[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 275
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 276

Jelen:
Tagi infók ender Küldhetsz neki privát üzenetet ender ender


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Sztori: Gyökerek


Olvasom a hírt: Közelkelet Kutató Intézetet alapít a kormány, 100 milliós induló tőkével. Az intézet fő feladata lesz az iszlámkutatás, mi célból egy iszlámközpontot hozunk létre hazánkban.


Szép dolog az iszlám, majd később a buddhizmus (Távol-kelet) kutatása, de álljon meg a menet!
Ha már százmilliókat költünk a közel-kelet kutatására, akkor abba bele kellene férjen a magyar őshaza, a nép eredetének kutatása is. Javaslom, hogy az alapítandó kutató intézetbe suszteroljanak be egy icike-picike magyarságkutató részleget is, hiszen hírneves orientalistáink már hatalmas munkát végeztek a magyarság iráni, árja, szkíta gyökereinek kutatásával, akár nyelvészeti, akár viseleti és antropológiai összehasonlításban.
Itt, mivel ezek az őshazák a közel-keleten voltak, lehetne kutatni Körösi Csoma, Vámbéry, Stein Aurél, Germanusz Gyula, László Gyula, Kiszely István, Badinyi Jós Ferenc munkássága által feltárt anyagokat.
Tehát akkor lenne teljes a Közel-kelet Kutató Intézet munkássága, ha az iszlám vonulata mellett az ősmagyar eredetmondák, a vallási rítusok, vagy Paál Zoltán: Arvisura című igazmondások gyűjteménye is kutatásra kerülhetne.
Legnagyobb sajnálatomra, ebből kimaradna a finn-ugor kutatás, mivel a finnek nem tartoznak sem az iszlám, sem a közel-kelet szférájába. Ellenben, ha valaki elmélyedne II. József titkos irattárában, akkor fel lehetne kutatni, hogy mi (és hány arany forint) inspirálta a XVIII. század végén Sajnovics és Gyarmati urakat a finn-ugor nyelvrokonság elhintésére. Ez is megérne egy misét, akarom mondani egy Obi-finn-ugor Kutató Intézetet: tisztázni végleg, mintegy kizárásos alapon, hogy miért nem vagyunk a finnek rokonai?
És, ha mégis! Istenem, egy rokonnal több vagy kevesebb, egyremegy!

Kukulkán D’Bogumil
Ideje: Augusztus 07, vasárnap, 23:11:17 - bogumil

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Gyökerek" | Belépés/Regisztráció | 10 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Gyökerek (Pontok: 1)
- mango Ideje: Augusztus 07, vasárnap, 23:43:23
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Tökéletesen igazad van,Bogi :)



Re: Gyökerek (Pontok: 1)
- Maurice (maurice@maurice.net.hu) Ideje: Augusztus 08, hétfő, 21:27:06
(Adatok | Üzenet küldése)
Mivel Badiny Jós Feri bácsihoz személyes ismeretség köt, ezért bátran mondhatom, hogy érdemes lenne sok tanácsát megfogadnunk, mivel a modern Magyarország egyik legelkötelezettebb hazafia. Tudósi teljesítményét majd az utókor mérlegre teszi....Nyelvi zsenialitása vitán felül áll. Eredményei sok vitára adhatnak okot, de alaptételei mindenekfelett igazak...



Re: Gyökerek (Pontok: 1)
- zanzaa Ideje: Augusztus 09, kedd, 13:56:04
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Félelmetes, hogy mire mennyi pénz van, és mire mennyi pénz nincs. De most nem akarok politizálni... Szomorú dologról írtál.



Re: Gyökerek (Pontok: 1)
- Keisla Ideje: Szeptember 08, csütörtök, 08:40:33
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
A baj az, hogy az iskolákban továbbra is azt a badarságot tanítják, amiről már mindenki tudja, hogy hazugság. Nyíltan kimondták már a finnugor-magyar rokonság hamis mivoltát, most épp törökké nyilvánították a magyarokat. Lehet, ezért az iszlámkutatás. Megint elleszünk pár tucatnyi évet, felesleges semmittevéssel, hisz - ha már arrafelé tévedtünk - a törökök őshazáját kellene kutatni, ami talán a miénk nyomára vezetne. Egytőről valók vagyunk, génjeink azonosak, de akkor a szarmatáké, szkítáké is ugyanaz, hisz embertanilag mi magyarok ezekre hasonlítunk leginkább. Az MTA mintha szántszándékkal igyekezne félrevezetni az embereket. Amellett érdekes, milyen soká tartott észrevenni, hogy a török nyelv ragozó nyelv, akár a magyar. De csak 26% ősetimont tartalmaz, míg a magyar 68%-nyit. Tehát a török nyelv lett a mi nyelvünkből. Eleve buta ötlet inkább az ő nyomaikat követni, hisz ha nem leljük a mgyarokét, nem fogjuk lelni a törökökét sem, közösek azok a nyomok. És a sumérekhez vezetnek, de tudósaink ezt cirka kétszáz év múlva lesznek csak hajlandóak elismerni, amikor már nem találnak kibúvót. Tucat és tucat - nem magyar - tudós állítja, hogy a magyar nyelv a sumér nyelv, a harminc százaléknyi eltérés a sok évezredes fejlődés miatt jött létre, a sumérek közös őseink a törökökkel. Időhúzás, időhúzás, időhúzás. Ha én tudós lennék, magam is nehezen vallanám be, hogy melléfogtam, hazudtam, félrebeszéltem...


  • Re: Gyökerek - bogumil Ideje: Szeptember 08, csütörtök, 10:34:43

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds