[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 254
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 254


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Csillag a Földön
edami

Dóra és Balázs hosszú éveken át álmodozott erről a pillanatról.



A hosszú repülőút a végéhez közeledik.
Dóra és Balázs hosszú éveken át álmodozott erről a pillanatról.
Lenn hatalmas síkságok, szántóföldek barázdái, apró háztetők. Erdők sűrűjéből előbukkan a Duna halvány körvonala.
Balázsnak kicsit erősebbek ujjai szorítása, szaporábbá vált szívük dobbanása.
A bárányfelhők mögött már bontja aranyló sugarait a Nap. Előttük a haza, ahol születtek. Itthon vannak, újra itthon.
Pontban hét órakor kigyúlnak a fények az Operában. Különleges hangverseny ez a mai. Balázs első magyarországi bemutatkozása.
Dóra megilletődve lép a márvány lépcsőkre. Mozdulatában harmónia, szívében boldogság. Pompa és ragyogás. Édes parfümök keverednek izgalmas fanyar illatokkal. Az óriási kristálycsillár színei szivárványként táncolnak a párnás székek mélyvörös bársonyán.
Balázs óvatosan kézbe veszi az öltöző asztalán lévő képet, majd finoman a szívéhez szorítja.
Az arc, él! Mélytüzű tekintetének sugárzó érzelmi gazdagsága, jóság és kedvesség.
Ő Dóra, imádott felesége!
Csillag a Földön. Szenvedélyes szerelme csupa üzenet : Neked születtem.
A várakozás meghitt perceiben Dóra visszagondol a napra, mikor először megpillantotta Balázst.
A háború sebe még ott lapult a tudat mélyen. Azért már látni derűs, néha mosolygós arcokat az utcán. Lassan éled a város. Az évszázados épület, ahol éltek, félig romos, félig épségben maradt.
Azon a téli reggelen is mint az év minden napján, a szenesember az ajtó elé rak egy fahasábot, kimér hozzá egy-egy kanna szenet. A saroklakásból egyenletes varrógépkattogás, szinte éjjel nappal.
Szemközt nyitja ablakát a kedves néni, máris lendül a keze üdvözlésre. Arrébb csinos szőke lány, szája elé tett kézzel meséli titkos kalandjait. Az egyik lakásból pingpongozó fiúk önfeledt nevetése. Szereti ezt a házat, jóleső érzéssel, hirtelen mozdulattal kinyitja lakásuk ajtaját, de azonnal meg is torpan.
Papa áll előtte egy sápadt, vézna fiúval, szemében leírhatatlan félelem.
Dóra, kislányom, bemutatom Balázst, mától velünk fog élni... - mondta Papa és bíztató, szeretetteljes mozdulattal megsimogatta a riadt fiút.
E naptól lett életük egy, és elválaszthatatlan. A mindennapi élet küzdelmei, félelmek, a házkutatások borzalmai, a kivándorlás izgalmai.
Hosszú telek, balzsamos virágillatú tavaszok, s az a felejthetetlen nyár; ébredő szerelmük bódult kábulata.
Rozsdabarna őszi hajnalon csókok, ölelések. A vágy és a beteljesülés csodája. Egymásba fonódó fájdalmuk gyermekük sírjánál.
A suttogó hangfoszlányok csenddé szelídülnek, amikor kialszanak a fények. A zongora hosszú árnyéka egybeolvad Balázs magas, karcsú alakjával. A szolidan elegáns fény megvilágítja nemesen szép arcát. Szelíd mosollyal meghajol.
Dóra szíve beleremeg, ahogy tekintetét a pódiumra emeli. Egybeolvadt pillantásukból visszatükröződik lényük szépsége, szerelem és szeretet tüze ég szemükben.
Boldog kiválasztottak ők.
A felhangzó taps lezárja e bűvös pillanatot.
Balázs átszellemülten hajol a zongora fölé, s mindent betölt a zene katartikus szépsége. Az utolsó akkord után, tekintetük ismét találkozik. Átjárja lényüket az Isteni adomány, egymás iránt érzett olthatatlan szeretetük és szerelmük.
Ideje: December 27, kedd, 17:49:03 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All Fullextra

"Csillag a Földön" | Belépés/Regisztráció | 10 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Csillag a Földön (Pontok: 1)
- mango Ideje: December 27, kedd, 18:21:26
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Pasztellszínekkel festett, finom selyemhez hasonló lágyság...
Nagyon szép, hangulatos, finoman cizellált írás...



Re: Csillag a Földön (Pontok: 1)
- Maurice Ideje: December 27, kedd, 18:41:03
(Adatok | Üzenet küldése)
Megörültem, hogy neved alatti írást olvashatok...Jó volt olvasnom érzelmesen szép művedet!



Re: Csillag a Földön (Pontok: 1)
- bogumil Ideje: December 27, kedd, 20:46:20
(Adatok | Üzenet küldése)
Megható,szép emberi történet,mesterien kimunkálva,hangulati elemekkel tarkítva. Tetszett.



Re: Csillag a Földön (Pontok: 1)
- hori (hori@mailpont.hu) Ideje: December 28, szerda, 11:02:34
(Adatok | Üzenet küldése)
Szép írás! Grat.!



Re: Csillag a Földön (Pontok: 1)
- soman (soman@vodafone.hu) Ideje: December 29, csütörtök, 06:22:22
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Lírai hangvételű, remek írás. Pompásan tömörítetted össze, miből akár egy regényt is lehetne írni.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds