[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 117
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 117


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A gondolat teremtő ereje


"Amint fenn, ugyanúgy lenn is..." Triszmegisztos hallhatatlan és időtálló, korszerűségében maradandó megállapítása máig érvényes minden biofizikai folyamatra az életben.


Newton ezt még megtoldotta: „... minden előreható reakció visszafelé is megtörténhet... ” (pl.: ingamozgás), állapította meg. Lényegében ugyanazt mondja ő is, mint elődje, csak más vonatkozásban. Ez az alaptétel a kiindulópontja a teremtésnek.
A század elején megindult atomkutatás, magfúzió és egyéb kutatások gyakorlatban való átültetése eredményezte azt, hogy láncreakció létrehozásával hatalmas mennyiségű energiát tudunk felszabadítani, de ugyanakkor hatalmas mennyiségű energiát tudunk egészen kis helyre besűríteni. Tehát az energia Összesűrítése és felszabadítása modellen és gyakorlatban is megvalósult. Lásd: atomreaktorok, atombombák, stb.
A tudósokat mindig izgatta az anyag előállításának gondolata. Elméletileg rátapintottak, hogy energiákat valamilyen módon lehetséges anyaggá sűríteni. A fekete lyuk elmélet és más elméletek azt sugallták, hogy a fénysebességnél nagyobb sebességgel ütköztetett energiák valamiképpen, bizonyos körülmények között anyaggá sűrűsödhetnek. Így igazolható az a tétel, ha anyagból energia állítható elő, akkor az az energia valamikor anyaggá sűrűsödött, és anyagként tárolódott újra felszabadításáig.
A gyakorlati, kísérleti munka során a napokban sikerült magnetikus térben a fény sebességénél sokkal nagyobb sebességgel hatalmas energia tömegeket ütköztetve néhány gramm anyagot teremteni. Tehát a bizonyíték létrejött: energiából lehet anyagot előállítani.
Úgy néz ki, hogy lassan beigazolódik, hogy a Teremtő Elme (Isten) gondolatenergiái a Földön anyaggá sűrűsödtek, azaz alakot öltöttek.
Mindenképp a gondolat, gondolatenergia volt előbb mint az anyag. Így már belefér az elképzelésbe az is, hogy előbb rezgések, rezgésminták formájában, majd légiesen könnyű (szellem) alakban öltött formát az isteni gondolat, mely később a földi körülményekhez alkalmazkodva vette fel a legideálisabb testi formát, s jelenlegi alakjában sűrűsödött anyaggá.
Nicola Tesla vákuumcsőben folyékony szupermezőt előállítva a kozmikus energiát befogva és ütköztetve, hologramként láttatta a rezgésmezőket. Sok zseniális kísérlete egyike volt a rezgések láthatóvá tételének.
Később szovjet tudósok kvantum-vákuumban olyan kísérletet hajtottak végre, hogy DNS-t helyeztek a kvantum-vákuumba, mint folyékony szupermezőbe, és pillanatok alatt létrejött a DNS elektromagnetikai mezeje. Ezután lézerrel megsemmisítették a DNS molekulát, s azt tapasztalták, hogy hologramként fennmaradt az elpusztított DNS molekula (anyag) morfogenetikus lenyomata, azaz hologramja.
Ha ez igaz – márpedig igaz – akkor a fordítottja is igaz: a vákuumon áthaladó kozmikus lenyomatok mint információ hordozók, a teremtő biomezőben anyaggá sűrűsödhetnek.
Ehhez a folyamathoz szükséges egy elektromagnetikus, informatikus biomező, melyben a hologramként jelenlevő információ Tau-energiája a teremtő elme Pszi-energiájával a teremtő elme által létrehozott biomagnetikus térben anyaggá sűrűsödhet.
Ideje: Július 27, szerda, 22:56:05 - bogumil

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"A gondolat teremtő ereje" | Belépés/Regisztráció | 6 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A gondolat teremtő ereje (Pontok: 1)
- boblogan (mertek@fw.hu) Ideje: Július 29, péntek, 04:08:32
(Adatok | Üzenet küldése)
Különösen tetszik az utolsó mondat: annyi szakkifejezés van benne, mint egy paródiában. :) És mégis értem. :) De viccet félretéve... Ha elfogadjuk, hogy az anyagi világon kívül létezik egy "szellemi" világ is, akkor szinte egyértelmű és logikus, hogy a kettő között kölcsönhatásnak kell lenni. Mivel az anyag önmagában nem gondolkodik, a "szellem" viszont mást sem csinál, mint hogy örökké gondolkodik, így logikus, hogy a "szellemi" világ hozta létre az anyagi világot, másképpen: az anyagi világ a "szellemi" világ leképeződése. Tegyük fel, hogy ez bizonyított, és elfogadjuk, hogy a "Teremtő Elme" hozta létre a földi életet. Ez önmagában csak "technikai" kérdés, az igazi titkokhoz nem jutottunk sokkal közelebb... Nem tudjuk, hogy miért van szüksége a "szellemi" világnak arra, hogy a Földön ennyire változatos élővilág legyen (az egysejtűektől a növényeken és állatokon keresztül az emberig többmillió faj); hogy mi szükség van azokra a természeti jelenségekre, anyagi képződményekre, amik nem "kötelező részei" az életnek (hegyek, sivatagok, vízesések, vulkánok, stb.); miért vannak a bolygók, a Nap, a csillagok, a galaxisok... Végtelen-e a tér és az idő... Vagyis: csak a (szinte lényegtelen) hogyanra kaptunk egy icike-picike rész-választ, a lényeg, a MIÉRT továbbra is titok...



Re: A gondolat teremtő ereje (Pontok: 1)
- Anna1955 (angyaligirl@freemail.hu) Ideje: Július 29, péntek, 07:24:31
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Bogumil,

Írása nagyon érdekes. Még számomra is, (ki távol állok a fizikától), érthető megfogalmazásban tálalta a tényeket, olyan összefüggésekre rámutatva, melyek eddig nem jutottak még eszembe sem.
Köszönöm.....

Üdvözlettel Angyaligirl



Re: A gondolat teremtő ereje (Pontok: 1)
- Audrey Ideje: Július 30, szombat, 15:40:13
(Adatok | Üzenet küldése)
S ezzel hihetetlen erejű fegyver van a kezünkben. Milyen szerencse - s talán nem véletlen -, hogy azok, akik nem érettek meg rá, hogy ezeket az eszközöket használják (mert rossz célokra használnák), azok nem hisznek a létezésében, s ezáltal távol tartják magukat tőle. De azért vannak egészen egyszerű, hétköznapi dolgok is, amelyek a gondolat teremtő erejének köszönhetően léteznek, de a legtöbb ember nem is tud róla, hogy mindezt ő hívta létre. És hát ugye ott vannak az ártó, negatív gondolatok, energiák, amelyek megkeserítik az emberek életét, miután az anyagi világban manifesztálódnak. Ezért nem szabadna például átkokat szórni senkinek, még véletlenül sem. Világunk a sok rossz gondolattol olyan, amilyen...



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds