[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 215
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 215


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Ha szerencséd van...
bogumil

Ha szerencséd van, akkor sikerül életutadat kitérők nélkül végigjárnod és részesülhetsz a boldog halál kegyelmében.




Ha szerencséd van, túléled a születésedet, és életben maradsz a körülményeid és a sors szeszélye ellenére is.
Ha szerencséd van, akkor kibújsz a rádkényszerített sztereotípiák, téveszmék kalodáját rád erőszakoló paranoiában szenvelgő társadalmi közeg elvárásainak kötelékéből. Megszabadulsz a lelkedet bilincsbe verő tekintély által való leigázástól.
Ha szerencséd van, elfelejted a beléd töltött meghamisított történelmet. S ha még ezek ellenére sem kapott hűdést moralitásod, maradt még valami erkölcsi tartásod, akkor visszaveheted a tőled elorzott identitásodat, magyarságodat lelked kifosztóitól.
Ha szerencsésen túlteszed magadat a neked rosszat akarók sztaniolba csomagolt mérgezett tanácsain, hamis hízelgésein, akkor, ha pőrén is, de büszkén állhatsz a teremtő elé: Uram, ím itt vagyok, készen állok arra, hogy beteljesítsem küldetésemet.
Ha szerencséd van, akkor sikerül életutadat kitérők nélkül végigjárnod és részesülhetsz a boldog halál kegyelmében.
Ha szerencséd van, akkor hű társra találsz, s tisztelettudó, értékes gyerekeket nemzel a haza lélekszámának gyarapítására.
Ha szerencséd van, megtalálod a neked való hivatást, munkálkodást, melynek anyagi gyarapodásodban érik be gyümölcse.
Ha még ennél is nagyobb szerencséd van, akkor lelked ápolására, eszmetársakra, barátokra is jut időd, hogy kiteljesedjék szellemiséged.
Ha szerencséd van, akkor elismerik jó szándékodat, munkádat, s egyre magasabbra jutsz a szamárlétrán, s uram bocsá, még miniszter is lehet belőled.
Ha szerencséd van, akkor elkerül az ármány, piszkálódás, sárbadöngölés réme, s túléled az ellened törőket.
Ha szerencséd van, karriered végett nem kell erőszakot tenned méltóságodon, s farok behúzva dörgölőzni főnökeidnél egy kis elismerésért, rangért, anyagi előnyért cserébe.
Ha szerencsecsillagod felragyog, akkor engedd, hogy hulljon egy kis szikra környezetedre is belőle. Az isteni kegyelemből elnyert Bőségszaruból szórjál a rászorulóknak, elesetteknek és a felfelé törekvőknek is.
Ha szerencséd van, idejekorán, dicsőséged fényében, hatalmad csúcsán visszavonulhatsz, hogy pénzeddel, tanácsaiddal segítsed környezeted rátermett ország-jobbítóit szerencsekovácsolásukban, nemzetépítő munkálkodásában.
A szerencse olyan energia, melyet csak egyszer, születésekor kap az ember és egész életében ebből kell gazdálkodnia.
Ha szerencséd van, élj, de ne élj vissza vele!


Ideje: Október 08, szombat, 18:38:21 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Ha szerencséd van..." | Belépés/Regisztráció | 10 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Ha szerencséd van... (Pontok: 1)
- mango Ideje: Október 08, szombat, 18:58:02
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Olyan szépen hangzik mind...

...és hogy ebből mennyi valósul meg...?! Rajtunk múlna...? Ha szerencsénk van, - igen. Biztosíték...? Semennyi...

A "Ha..." sorozatod is jó lesz, Bogi. :)




Re: Ha szerencséd van... (Pontok: 1)
- soman (soman@vodafone.hu) Ideje: Október 08, szombat, 19:44:27
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ha szerencséd van... valaki OTT FENN elolvassa ezt az írást, áldást oszt ránk az isteni kegyelemből, ...és nekünk is szerencsénk lesz!



Re: Ha szerencséd van... (Pontok: 1)
- bla (bla@gportál.hu) Ideje: Október 10, hétfő, 10:35:48
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)


A cikk a neten két másik helyen is szerepel! Ezeket is te írtad Bogi?



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds