Küzdőtér |
|
|
|
| Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért. |
|
|
|
|
|
Re: IRODALMI DOPPING, avagy az érvényesülés módjai (Pontok: 1) - Ywerd Ideje: Szeptember 08, szerda, 17:42:29 (Adatok | Üzenet küldése) | Igen. Kitértél rá, hogy hány kapu záródik, nyílódik és a többi. Azok az emberek, akik képesek arra, hogy feladják, azok messzemenőleg nem abban a kaliberben vannak, mint a művészek. Azok, akik előtt bezárulnak a kapuk, meg akik előtt kinyílnak??? Miről beszélsz? Lapozgattad már mondjuk a hajléktalan művészek antológiáját? Vagy valami hasonlót? Te karrierről beszélsz, nem művészetről. Radics Zoltán rajzolót kell hogy elővegyem: A fele a pénzre hajt, a fele az elismerésre. Te az utóbbi szemszögéből nézed a világot. Oké. A magunkfajta kapuktól függetlenül sétálgatók a közízléstől függetlenül alkotunk. Hoppá! Hol van ebben az elismerés? Sehol! Az utókorban... mondanád. Nem. Ott sem lesz. És? A csillag sem azért ragyog, mert tudja, hogy ezer év múlva ideér a fénye! Fullextra dicséret. VAlóban jók ezek az oldalak... már annak, akik élni tudnak vele. Észrevehetnéd, hogy egy új rétegként illeszkedik a kapuk között a netes művészvilág. BAhh! És akkor ott van a másik oldal, a netesek fölött, a galériákban, a boltok polcain, és ott van az alsóbb réteg. Az az alsóbb réteg, ami valódi tehetségeket nevel ki magából éppúgy, mint fölöttünk, mellettünk az emberiség. Annyi van, hogy egymás között érdeklődünk javarészt? Vagy mi a baj? Na az, hogy ezerszer jobb neked itt a fullextrán, mint annak, aki forintokért árulja a mesterműveit cetliken, hogy éhen ne haljon. És tudod mi van? Ő nem irígyel téged. Ő nem akar és nem is képes átlépni a kapukon.
Szerintem az elfogadott, publikáló, hivatalos művészvilág felé tekintve az útjukat, a műveiket, a hátterüket becsmérelni RINYA. :-P
Télleg... akartam szólni már az előbb is, hogy ne agresszívnak vedd a hozzászólásaimat, hanem vitatkozónak. Én így kritizálok. |
| Szülő |
|
|
|
|
|