[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 337
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 337


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Beszélgetős: Londonban, sej...! (3. rész)
Mai terv: ki a zöldbe! London híres hatalmas és gyönyörű parkjairól.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Február 04, hétfő, 13:51:33 (1281 olvasás)
(Tovább... | 8680 betű van még | 26 hozzászólás | Pontok: 0)

Beszélgetős: Londonban sej...! (2. rész)
Még mindig megérkezésünk napján, a White Hallból a Trafalgar Square felé vettük az irányt.


Adminisztrálta: Administrator Ideje: Január 30, szerda, 10:22:13 (1245 olvasás)
(Tovább... | 4862 betű van még | 32 hozzászólás | Pontok: 0)

Beszélgetős: Londonban, sej...! (1. rész)
Bármikor bárki megkérdezte tőlem, hová utaznék el bármikor, London biztos benne volt a felsorolásban. Méghozzá dobogós helyen.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Január 25, péntek, 21:06:49 (1493 olvasás)
(Tovább... | 6212 betű van még | 36 hozzászólás | Pontok: 0)

Beszélgetős: veva: Az igazságos
550 évvel ezelőtt e napon, azaz 1458. január 24-én választották királlyá Mátyást... a Duna jegén.
Adminisztrálta: Lacoba Ideje: Január 24, csütörtök, 23:53:22 (1901 olvasás)
(Tovább... | 6977 betű van még | 11 hozzászólás | Pontok: 0)

Beszélgetős: A Levegő Úrnőjének Ünnepe
Deira

2008. január 20-án a Levegő Úrnőjének ünnepe került megrendezésre a budapesti Istennő templomban.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Január 22, kedd, 18:21:46 (1655 olvasás)
(Tovább... | 4565 betű van még | 9 hozzászólás | Pontok: 0)

Beszélgetős: Naiva és Winner: Címében él az ember
winner

avagy, ezek vagytok ti címszavakban. Versek a decemberi Fullextra találkozón megjelent alkotók műveinek címeiből összeállítva!
Adminisztrálta: fullextra Ideje: December 17, hétfő, 10:56:03 (1633 olvasás)
(Tovább... | 10715 betű van még | 20 hozzászólás | Pontok: 0)

Beszélgetős: Alkotás
Artur-Brun

Ha azt akarom, hogy botrány legyen belőle, és felkapják a nevemet, akkor egyszerűen nem kell mást tennem, mit írni arról, milyen giccses a piros kerítés.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: November 20, kedd, 20:03:53 (1172 olvasás)
(Tovább... | 4792 betű van még | 18 hozzászólás | Pontok: 0)

Beszélgetős: Én és a szüret
soman

Van egy kisbírói mondásom, miszerint annyi legyen a must fokának az egysége, mint a gazda „lőcsének” centiben mért tehetsége.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: November 11, vasárnap, 16:32:59 (2866 olvasás)
(Tovább... | 11128 betű van még | 31 hozzászólás | Pontok: 0)

Beszélgetős: Alkotók
Artur-Brun

Másik irodalmi portálon kaptam egy hozzászólást az "Alkotok" című cikkemhez, ez pedig újabb cikkre ihletett.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: November 11, vasárnap, 16:01:13 (944 olvasás)
(Tovább... | 4641 betű van még | 6 hozzászólás | Pontok: 0)

Beszélgetős: Niagara Falls 3. rész
Samway

A vizekre jellemző Kanadában, hogy mivel nem éri meg a roncsokat kiemelni, így otthagyják turista látványosságnak a tóban, folyóban.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Október 23, kedd, 16:00:00 (1211 olvasás)
(Tovább... | 5585 betű van még | 7 hozzászólás | Pontok: 0)

Beszélgetős: A tea
parakalo

A kínai bölcs, Tien Ji-heng szerint "A teaivás elfeledteti a világ zaját."
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Október 17, szerda, 06:10:35 (2992 olvasás)
(Tovább... | 7114 betű van még | 11 hozzászólás | Pontok: 0)

Beszélgetős: Niagara Falls 2. rész.
Samway

Az átállás könnyebb volt, mint hittem, már ami a hatórás időeltolódásból ered. Reggel frissen keltünk
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Október 14, vasárnap, 12:00:00 (3199 olvasás)
(Tovább... | 6583 betű van még | 25 hozzászólás | Pontok: 0)

Beszélgetős: Közvéleménykutatás
chokito

... úgy vagyok az adóforintjaimmal, mint a mindennapi, betevő ebédemmel. Inkább menjen pocsékba, mint kárba.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Január 27, péntek, 05:36:24 (764 olvasás)
(Tovább... | 5806 betű van még | 4 hozzászólás | Pontok: 0)

Beszélgetős: Várakozás
Szkallas

Olvasva a tájékoztatót, jelentkeztem rája!..


Megjegyzés: Ez a cikke szkallasnak, erre, az oldalunkon meg is jelent felhívás következményeként iródott
http://www.fullextra.com/modules.php?name=News&file=article&sid=1368
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Szeptember 24, szombat, 19:33:08 (1156 olvasás)
(Tovább... | 707 betű van még | 5 hozzászólás | Pontok: 0)

Beszélgetős: Tetemrehívás. In memoriam 2001 szeptember 11
bogumil

Bekövetkezett hát a horrorfilmbe illő pokoli tornyok leomlása. Az esztelen pusztítás ördögi módon való precíz kitervelése és végrehajtása profi munkára vall.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Szeptember 11, vasárnap, 21:01:47 (706 olvasás)
(Tovább... | 3777 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Beszélgetős: Egyetemes morál
bogumil

Megtörtént tehát: Milosevic a Hágai Nemzetközi Bíróság fogja, Szaddam Huszein,az egykori kényúr, szintén fogoly. Rács mögé kerülve, nyilvános bűnperben példát statuálva ítélkezik felettük a világ.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Szeptember 11, vasárnap, 20:59:16 (716 olvasás)
(Tovább... | 3166 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Beszélgetős: Reuma elleni szerek házi készítése.
bogumil

Izületi gyulladásra,
érszűkületre,
reumára hatásos teák
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Szeptember 07, szerda, 16:56:49 (5946 olvasás)
(Tovább... | 6519 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)

Beszélgetős: Lelkes Miklós: A TÍZ CSAPÁS
lelmik

Nos, e híres bibliai történet valóban úgy volt, hogy az egyiptomi király, aki különc módon fáraónak neveztette magát, erősen rasszista volt, ...


Megjegyzés: Kérem a tisztelt olvasókat, hogy az esetleges észrevételeiket a privát üzenetfiókomra küldjék meg.
Tisztelettel: Lelkes Miklós
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Szeptember 05, hétfő, 23:14:09 (970 olvasás)
(Tovább... | 7148 betű van még | Pontok: 0)

Beszélgetős: A méz dicsérete
A NÉPI APITERÁPIA GYÓGY-ANYAGAIRÓL
Az a tény, hogy a beteg bízik a természetben, az emberben, a tudásban, az orvostudományban, ...
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Szeptember 01, csütörtök, 07:53:13 (2115 olvasás)
(Tovább... | 40973 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Beszélgetős: Állati-8
1.
A robosztus, jó testi felépítésű, deresedő hajú férfi évek óta lakott a nevelőintézet szolgálati lakásában.
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Szeptember 01, csütörtök, 07:45:16 (668 olvasás)
(Tovább... | 13195 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Beszélgetős: Falusi tragédia-4
9.
– Guszti látszólag megnyugodva, csendesen ballagott hazafelé az esti szürkületben.
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 30, kedd, 20:53:32 (749 olvasás)
(Tovább... | 7959 betű van még | 6 hozzászólás | Pontok: 0)

Beszélgetős: Hol a boldogság mostanában -2
A lélek rabságában.
Amit a gyerek a szülőktől hall, lát, az viselkedési modellként hat rá.
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 30, kedd, 08:10:48 (965 olvasás)
(Tovább... | 15229 betű van még | 11 hozzászólás | Pontok: 0)

Beszélgetős: Sorsok-Emberek-Életek -1
1.
Reggel ötkor szoktam lemenni az újságomért. Legtöbbször ott találom a kis 13 éves gyereket, amint szórólapokat dobál be a levelesbe.
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 30, kedd, 08:04:54 (808 olvasás)
(Tovább... | 3984 betű van még | 9 hozzászólás | Pontok: 0)

Beszélgetős: Falusi tragédia-3
4
Riadtan kuporgott a kövér, fejkendős asszony a vizsgáló tiszt előtt álló támlátlan karosszéken. Arcán megrendülés, és zavartság tükröződött. A százados neki is feltette a kérdést.
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 30, kedd, 07:46:26 (714 olvasás)
(Tovább... | 26855 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Beszélgetős: Hol a boldogság mostanában-1
A boldogság, mint idea, a teremtés kezdetétől az idők végeztéig jelen volt, van és lesz a világon.
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 28, vasárnap, 23:47:49 (719 olvasás)
(Tovább... | 15878 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Beszélgetős: Állati-7
Az elmúlt évben, kora reggelenként többször láttam egy elhanyagolt, lepusztult külsejű, borostás, csontsovány alakot a környékünkön lévő kukákba derékig hajolva, turkálni.
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 28, vasárnap, 23:00:50 (824 olvasás)
(Tovább... | 3997 betű van még | 10 hozzászólás | Pontok: 0)

Beszélgetős: A sátán fiai
1.
Az l895-ös év vízválasztóként hatott úgy, a világ, mint a magyar történelemben. Javában folytak a Milleneumi ünnepségek Magyarországon.
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 26, péntek, 21:56:03 (946 olvasás)
(Tovább... | 15724 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Beszélgetős: Bogumil patikája:Házi készítmények
ARCÁPOLÓ CSODAMOGYORÓBÓL
Kiváló pórusösszehúzó, s enyhet adó borogatás lázas beteg homlokára.
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 24, szerda, 21:45:37 (5512 olvasás)
(Tovább... | 16077 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Beszélgetős: Gömbvillám
Napokig tartotta izgalomban a lakosságot az egyik istállóba belátogató akármi, mely végül is 17 tehén halálát okozta.
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 24, szerda, 21:25:53 (785 olvasás)
(Tovább... | 3608 betű van még | 6 hozzászólás | Pontok: 0)

Beszélgetős: Állati-5
Ez a reggel is úgy kezdődött, mint a többi. Unalmasan és szürkén. Felébredve felhajtott egy bögre kerítésszaggatót, kidörgölte szemeiből az álmot.
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Augusztus 24, szerda, 21:23:00 (826 olvasás)
(Tovább... | 8016 betű van még | 8 hozzászólás | Pontok: 0)


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.51 Seconds