[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 180
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 180


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Kritika: Hamlet, a dán királyfi
Mikor tavaly nyáron feladták a gyereknek Shakespeare Hamletjét, jó szokásomhoz híven, előolvastam... volna. De az ötödik oldalnál be kellett látnom, ezt képtelenség elolvasni.
Adminisztrálta: ukume Ideje: Február 10, csütörtök, 15:38:42 (4050 olvasás)
(Tovább... | 4702 betű van még | 5 hozzászólás | Pontok: 5)

Kritika: Hálóval fogott szerelmek
Hogy, mi a véleményem a net-es szerelemről ????
"Várj csak! Hol is kezdjem? Hogy magyarázzam?" jutnak eszembe Kosztolányi szavai.
Adminisztrálta: ukume Ideje: Január 12, szerda, 10:19:54 (907 olvasás)
(Tovább... | 3251 betű van még | 4 hozzászólás | Pontok: 5)

Kritika: AZ ÉN «EINSTAND»-OM* MAURIZIO ZACCARÓNAK MŰHAMISÍTÁS MIATT
Tavaly (dec. 3-4-én két részben levetítve), a Canale 5 TV-adón láttam Molnár Ferenc «A Pál utcai fiúk» c. regényéből készült olasz TV-filmprodukciót, s erről «dörgő» véleményem s gondolataimat először ....
Adminisztrálta: stelltesor Ideje: December 27, hétfő, 12:14:47 (922 olvasás)
(Tovább... | 6116 betű van még | 3 hozzászólás | Pontok: 5)

Kritika: Tipary László: Szülőföldem Szép Határa
Van úgy, hogy egy versnek, amit gyerekként tanulunk, csak akkor fogjuk fel az értelmét, amikor magunk is megéljük. Röviden, erről szól Tipary László könyve.
Adminisztrálta: stako Ideje: December 14, kedd, 17:16:10 (1024 olvasás)
(Tovább... | 3566 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 5)

Kritika: Keresztény szextankönyv
Egy papot kértek fel, hogy tartson előadást , egy, a nők szexualitásával foglalkozó konferencián. Amikor neje érdeklődött a téma iránt, a pap szégyenlette bevallani, hogy miről fog beszélni.
Adminisztrálta: thkerekes Ideje: November 01, hétfő, 07:46:26 (2164 olvasás)
(Tovább... | 2425 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 4.88)

Kritika: Jánosi András verseire
Tisztelt olvasóközönség!
Nem hiszem, hogy Jánosi Andrást be kellene mutatni itt bárkinek is, nem hiszem, hogy nagy újdonságot mondok akkor, ...
Adminisztrálta: andrass Ideje: Október 31, vasárnap, 18:52:42 (901 olvasás)
(Tovább... | 11506 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 4.5)

Kritika: A dolgokon sokat nem változtat..
Éled az életedet..dolgozol, küzdessz, pihenenéshez is van jogod,
Szóval teszed, mit majdnem mindenki tesz, mert - hozza sorod.
Adminisztrálta: szkallas Ideje: Október 26, kedd, 22:24:48 (1024 olvasás)
(Tovább... | 2455 betű van még | 6 hozzászólás | Pontok: 2.66)

Kritika: Mikkel nem nyernek- végkifejlet...?
Megtaláltam a LITERÁN a hozzászzólásokat... Háát, én nem tudom, ki kinek ad igazat ...... De leközlöm
Adminisztrálta: Halogen Ideje: Augusztus 29, vasárnap, 23:49:27 (783 olvasás)
(Tovább... | 753 betű van még | Pontok: 5)

Kritika: Tandori Dezsőnek, utánérzés helyett
Amíg még élünk
Tandori Dezsőnek, A Holt Költők Társasága: "Holnaptól tegnapig?"-jáért, utánérzés helyett.
Adminisztrálta: Janó Ideje: Július 19, hétfő, 07:51:33 (1015 olvasás)
(Tovább... | 8079 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 5)

Kritika: Szellemke verseire
A jó versnek illata van, messziről érzed őt. A jó versnek gyönyörű, távolról kivehető  alakja van és vonz, magához von, mint szerelmed bársonybőre. 
Adminisztrálta: andrass Ideje: április 09, péntek, 07:02:22 (925 olvasás)
(Tovább... | 3607 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 5)

Kritika: Si és Csingi verseire
Kritika, vagyis bírálat. Sokan nem szeretik ezeket a szavakat, sokan pedig félnek hangot adni a másokról kialakított véleményüknek. Nem tartom helyesnek. Tessék csak figyelni és figyelmeztetni!
Adminisztrálta: andrass Ideje: április 06, kedd, 19:46:08 (2165 olvasás)
(Tovább... | 9781 betű van még | 3 hozzászólás | Pontok: 4.25)

Kritika: Friss Mazsola a Kalácsban
A speciális irodalmi lokátor újabb és újabb a gyöngyszemre lel a mi nem is olyan kicsi Irodalmi kalácsunkban.
Így jártam most is. - Ha mindegyikről írni próbálnék, akkor alighanem klónoznom kellene magam.
Adminisztrálta: kerlac Ideje: április 04, vasárnap, 22:09:19 (1012 olvasás)
(Tovább... | 2180 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 4.9)

Kritika: Mazsolák az irodalmi kalácsban
Új sorozat indul útnak a mai nappal.
Célja: a fullextra óriási irodalmi kinálatában tallózni;  művet és alkotóját bemutatni a tisztelt nagyérdeműnek.
Adminisztrálta: kerlac Ideje: Március 28, vasárnap, 15:56:36 (967 olvasás)
(Tovább... | 3248 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 4.66)

Kritika: Okos pilóta alagútban nem katapultál
Megbukhat-e az a világbirodalom, melynek első számú szexdívája még a fenekével is kacsintani tudott? Márpedig ezt firtatja Emmanuel Todd, francia származású politológus, demográfus, történész.
Adminisztrálta: thkerekes Ideje: Március 28, vasárnap, 08:49:15 (1070 olvasás)
(Tovább... | 5216 betű van még | 3 hozzászólás | Pontok: 5)

Kritika: Jó olcsó kultúra!
Jano

Nem sok dolog van, amit súlyosan melléírtam, amióta ezen a világhálólapon írok-közlök. Ami van, pl. lejuhászgyuláztam Szabó Lőrinc versét, "A homlokodtól fölfelé", amiről tudok, és bocsánatot kérek érte.!
Adminisztrálta: Janó Ideje: Március 27, szombat, 09:15:11 (879 olvasás)
(Tovább... | 4082 betű van még | 6 hozzászólás | Pontok: 4.7)


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds