[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 199
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 199


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Ez a nap is jólkezdődik
TimurLink

Utolsók könyve.


Utolsók könyve
Ventus Libro Kiadó

Az utolsó nap misztikumához:
Vesztőhelyre vezetik hajnalban az elítéltet. Fölsóhajt. ”Ez a nap is jól kezdődik”

Kissé eklektikusra sikeredett kötet, engem a Kincses kalendáriumra emlékeztet. Minden utolsóról-a történelemben-mégsem lehet egyszerre beszámolni, Nívós ismeretterjesztés sikeredett. Az „utolsó” fogalma köré csoportosítva.
Egy űrhajós előszava vezeti be a kötetet. ”A múlt felidézése és megbecsülése mellett az „utolsók” a jövőt is alakítják. Maga a kifejezés egyfelől szomorú, „soha többé” felhanggal terhes, másrészt viszont a „legutóbbi” értelmezést is felvetheti. Ez utóbbi irányt mutat, kihívóan magasra emeli a mércét a következők előtt. Példaként: bizonyos ideig John Young volt az utolsó ember a Holdon-majd jöttem én, és ez így is marad., de csak addig, míg valaki más nem lép a nyomdokaimba. A „soha többé” -a dodógalamb, vagy Ford T-modellje –szomorúsággal tölt el, míg a legutóbbi események, mint például az én holdsétám, megismételhető, sőt túlszárnyalható akadályként áll a jövő űrhajói előtt.”(Gene Cernan)
Kihalt állatfajok, a hét utolsó napjai, az ábécé utolsó betűi, az utolsó gladiátorjátékok, az utolsó római császár, az Inka Birodalom utolsó napjai. Egyfajta, egy nézőpont köré csoportosított színes, kronológiai táblázatokkal bőven ellátott történelemkönyv.
Uralkodóházak utolsó sarjai éppúgy helyet kapnak a könyvben, mint a szappanoperák befejező részei, az utolsó fegyenctelepek felszámolása, a halálbüntetés eltűrése a különböző európai országokban.
Utolsó szavak? John Sedgwick tábornok, az amerikai polgárháború északi csapatainak vezetője a spotsylvanai csatában vesztette életét. Amikor kinézett a bíróság épületének biztonságoz nyújtó fedezékéből, hogy megállapítsa miként áll az ütközet, figyelmeztették a déleik támadásának veszélyére. Erre ő így felelt: „Ugyan már, ilyen távolságból még egy elefántot sem tudnának elta…”
http://www.ekultura.hu/mutat.php?cid=1167
http://www.mancs.hu/index.php?gcPage=/public/hirek/hir.php&id=13044



Kerekes Tamás

Vento Libro Kiadó, Kossuth Kiadó
Utolsók könyve,
Ideje: Május 07, vasárnap, 18:51:15 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Ez a nap is jólkezdődik" | Belépés/Regisztráció | 0 hozzászólás
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds