[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 223
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 223


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Lehet, hogy mégiscsak tollas a hátam
Netelka

… de legalábbis, a csőrömet továbbra is bizgerálja ez a kórság. Mármint hogy a madárinfluenza.


Én már attól is köhögök, ha rágondolok. No, nem mintha bármi bajom lenne, hacsak az nem, hogy lassan belém beszélik ezt a rettegést. Tudom, tudom, nem szabad ezt sem félvállról venni, mint annyi minden mást. De ami a médiában megy, attól tényleg kihull az ember tolla – akarom mondani haja. Látom az országhatárt, amint vírustörzsek állnak teljes harci díszben, arra várva, hogy a képzeletbeli sorompó felemelkedjen, és a csapatok lerohanhassák kis hazánk apraját-nagyját. A tévéből dől a hír, a közelben jár a halál: hol Romániából, hol Horvátországból röppennek fel az információk, és vadászgépet megszégyenítő sebességgel csapódnak be az agyunkba. S ha mindez nem elég: szombat délutáni matinéműsorként az egyik (amúgy is leggagyibb) kereskedelmi csatornán megtekinthetjük, amint valahol a világban épp támad egy aktuális vírus, karanténba zárnak egész városokat, mindenki menekül, mint az eszelős. Síró anyák, negyven fokos lázban vergődő gyermekek, hajukat tépő apukák. Csak gratulálni tudok a műsorszervezőknek – nem gondoltam, hogy képesek alulmúlni amúgy is a béka fenekét súroló színvonalukat. De úgy kell nekem, miért próbálkozom kikapcsolódásképpen tévét nézni. Ha meg nem szórakoznék éppen, hanem információéhségem csillapítandó belenéznék egy híradóba: valahogy mindig a RémHíradót kapcsolják. Végül is, inkább rágjuk azon a karmunkat – nekem lassan kinő -, hogy meg fogunk halni, mint holmi benzinárakon, politikai vitaműsorokon, vagy a senkit nem érdeklő, bár teljesen nyilvánvalóan szakadt szociális hálón.
Nos, tehát megint nem tudom befogni a csőröm, szárnyakat adok átkaimnak, s elküldöm ezen átkokat minden médiának, hogy ne károgjanak fölöslegesen, ne körözzenek fölöttem halálmadárként, mert kezdek nagyon begurulni. Üzenem egyúttal, hogy juszt se fogok meghalni, s ha mégis, a holló vájja ki a szemüket!
Ideje: Október 23, vasárnap, 19:17:01 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Lehet, hogy mégiscsak tollas a hátam" | Belépés/Regisztráció | 17 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Lehet, hogy mégiscsak tollas a hátam (Pontok: 1)
- mango Ideje: Október 23, vasárnap, 20:02:56
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hát, Neti, nagyon nagy élvezettel olvastam és somolyogtam írásodon.
Pont annyi élc van benne, amennyi ideillő...Cum grano salis :)

De hidd el, tegnap, amikor a lázam majd 39 fok fölé ment: a madárinfluenza lebegett a szemem előtt. Budapest első áldozata - gondoltam... :))
...de nem az: megmaradok... :))

Tetszett az írásod.



Re: Lehet, hogy mégiscsak tollas a hátam (Pontok: 1)
- bogumil Ideje: Október 23, vasárnap, 20:27:12
(Adatok | Üzenet küldése)
A riogatás már odáig ment,hogy Horvátországban a határtól 20 km-re megjelent az influenzarém.De,feleleges pénzkidobás a meddő védekezés,a határon a forgalmat lassitó motozás. A madárinfluenza is mint a többi,bármikor bejöhet. Akinek erős,immunis a szervezete az túléli,aki pedig gyenge,az áldozatul esik.Akár teszünk ellen valamit,akár nem. Az oltás semmit sem ér.Lelki szemeim előtt látom,amint egymást taposva otromolják a rendelőket oltásért az életüket menteni akarók. Pedig csak streszmentesen és jól táplálkozva kellene élnünk.



Re: Lehet, hogy mégiscsak tollas a hátam (Pontok: 1)
- Silverblue Ideje: Október 23, vasárnap, 21:49:01
(Adatok | Üzenet küldése)
Jópofa írás! Valamint nagyon valós a témafelvetés!



Re: Lehet, hogy mégiscsak tollas a hátam (Pontok: 1)
- boblogan (mertek@fw.hu) Ideje: Október 24, hétfő, 16:52:02
(Adatok | Üzenet küldése)
Az előző "tollas-hátú cikked" óta semmi sem változott, ami az emberek közt terjedő járvány esetleges kitörésének esélyét illeti. Pontosabban annyi változott, hogy néhány héttel közelebb kerültünk hozzá. Mert, hogy bekövetkezik, az valószínű. Lehet, hogy egy hónap, lehet, hogy tíz év múlva. Én továbbra sem félek. Legalábbis attól nem, hogy a madárinfluenza vírusa keveredik az emberi influenza-vírussal, majd elindul egy világjárvány az emberek között, és én is elkapom, és bele is halok. Ettől egyáltalán nem félek. Viszont az utóbbi hetekben mégis nőtt az esélye, hogy a madárinfluenza vírusa H5N1/media variánsának ádozatává váljak. Mert, hogy hetek óta minden nap legalább egy órányi tv-, rádió-, internet-(rém)híradás bombáz, azt egyre idegesebben viselem. Amikor a híradóban meghallom a varázsszót, máris kétszáz fölé emelkedik a vérnyomásom (hogy mi a francnak kell már megint ezzel foglalkozni, mikor semmi új hír nincs!). Na, ezek a vérnyomásingadozások teszik veszélyessé számomra a madárinfluenzát...



Re: Netelka : Lehet, hogy mégiscsak tollas a hátam (Pontok: 1)
- Khama Ideje: Október 25, kedd, 11:07:02
(Adatok | Üzenet küldése)
Azt mondod Neti ma a média leginkább olyan mint a keselyű és varjú keveréke?
Na igen. Mert nem szólnak másról a híradások csak katasztrófákról, bűntényekről, halálos kórokról. Ergo élni, életveszélyes.



Re: Netelka : Lehet, hogy mégiscsak tollas a hátam (Pontok: 1)
- Maurice Ideje: Október 25, kedd, 12:45:27
(Adatok | Üzenet küldése)
Szellemes és irónikus az írásod, s aktualitása is megkérdőjelezhetetlen. Sajnálatos, ha veszély lehet ebből a járványból, az tavasszal intenzívebben fog sújtani. Akkor lesz majd hiszti és pánik.



Re: Netelka : Lehet, hogy mégiscsak tollas a hátam (Pontok: 1)
- hori (hori@mailpont.hu) Ideje: Október 25, kedd, 13:29:15
(Adatok | Üzenet küldése)
Jogos a felháborodás, hasonlóan érzek! Tetszett az írásod! :))



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds