[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 252
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 252


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Lányok futnak a fiúk után?
szerzs2

Remélem, csak egy rossz vicce a mai tizenéveseknek az a felfogása, mely szerint a lány udvaroljon a fiúnak...


A minap hazafelé tartottam a munkából, elgondolkodva cipeltem a szatyraimat, mindkét kezem tele. A házunk előtt állt három 12-13 éves forma lányka. Mivel a kulcsom a táskám alján volt, és hát foggal nem tudom kinyitni a bejárati ajtót: fültanúja voltam a következő beszélgetésnek - vagy inkább könyörgésnek?
- Na gyere le Beni...csak egy kicsit...dumálunk...naaaa, légysziiii.
- De minek menjek le? Mit akarsz mondani? - kérdezte Beni a kaputelefonon keresztül.
- Semmi komolyat, csak gyere le...beszélgetünk egy kicsit...
Én ekkor indultam el felfelé.
Beni a szomszédék hetedikes fia. Szó mi szó, tényleg szép gyerek. Na de hogy ennyire?
Ott tartottam, hogy elindultam felfelé a cuccaimmal. Hallom ám, hogy a srác elindul lefele. Találkoztunk, és láttam, hogy nem szándékozik sokat ídőzni, mert valami rövid nadrágba meg papucsba ment a beszélgetés helyszínére.
Még be sem jutottam a lakásomba - ők velem szembe laknak - már fent is volt a Beni.
Nem jöttek be neki a lányok.
Otthon mindig az az első dolgom,hogy kinyitom az ablakokat. Így tettem aznap is, -é s mit hallok:
- Beni! Nézzél ki! Naaa...
- Lányok a Beninek tanulnia kell! - így a fiú apukája - Menjetek szépen haza.
Ezzel becsukta az ablakot, és befejezte a reménytelen könyörgések folyamatát.

Én totál kész voltam....Pedig még nem volt vége a napnak.

Jön fel a 8 éves fiam - hangsúlyozom 8 éves...!
- Anya! Képzeld a suliba négy hatodikos lánynak is tetszek. Azt mondták milyen szép a szemem, meg helyes vagyok. Ők már a hetedikek a sorban, akik sosem hagynak békén szünetben.
- És ki a másik három? - kérdem én lemerevedve.
- Jaj, ők másodikosok. Állandóan veszekszik a Vivi a Vikivel, hogy kibe vagyok szerelmes, és nem engedi a Vivi, hogy szóba álljak a Vikivel. De én azért sutyiba beszélek vele.
- És ha a Vivi észreveszi? Mit csinál? -teszem fel a következő kérdést.
- Odajön, és elrángat onnan - mondja a fiam, és elmegy fürödni.

Teljesen elképedtem...Mivé leszünk lányok! Hát nem kell már az udvarlás, a kényeztetés...?
A tízenéves kis fruskák lealázkodnak odáig, hogy könyörögnek -ismétlem :könyörögnek egy srácnak!?
Miért hiszik azt a mai kislányok - vagy inkább nagylányok, - hogy nekik kell a fiúkat megfogni...?

Probálom a gyerekemet már most arra nevelni, hogy neki kell a lányok kedvébe járni - főleg mióta tudom, hogy ez igazából fordítva működik az iskolában.
Szeretném majd látni a felnőtt, férfivá érett fiamat, ahogy virágot szorongatva kérdezi tőlem az első randi előtt : - Jó leszek neki így, anya...?
Mert így kéne, hogy legyen. Nem vagyok én még olyan idős - 32 leszek júniusban - de nem emlékszem, hogy bármelyik barátnőm azzal dicsekedett volna, hogy ő "szedett fel" magának fickót. Sőt! Inkább szégyen volt, ha valaki futott egy olyan szekér után, ami nem vette fel, - még ha üresen ment is.

De úgy látszik, mai világunkban lassan minden a feje tetejére áll.
Pedig ha a lányainknak nem tanítjuk meg ,milyen is a női "bűszkeség" - ...ők hogyan fogják ezt tovább adni majd az ő lányaiknak..? És ez így megy majd tovább, tovább.
Nem csak arra kell őket nevelni, hogy szépen öltözz fel, legyél mindig trendi, szolibarna, és legyen műkörmöd...hanem arra is, hogy mitől nő a nő.
Mert kell a szép cucc, meg a barnaság, de kell a tartás, és a "nem futok senki után" elhatározás is. Ha kellek annak a fickónak -jöjjön ő. Könyörögjön ő. Tegyen érte, hogy ő is kelljen nekem.
Én így látom...Talán rosszul...?

Ideje: Május 17, szerda, 18:48:14 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Lányok futnak a fiúk után?" | Belépés/Regisztráció | 21 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Lányok futnak a fiúk után? (Pontok: 1)
- Audrey Ideje: Május 17, szerda, 19:13:44
(Adatok | Üzenet küldése)
Ami a szerepeket illeti, teljesen igazad van. Ne a nő fusson a férfi után. Bár azt hiszem a kamaszoknál ez még elfogadható, és nem kell belőle messzemenő következtetéseket levonnunk. A tízenéves fiúk még gyerekek, a korosztálybéli lányok pedig már majdnek felnőttek, legalábbis sokkal érettebbek, így érthető, hogy vannak már vágyaik, és romantikus álmokat dédelgetnek, miközben a fiúk még a foci és a számítógép bűvöletében élnek, és kevésbé foglalkoznak a lányokkal. Talán ha felnőnek, és megkomolyodnak, fordul a dolog.
Viszont azt is meg kell említeni, hogy a mai férfiak sokkal bátortalanabbak, mint régebben, és nem mernek kockázatni. Ha nem biztosak a nő kegyeiért vívott "harc" kimenetelében, neki sem indulnak a hódításnak. A nők határozottabbak, kicsit férfiasabbak lettek, és ezzel párhuzamosan a férfiak háttérbe húzódtak, és bátortalanabbak.
Nekem sem tetszik ez a felállás!



feminim fiúk, férfias nők (Pontok: 1)
- Breitkopf Ideje: Május 17, szerda, 21:59:29
(Adatok | Üzenet küldése)
Persze, értem a problémát.
Azonban Failure blogjában van méga télről egy érdekes bejegyzés ugyanebben a témában.
Persze a feminim férfit és férfias nőt itt lelki aspektusból értem.
De ez már "felnőttebb" probléma, mint amit Te leírtál. Hugomnál én is tapasztalom, hogy a fiúknak nem kell nagyon pedálozniuk - és nem is tudják, hogy kell.
Megjegyzem én is "töketlen" vagyok ebből a szempontból.....viszont kinek kell egy ilyen erőszakos, magát a másikra rátukmáló csaj. Erről elég sokáig lehetne beszélni.
Nem tudom, rosszul látod-e...talán igen. Mert ez sem lehet egyértelműen fekete, vagy fehér - ha ügyesen csinálják - na nem 8 évesen.



Re: Lányok futnak a fiúk után? (Pontok: 1)
- blue Ideje: Május 17, szerda, 23:55:07
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Azt hiszem, hogy ma a nők már sokkal keményebbek, sokkal jobban megmondják, hogy kire, mire van szükségük. Ami talán nem is baj, hiszen kell az önbizalom. A baj inkább az, hogy ezzel szemben a férfi gyámoltalanabb lesz, tehát valahol egy kicsit megcserélődtek a szerepek. Amikor meg már kialakult a kölcsönös szimpátia, vonzalom, szeretet, szerelem akkor meg már teljesen mindegy, hogy ki kinek udvarol a lényeg, hogy megértsék egymást, hiszen nemcsak egy nő vágyik gyengédségre, hanem egy férfi is, nemcsak egy nőt kell elkényeztetni, hanem egy férfit is. Talán akkor jó lesz a párkapcsolat.




Re: Lányok futnak a fiúk után? (Pontok: 1)
- Endor Ideje: Május 18, csütörtök, 15:02:49
(Adatok | Üzenet küldése)
Valóban így van. Az én nyolcéves fiamba is szerelmes az összes lány az osztályában.
Ez az újkor új hozadéka.



Re: Lányok futnak a fiúk után? (Pontok: 1)
- csizi Ideje: Május 18, csütörtök, 17:30:44
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Na végre! Helyreáll a rend. :)))



Re: Lányok futnak a fiúk után? (Pontok: 1)
- zsuzsuzsu (zsuzsuzsu@yahoo.com) Ideje: Május 19, péntek, 14:58:08
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Szerzs2,

Nem tudtam, hogy itt is lehet hozzászólni, ezért irtam tegnap személyesen Neked. De itt is megismétlem, ill. szeretném kiegésziteni:

Engem is meglepett nagyon, mikor fiam, Dávid 14 éves egy szép napon azzal állitott haza, hogy egy lány meghivta randira. Majd késöbb szinte naponta egy ujabb..

Nekem sem tetszik ez a fajta kezdeményezés. De - bár gyerekek még - ezek a lányok nem csak az én fiamat hivták meg, hanem az egész osztály fiuait... Tehát egész egyszerüen csak poénból, érzelmektöl, szerelemtöl teljesen függetlenül, magáért a randiért. Hogy késöbb lehessen mondani: én már ennyi meg ennyi fiuval randiztam.

Mint felnött mégis feltenném a kérdést: mit jelent futni egy fiu után? És akkor azt is megkérdezhetném: Mit jelent futni egy lány után? Mert az ugyanolyan zavaró tud lenni
Számomra ez a "futni" szó azt jelenti, hogy a másikat,ellenkezö érzelmei ellenére zargatni, zavarni . Ez mindkét nemre vonatkozik.

Szerintem egy normális kapcsolat kialakulásában mind két nemnek van szerepe. Ugyanis én is igencsak meglepödnék, ha valaki minden elözmény nélkül meghivna egy randira. Szükségem van elözményre, valamilyen szimpátiára. S a fiuknak is szükségük van erre. Szerintem egy lány is kifejezheti tetszését a másik nem egyik tagjának. Már csak azzal is, hogy egy-egy közös alkalomkor például beszélget vele, ha szimpatikus, érdekli ugyanis, hogy milyen is az a másik. Végül is a kérdés nem az ebben az esetben, hogy ki kit hiv meg randizni - hanem hogy kialakul-e egy olyan kölcsönös szeretet, szerelem, melynek következménye, hogy mindkét fél szeret a másik társaságában lenni.

Mint nö, én is szeretem, ha udvarolnak nekem, felhivnak, érdeklödnek a személyem iránt - de amennyiben alkalmam nyilik s úgy érzem, megértésre talál, én is szeretném ezt nyujtani, azaz a szeretetemet. Hogy a másik is tudja, érdekel.

Igen, legyen egy nö büszke a szó nemes értelmében. De ne legyen ez hideg és gögös, mert esetleg a

A hozzászólás folytatása...



Re: Lányok futnak a fiúk után? (Pontok: 1)
- Elend Ideje: Május 19, péntek, 15:08:34
(Adatok | Üzenet küldése)
Talán a "pasiknak" is ideje lenne elmagyarázni, hogy mi az a "férfi büszkeség". (Ha egy férfi fut a lány után, az már OK? Az nem megalázó?)



Re: Lányok futnak a fiúk után? (Pontok: 1)
- Lacoba Ideje: Május 20, szombat, 06:25:50
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Erzsike nem nagy gond ez. Volt nekem is hasonló tapasztalatom, még az én gyermekkoromban is. Aztán mozog még ez ide-oda. Szerintem természetes az érdeklődés, és mi nem tudjuk megítélni rendesen mert egy más világban nőtünk fel.



Re: Lányok futnak a fiúk után? (Pontok: 1)
- soman (soman1@citromail.hu) Ideje: Május 20, szombat, 06:51:40
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Végre egy cikk, mely rávilágít az én örök problémámra. Köszönöm Erzsike, most már mások is látják, nem mindig egyszerű egy ártatlan fiú élete, akit állandóan üldöznek a nők! :-)



Re: Lányok futnak a fiúk után? (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Május 20, szombat, 21:29:51
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nekem is van, egy mostmár nagyon hamar apuka fiam, de bizony az egyetemi évek zajosak voltak, főleg az elején. Az is biztos, hogy a gólyatábórból mikor hazajött, szerelmes volt, de nem ismerkedett meg a kislánnyal, mert nem mert. Ma a felesége. Akkor eszméletlen manőverek következtek, hogy kismenyem közelébe férközzőn úgy, hogy ne legyen az kiderülve, hogy Ő a nagy Ő. Nem igazán értettem mi a fene szükség van erre, de így történt. Mikor egy zenedélután ürügyén több baráttal együtt elhozta hozzánk, -ez már azt hiszem két év mulva volt-, és megismertem, mondtam a férjemnek este, "szívem itt volt a leendő menyed." De a kis menyem csak hónapok múlva került képbe és bizony ő kezdett ki végül is a fiammal. Nem értem a mai fiúkat, de szeretik nagyon biztosra tudni a dolgokat...

Változik a világ....:))))) Bár a mi időnkben is azt mondták, hogy mindig a nő választ...:)))))



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds