[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 217
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 217


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Kórházi sztori
szerzs2

Előre bocsátom:eddig még nem volt rossz tapasztalatom a városunk kórházával.


Épp templomba készültünk,hogy megnézzük a keresztlányom hogy szerepel az anyák napi műsorban: mentem kilencre anyukámért.Ő már fel volt öltözve, csak a cipő kellett - mikor szólt, hogy elkezdett fájni a jobb oldalon a hasa.
Anya nagyon erős nő, és ritkán megy orvoshoz - ezért tudtam, hogy tényleg nagyon fájhat neki, ha mondja. Bevett két görcsoldót, leült, és vártunk- hátha jobban lesz.Semmi változás - sőt egyre fehérrebb lett. Akkor ő maga szólt, hogy menjünk be a kórházba, mert nagyon rosszul van. Iszonyúan megijedtem, mert az igazság az, hogy anyunak vannak - azaz remélem csak voltak, - alkoholproblémái, és én mindjárt arra gondoltam, hogy hasnyálmirigy gyulladása van - ami nagyon veszélyes.
Apám szegény, mint egy eszelős úgy vezetett a kórház felé. Közben anya már szinte elájult a fájdalomtól
Berohanok az ügyeletre - ott épp vizsgáltak egy beteget, így átmentem az ambulanciára. Szóltam a nővérnek, hogy mi a baj - hívott egy sebészt, aki közölte, hogy ez nőgyógyászati dolog, mindjár küld egy orvost az ultrahangba,várjuk meg ott.
Közben vért vettek, - de semmi fájdalomcsillapító...
Ott várunk az ultrahang szobában,anyám már szinte hullafehér, olyan fájdalmai voltak, hogy azt mondta a szülés ehhez képest semmi, és kezdett félre beszélni.
Szólok a nővérnek, hogy mikor jön az orvos, erre ő - hát valami dolga van, ahogy végez jön.
Megint eltelik egy jó 15 perc, még mindig nem jön senki. Anya már teljesen kész.
Fogtam magam, elővettem a jobbik modoromat, és felmentem a nőgyogyászatra - én oda orvos nélkül vissza nem megyek.
Pont szembe jött velem a doktor - rögtön elkezdte mondani, hogy nem érti miért neki szóltak, mikor ez biztos nem az ő területe, nem nőgyogyászati baj. Én erre közöltem vele, hogy nem érdekel, az anyám majd belehal a fájdalomba, nézze meg a hasát ultrahangon.Erre elejtette, hogy a hétvégén csak ő tud ultrahangozni, tehát ezért neki szóltak./Itt megjegyzem,hogy egy 30 ezer fős városban,ahova még vagy 3 település tartozik, ilyen orvosi gárda ügyel hétvégén/
A doktor megnézte anyut - és közölte, nincs folyadék a hasüregben,valószínű: vesekő okozza a panaszokat. De addigra megjelent egy nővér, adott valami infúziót anyukámnak, amibe lehetett görcsoldó, mert 2 perc alatt elmúltak a fájdalmai.
Ezután már gyorsan ment minden. Minket elküldtek azzal, hogy anyunak lemegy ez az infúzió, utána a vizeletét laborba küldik, de nyugodtan jöjjünk vissza egy óra múlva - mert biztos, hogy hazamehet.
Így is lett. Hazavittük úgy, hogy a kővet nem találták meg röntgenen sem, a vizeletében vér volt, de ellátták minden jótanáccsal. Készüljön fel, mert lesz még ilyen, addig míg a kő el nem távozik, de ne ijedjen meg, vegyen be abból a gyógyszerből amit felírtak, és csak akkor jöjjön be, ha lázas! Ja és mehet nyugodtan holnap dolgozni, a háziorvosának nem muszáj szólni.
Egyszerűen nem értettem, miért hagyták jó másfél órát kínlódni, ha tudtak volna már akkor enyhíteni a fájdalmán mikor bementünk...? Az eredmények a fájdalomtól függetlenek. A vér akkor is ott lett volna, csak anyu nem szenved feleslegesen.
És az a rengeteg várakozás!
A legfurcsább az, hogy én tapasztaltam ennek az ellenkezőjét is. Szintén anyuval -csak akkor nem azért vittem be mert begörcsölt, hanem mert annyit ivott, hogy ki kellett mosatnom a gyomrát. És nem egy alkalommal. Akkor érdekes módon minden olyan gyorsan történt. Lett orvos, szépen ellátták, kedvesen beszéltek hozzá. Sőt ! Minden alkalommal bent tartották éjszakára megfigyelés alatt.

Nem értem én ezt. Miért érdemel az ember nagyobb odafigyelést ha ittas, mint ha komoly fájdalmai vannak? Talán van valami összefüggés a költségekkel? Többet kap a kórház, ha egy ittas személybe megy az infúzio, és az foglalja a korházi ágyat, mintha egy vesegörccsel kínlódó ember?
Megválaszolatlan kérdések számomra...

Ideje: Május 07, vasárnap, 19:02:11 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Kórházi sztori" | Belépés/Regisztráció | 1 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Kórházi sztori (Pontok: 1)
- blue Ideje: Május 07, vasárnap, 20:58:16
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Erzsike, olvastam és azt mondom, hogy örüljetek neki, hogy csak ennyi volt a várakozási idő. Sajnos itt egy bizonyos kórházban elég sokat kell várni, még akkor is, ha nagy fájdalmaid vannak. Ezzel ellentétes a klinika, ahol a mentősambulancián szinte azonnal ellátják az odaérkező beteget. Jó párszor kerestem fel én is vesegörcs miatt. A rötgenen a kalciumkő világít, tehát azt könnyen ki lehet mutatni, ellenben a mészkőt, húgysavkövet nem lehet, de fel lehet oldani különböző tablettákkal és homok formájában is kiürülhet. Nem mondom, hogy kellemes érzés, de jobb, mintha darabos kövecskék potyognának ki, mert az felsértheti az urétert.
Fel a fejjel, jobbulást anyukádnak.
szeretettel ölellek: gaby



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds