Tovább... | 6533 betű van még | 6 hozzászólás | Pontok: 0)

Sztori: India-2
Második nap Delhiben
Másnap a program délelőttre és délutánra oszlott. Reggeli után bebuszoztunk a kormánynegyedbe (azelőtt kormányzói negyed).
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 25, csütörtök, 21:49:49 (2016 olvasás)
(Tovább... | 22687 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Sztori: Falusi tragédia-1
1.
A templom melletti közkútnál délelőtt mindig nagy a forgalom. Vénasszonyok beszélgetését fújja az érkező felé a szél.
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 24, szerda, 21:36:30 (680 olvasás)
(Tovább... | 9034 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Sztori: India-1
Újdelhi
Első nyugati utamról (Egyiptom) hazatérve, élményekkel feltöltődve, újult erővel vetettem bele magamat a kuruzslásba.
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 24, szerda, 21:29:43 (753 olvasás)
(Tovább... | 18318 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Sztori: Egyiptom
1982. november 4 - 26.
Az egyiptomi útra abból a megfontolásból esett a választásom, hogy ha én ...
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 22, hétfő, 00:14:25 (864 olvasás)
(Tovább... | 50623 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)

Sztori: Áhitat
Az utolsó esőcseppek gyöngyszemként tűnnek el a Balaton kékjében. A langyos szellő magával sodorja a levendulák bódító illatát.
Adminisztrálta: edami Ideje: Augusztus 11, csütörtök, 00:04:59 (1074 olvasás)
(Tovább... | 875 betű van még | 8 hozzászólás | Pontok: 0)

Sztori: A kizökkent idő meséi 4. - Végállomás
Piros.
Sárga.
Zöld.
Elindul végre az autóbusz.
Adminisztrálta: stevew Ideje: Augusztus 10, szerda, 23:49:33 (845 olvasás)
(Tovább... | 2635 betű van még | 6 hozzászólás | Pontok: 0)

Sztori: A kizökkent idő meséi 3. - Készültség
Felugatnak a rohamosztag kutyái, amikor a vonat az állomásra gördül és megáll.
Adminisztrálta: stevew Ideje: Augusztus 10, szerda, 23:47:10 (743 olvasás)
(Tovább... | 3480 betű van még | 1 hozzászólás | Pontok: 0)

Sztori: Kaukázuson túli területek
GRÚZIA, ÖRMÉNYORSZÁG, AZERBAJDZSÁN
/ Kaukázuson túli területek /
1985.
1. Újra Moszkvában
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 08, hétfő, 21:37:21 (976 olvasás)
(Tovább... | 24206 betű van még | 9 hozzászólás | Pontok: 0)

Sztori: Gyökerek
Olvasom a hírt: Közelkelet Kutató Intézetet alapít a kormány, 100 milliós induló tőkével. Az intézet fő feladata lesz az iszlámkutatás, mi célból egy iszlámközpontot hozunk létre hazánkban.
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 07, vasárnap, 23:11:17 (908 olvasás)
(Tovább... | 1972 betű van még | 10 hozzászólás | Pontok: 0)

Sztori: A lelkiismeret ereje
A minden kényelemmel felszerelt klinika különszobájában tengette szívinfarktus utáni lábadozása kényszerű pihenőnapjait Bolhai úr, ...
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 05, péntek, 20:52:35 (887 olvasás)
(Tovább... | 7922 betű van még | 9 hozzászólás | Pontok: 0)

Sztori: Kazahsztán
Alma-Ata – Kazahsztán
Ilyen leromlott hangulatban és állapotban mondtunk búcsút Taskentnek. Alma-Atába repültünk, a kazakok fővárosába.
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 05, péntek, 20:35:14 (751 olvasás)
(Tovább... | 12041 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)

Sztori: Nyelvesből sosem elég
Ida drága, a titkárnőnk szóvátette, hogy igértem egy kis szófacsarást régebben. Ő a bűnös! :-)
Adminisztrálta: Chokito Ideje: Augusztus 05, péntek, 20:32:32 (798 olvasás)
(Tovább... | 3988 betű van még | 4 hozzászólás | Pontok: 0)

Sztori: Cinkosok
A panelrengeteg egyik szalagházának sarkán lévő transzformátorház bekerített zsebkendőnyi gazzal benőtt telkén, korhadt alkatrészes láda belsejében, ...
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 05, péntek, 08:09:11 (720 olvasás)
(Tovább... | 5996 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Sztori: ÜZBEGISZTÁN
Újra Moszkvában
Négy évvel első szovjetunióbeli utazásom után újra megpróbálkoztam egy hosszabb utazással.
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 04, csütörtök, 15:32:43 (961 olvasás)
(Tovább... | 38112 betű van még | 8 hozzászólás | Pontok: 0)

Sztori: Boldog halottak
Indonéziában járva egy faluhoz értünk. A falu előtt hatalmas, faragványokkal és virágfüzérekkel ékesített díszkocsiba botlottunk.
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 04, csütörtök, 15:05:46 (858 olvasás)
(Tovább... | 3098 betű van még | 12 hozzászólás | Pontok: 0)

Sztori: KALANDOZÁSAIM-2 Moszkva
Moszkvába érve Tánya megszervezte a csomagok kihordását a buszhoz, és mi úriember módjára elfoglaltuk helyünket az előzőnél valamivel jobb panorámás buszban.
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 03, szerda, 13:47:37 (920 olvasás)
(Tovább... | 7329 betű van még | 11 hozzászólás | Pontok: 0)

Sztori: Örök feltámadás
Naponta, kora reggelenként egy fekete ruhás asszony szállt fel, kezében kis virágcsokrot szorongatva, a temetői buszra. Egyik nap megszólítottam:
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 03, szerda, 13:39:37 (808 olvasás)
(Tovább... | 2697 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)

Sztori: Örökség
A parkban sétálva a pompás virágú rózsabokrok bódító illatfelhőjében lebegve egy csillogó, fehérhajú idős hölgyre figyeltem fel, ...
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 02, kedd, 19:26:03 (1206 olvasás)
(Tovább... | 5904 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)

Sztori: Leningrád folytatása
Igen mellbe vágott bennünket, hogy a legaranyosabb kis szuvenírtól kezdve, a böhöm nagy búvárszivattyúkig mindent újságpapírba csomagoltak.
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 02, kedd, 19:12:38 (732 olvasás)
(Tovább... | 9234 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Sztori: Állati
Vasárnap reggelén boltba menet a bokros rész mellett elhaladva egy dekoratív, magas szőke, a kutyáját sétáltató asszonyság ...
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 01, hétfő, 22:52:33 (837 olvasás)
(Tovább... | 2028 betű van még | 14 hozzászólás | Pontok: 0)

Sztori: KALANDOZÁSAIM -1 Leningrád
Harminchat évesen kaptam első, úgynevezett piros útlevelemet. 36 évesen ültem először repülőn, és 36 évesen hagytam el először szülőföldemet.
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 01, hétfő, 22:43:26 (821 olvasás)
(Tovább... | 15162 betű van még | 11 hozzászólás | Pontok: 0)

Sztori: A kimúlás joga
Morbid szenzáció tolakodott a napokban a médiák címoldalára. Egy fiatal ápolónő egyes gyógyíthatatlan, idős, szenvedő betegeknek segített ...
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 01, hétfő, 06:49:31 (1026 olvasás)
(Tovább... | 3120 betű van még | 27 hozzászólás | Pontok: 0)


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds