[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 108
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 108


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Munkaerőhiány az Agrár tárcánál


A hírekből értesültem, egy szörnyű munkaerőhiányról, ami az Agrár tárcát érintette súlyosan.


Teljesen összezavarodtam, ennek a hírnek a hallatán. Kialakult bennem egy átmeneti tudathasadásos állapot. Nem értettem, hogy a piacgazdaságban, ami ugye már nálunk is van, hogy nem tud találkozni a kereslet a kínálattal. Úgy gondoltam, na most félreteszem az okvetetlenkedő, még a kákán is csomót kereső gondolkodásomat.
Megpróbálok felhőtlenül örülni annak, hogy van az országban egy olyan hely, ahol nem a munkaerő túlkínálat a probléma, hanem a munkaerőhiány. Gondoltam gyorsan utána nézek, hol lehet jelentkezni, hogy ismerősöm, aki jeles agrár diplomával rendelkezik, de már több mint egy éve nem talál munkát, tudja hová adja be jelentkezését. Még az is megfordult a fejemben, hogy rosszul ismertem az ismerősömet, és esetleg nem is akar dolgozni. Ha akarna már rég, ott dolgozhatna az Agrár tárcánál. Részéről ez súlyos felelőtlenség és mulasztás. Országunk nem kis kárt szenvedett, ezért a munkaerőhiányért.
Ugyanis a munkaerőhiány miatt az Agrár tárca visszavont egy kilencmillió Eurós pályázatot. Végül is ez nem egy nagy összeg, egy ilyen gazdag országnak, mint a mienk. De azért úgy gondoltam, még sem jött volna rosszul. Legalább is azoknak a gazdáknak biztos nem, akiknek az el nem adható gabonáját, termékeit vásárolta volna meg az Európai Unió ebből a pénzből. Na nem teljesen önzetlenül, hanem azzal a hátsó szándékkal, hogy feldolgozva az élelmiszert a rászorultaknak juttassa. Nagyon nyakatekerten, de mind ezt nem értékesítési célzattal. Már persze ez eleve gyanús. Mint tudjuk a kapitalizmus, a piacgazdaság…….. Tehát ez egy renitens magatartásra ösztönző pályázat lett volna. Ráadásul eléggé el nem ítélhető szándékkal előírták, hogy rá kell tukmálni a rászorultakra. Ez az a pont, ahol ez a pályázat bizony már nem ért meg, néhány munkaerő piaci befektetést. Na nem hazánknak, hanem az Agrár tárcáért felelős vezetőknek!
Hiszen nagyon sok adminisztratív lépést kellett volna megtenni. Előre kellett volna gondolkodni. Dolgozni is kellett volna vele. Mind ezt „ csak” azért, hogy néhány élhetetlen rászorult kaphasson némi támogatást. Na ez nem egy nagy üzlet.
Bár talán azok a gazdák, akiknek a terményei, így kárba vesznek, lehet, hogy nem így gondolják.
Az Agrár tárca visszavonta a pályázatot!
BIZTOS, HOGY HELYESEN DÖNTÖTTEK??
Ideje: Július 02, szombat, 22:45:58 - Anna1955

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Munkaerőhiány az Agrár tárcánál" | Belépés/Regisztráció | 3 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Munkaerőhiány az Agrár tárcánál (Pontok: 1)
- lelmik Ideje: Július 04, hétfő, 19:34:37
(Adatok | Üzenet küldése)
Kedves Anna /"angyaligirl"/!

Írása tetszett.Én úgy vélem, hogy van magángondolkodás és közgondolkodás, meg magán-előrelátás és köz-előrelátás.Mindkét esetben az utóbbival van a baj.No meg tárca is kétféle van: magán-tárca és köz-tárca.Ott is az utóbbival van csak baj.
No, meg van magántársaság.Azzal sincs baj. A KÖZTÁRSASÁG-gal viszont igen! Mármint, ha ilyesféle, mint nálunk, - meg a nagyvilágban, nagyáltalában.
Így tehát akár bízhatunk is ebben-abban, hiszen látható, hogy csak félbajokról van, ötvenszázalékosokról.

Szívélyes üdvözlettel: Miklós /Lelkes Miklós/



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.42 Seconds