[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 132
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 132


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A válasz


Néhányan azt mondják: "A személyes találkozás lerombolja az addig sejtelmességbe burkolózó alkotók fennkölt illúzióját." Nos, én nem így látom.


Szerintem fantasztikus megismerni a magával ragadó sorok mögött rejtező, hús-vér embereket!
Igen! Valóban így látom! Bár még csupán néhány hete regisztráltam a Fullextrára, és a feltöltött töménytelen mennyiségű anyaghoz képest elenyészően kevés irományt sikerült elolvasnom, mégis képes vagyok véleményt alkotni. Hiszen itt annyi, de annyi tehetséges ember fordul meg, annyi igényes és szívmelengető műalkotás születik, hogy alig tudok velük betelni.

Mindezen felismerésekkel párhuzamosan azonban egy kérdés is felmerült bennem: vajon kik írják ezeket?

Nos, az egri találkozó választ adott. Olyan kielégítő választ, melyet nem tudok semmibe venni (ezért is írom ezeket a sorokat). Be kell vallanom, hogy már korábban is részt vettem irodalmi találkozón, de az... inkább hagyjuk... A mai nap során azonban olyan embereket ismerhettem meg közelebbről, akik minden elismerést megérdemelnek! A Fullextráról kialakult, amúgy is pozitív véleményem újabb megerősítést kapott!

Ezúton szeretném minden résztvevőnek megköszönni, hogy lehetővé tették ezt a találkozót! És persze köszönet jár azoknak az embereknek is, akik írásaikkal hozzájárulnak a Fullextra életben maradásához! Csak gratulálni tudok a szervezőknek, a résztvevőknek, és persze mindenki másnak, akivel most nem nyílt alkalmam személyesen is megismerkedni! Remek, amit csináltok!

Szeretettel: Walsh
Ideje: Július 23, szombat, 21:38:54 - Walsh

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All Fullextra

"A válasz" | Belépés/Regisztráció | 8 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A válasz (Pontok: 1)
- veva (hajoka@tenger.hu) Ideje: Július 23, szombat, 22:28:55
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon örültem, hogy veled is megismerkedhettem. Ezek szerint az első benyomás jó volt a csapatról ;) - s az mindig nagyon fontos!!! :))) Így aztán erőst remélem, hogy máskor is eljössz a találkozóinkra!



Re: A válasz (Pontok: 1)
- Walsh Ideje: Július 23, szombat, 22:45:37
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
A választ ide akartam írni... úgy látszik, van még mit tanulnom a full használatáról... :-)) Szóval itt is: Természetesen szívesen elmennék a találkozókra... csak az időbeosztásom, vagy az anyagi helyzetem szólhat közbe... de mindent megteszek, hogy ott legyek pl. Letenyén... :-))



Re: A válasz (Pontok: 1)
- csizi Ideje: Július 23, szombat, 23:12:38
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Üdv: :)))
cs



Re: A válasz (Pontok: 1)
- _zizike_ Ideje: Július 24, vasárnap, 02:04:14
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
:)) Igen, én is úgy hallottam, hogy a személyes találkozással megtörik a varázs. Hát nem tudom, bennem nem tört meg semmi! és csatlakozom a véleményedhez, köszönet azoknak, akik a talit lehetővé tették:))) zizike



Re: A válasz (Pontok: 1)
- Anne20 (anne20@citromail.hu) Ideje: Július 24, vasárnap, 16:16:46
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szia, Walsh! Engem a személyes találkozó a Fullosokkal még inkább megerősített, hogy jó helyen járok, amikor itt vagyok:))))) Külön jó, hogy most már úgy olvasgatok, hogy előttem van az író "arca" és személyisége. Ettől közelebb érzem magamhoz. Örülök, hogy Téged is megismerhettelek :)))) Várunk Letenyén is:))))



Re: A válasz (Pontok: 1)
- Anna1955 (angyaligirl@freemail.hu) Ideje: Július 24, vasárnap, 23:32:28
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Walsh
Nagyon jó volt megismerni Téged. Főleg, hogy tényleg nem rég óta vagy köztünk és eljöttél a talira. Mindenképpen jó lenne, ha máskor is jönnél, ha az eljutásban segít, és kiheverted a félelmetes vezetési stílusom, örülök ha velem tartasz legközelebb is. Írásod köszönöm. Jól esett olvasni.

Szeretettel Angyali



Re: A válasz (Pontok: 1)
- Fata_Morgana Ideje: Július 25, hétfő, 06:47:40
(Adatok | Üzenet küldése)
Kedves Walsh! Én is hozzád hasonlóan gondolom, annyi különbséggel, hogy én sosem tartottam az említett varázstöréstől, csak attól a "néhány" embertől, akik többet gondolnak a sorok mögé... Egy személyes találkozás csakis pluszt adhat, de még milyet! Örülök, hogy Te is itt...



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds