[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 112
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 112


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A hozzászólásokról.


Nem gondoltam volna, hogy egy kulturális portálon ezt is megérem, de sajnos a mai nap átlépte a tűréshatárt nálam ....


.... egy önmagát, és saját értékítéletét egekbe magasztaló, ellenvéleményt  nem tűrő alkotó. 

Kezdjük az elején: Mi az hogy hsz, vagy hozzászólás a portál legnépszerűbb felületén, az Irodalom Klubban? Gondolom aki maga is ír, és publikál, annak nem kell nagyon magyarázni, hogy:

.......... az valami olyan írásféle, ami ahhoz az alkotásról, (vagy miről) szól amelyhez a hozzászólást intézi. Esetleg magához az alkotóhoz szól. A hangvételéről nem is értem erről miért kell szót ejtenem, de annak KULTURÁLIS -nak kell, illő lennie.

Minden más jellegű, vagy más hangvételű, mint amit az alkotás, vagy alkotó a műve által elvárhat, nem más mint nem odavaló, nevezzük nevén fikázás. Ha ilyent talál, vagy lát bármely moderátor, vagy admin, az a dolga, hogy szükség szerint intézkedjen, és ha kirívóan más, a hsz, mint az elvárható,  netán sértő, akár azonnal törölje is onnan, s ez utóbbi esetben akár az elkövetőt is figyelmeztesse. Miért írtam én ezt most le? Nem titok, nem is volt az soha. A történet már több mint egy éves. Ez a történet fog most befejeződni, mert úgy tűnik az illetőt még a napokban végleg ki is zárom a portálról. Egy ével ezelőtt kezdődött, akik itt voltak már tudják. Akkor annak hatására anno pár nicket innen kizártam, a renitensünket nem, mert a többiek, -a mostani moderátorok- megmentették. A kizárástól igen. Viszont attól nem, hogy az éppen esedékes előléptetését moderátorrá, (majd később adminná,) elbukja. Mi sem természetesebb hogy nem kívántam magamnak olyan munkatársat, aki nem csak nem veszi figyelembe a portál tulajdonosának szándékait, hanem szó szerint azzal ellentétes irányba menetel. - Hát menjen egyedül!

Ez a meccs azóta is tart. csak most kifinomultabb eszközökkel. Nem is titok. Már más portálokat is belekevert. Azt akarja nektek bebizonyítani, amivel már több mint egy évvel ezelőtt is támadták a portált. Miszerint itt diktatúra van, és ő a békét-hozó szabadságharcos, aki nem csak önmagát áldozza fel a tagok oltárán, hanem a költészetét is azok érdekeinek rendeli alá. .... Ez azért egy kicsit röhejes nem? Diktatúra egy portálon! Ahol már több ezer tag van! Na ná, hogy diktatúra van. Aki itt van, mindenki láthatja! Itt igen is az történik, és úgy, ahogy azt a többség a jelenlétével nap mint nap deklarál! Deklarálja, s jelenlétével és tevőleges részvétellel kinyilvánítja, hogy KULTÚRÁT AKAR! Hát kedves renitens. Te mit akarsz? Amit a többség? ... vagy amit a fejedbevettél? mert ha az utóbbit szeretnéd itt, az nem fog menni. Megválunk tőled egyszer mindenkorra. Ezt vésd a fejedbe, amíg nem késő. Azt meg kétségbe vonni, hogy én mint a SiteAdmin nem törölhetek bármit, ami nekem nem tetszik, nem csak oktalanság, hanem igen nagy tájékozatlanság is a részedről. Most még nem írtam ki a neved. Még a nickedet sem. De ha nem hagyod abba nyomban, megteszem, hogy a többi portálok is értesülhessenek arról, hogy részedről mire számíthatnak.

Ideje: Július 22, péntek, 20:14:07 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All Fullextra

"A hozzászólásokról." | Belépés/Regisztráció | 3 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A hozzászólásokról. (Pontok: 1)
- csizi Ideje: Július 23, szombat, 20:06:35
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Gondolkodtam. Talán nem én vagyok.



Re: A hozzászólásokról. (Pontok: 1)
- meszim Ideje: Július 27, szerda, 09:18:51
(Adatok | Üzenet küldése)
Kedves Adminisztrátor,

Egyetértek azzal, hogy a portált abba az irányba terelgeted, ami a célja. Néha ehhez kemény lépések szükségesek. Engedd meg, hogy jó szándékúan javasoljam: szentelj figyelmet az írás egyik alapszabályának, olvasd el a publikációt mielőtt közzé teszed. Hiszen a Fullextra is figyelmeztet erre. Így elkerülhetőek a helyesírási hibák és a magyartalanságok.

További sikereket kívánok!



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds