[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 237
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 237


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Bejelentkezések kálváriája
blue

...úgy döntöttem, hogy telefonon bejelentkezem a háziorvosomhoz. Természetesen a megbeszélt időben fogadott is.


Napjainkban köztudott dolog, hogy mielőtt elmennénk az orvoshoz be kell jelentkezni telefonon vagy személyesen, hogy a megfelelő időben tudjon bennünket fogadni.
Általában felhívják a figyelmünket a következőkere:

"Az időpont csak tájékoztató jellegű!"
"A betegeket nem érkezési sorrendben hívjuk be"

Április végén fogtam a bátorságomat és önmagamat úgy döntöttem, hogy telefonon bejelentkezem a háziorvosomhoz. Természetesen a megbeszélt időben fogadott is. Mindössze néhány percet tartózkodtam a rendelőben, mert egy beutallóra volt szükségem a cardiológiára, ugyanis eljött az éves kontrollvizsgálat ideje.

Másnap az asztalon lévő beutallómmal és telefonnal a kezemben úgy gondoltam, hogy bejelentkezem, illetve kérek egy aktuális időpontot amikor a doktornő fogadni tud. Nem annyira udvarias hangon szóltak bele a vonal másik végén, de végül is egyeszségre jutottam a hölggyel, hogy nincs a doktornőm, mert szabadságra megy egész júniusban és májusra már nem tud időpontot adni, próbáljak meg egy hét múlva újra telefonálni akkor már lesz új naptár, orvosi beosztás és akkor talán tud egy megfelelő időpontot mondani.

Úgy gondoltam, hogy nem telefonon érdeklődök, hanem személyesen, hiszen a nephrológiára is mennem kellett és mivel a két klinikai épület egymás mellett van, hát előbb a cardiológiát ejtem útba. Régi, hűvös épület, szeretem, de mégsem, mert valahogy a fertőtlenítőnek eléggé émelyítő illata van. A bejelentkező ablaknál egy kedves, mosolygós idősebb hölgy ült, aki elvette a kezemben lévő papírt és közölte, hogy:
- Sajnálom, de a doktornő egész júniusban szabadságon lesz, és még új naptár és orvosi beosztás nincs, talán egy hét múlva próbáljam meg újra.
Mivel mást nem tudtam tenni tudomásul vettem, hogy ismét nem sikerült bejelentkeznem, egy kicsit bánatosan távoztam. Sebaj, gondoltam magamban egy hét múlva ismét eljövök személyesen, hiszen nyugdíjas bérletem van a tömegközlekedésre, legalább megfelelően kihasználom.

Ismét eltelt egy heti várakozási idő. Hurrá! Irány a klinika. Kint fullasztó hőség, május eleje, már lassan árnyékban is harminc fok van, és még nincs is itt a nyár. Komolyan mondom, hogy jólesett a hűvös épületbe bemenni. Ismerős folyosó, ismerős ablak, de most egy kedves, mosolygós, szőke hölgy köszönve fogadott. Felémfordulva megkérdezte, hogy miben segíthet. Óvatosan odanyújtottam neki a beutallómat, és vártam, hogy elolvassa. Ugyan most mi lesz. Mosolyogva közölte, hogy:
- Nagyon sajnálom, de a doktornő egész júniusban szabadságon lesz (amit már most hallok harmadszorra), de jöjjön vissza egy hét múlva, vagy hívja fel a bejelentkező vonalat és akkor adunk megfelelő időpontot, és egy kék tollal a beutalló hátuljára írta az aktuális telefonszámot.

Kifelé jövet a klinikáról kínomban vagy csodálkozásomban nem is tudom, de mosolyogva távoztam. Elmeséltem apukámnak a bejelentkezésem körüli kálváriát, mint az előzőekben is tettem. Apu csak úgy tréfából a következőket mondta:
- Az Ön idpontja: 2006. december 31. 11 óra. Akkor jót nevettünk rajta, de visszagondolva az egészre lassan ott tartok, hogy valóban ezt az időpontot fogom kapni. Még jó, hogy az időpont csak tájékoztató jellegű, mert valószínű, hogy ettől csak később lehet bekerülni, és az sem érkezési sorrendben fog történni.

Hazafelé jövet azon kaptam magam, hogy fülig ér a szám. Tulajdonképpen min is mosolygok, hát Önmagamon és a kialakult helyzetemen. Még jó, hogy csak kontrollvizsgálatra kérek időpontot és nem egy műtétre, hiszen a lényeg a megelőzésen van. Lenne! De, hogy is előzzük meg a bajt?
Ideje: Május 19, péntek, 18:27:04 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Bejelentkezések kálváriája" | Belépés/Regisztráció | 9 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Bejelentkezések kálváriája (Pontok: 1)
- Lacoba Ideje: Május 19, péntek, 21:11:06
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nem a mi világunk az egyszer biztos. Teljes kusza ez a helyzet. Én is gyakran kerülök ilyen helyzetbe mostanában. Megoldhatatlan. Rejtélyes. Ki, mikor és miért? Miért előbb, vagy később. Hú rettenetesen követhetetlen. Egy lehetőség van. Máshová menni.



Re: Bejelentkezések kálváriája (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Május 20, szombat, 14:56:16
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Mennyire igazad van Gabykám. Nem kívánom senkinek az orvosi útvesztőket. Ma sajnos az egészségügy még a béka feneke alatt sincs, nem hogy szolgáltatásról beszélhetnénk.... Bizony jobb ha nem beteg az ember, de azt meg ugye senki sem kérdezi meg, akarsz e beteg lenni..... Nagyon tetszett írásod..:)))))

Puszika Anna



Re: Bejelentkezések kálváriája (Pontok: 1)
- Angeli Ideje: Május 22, hétfő, 16:20:14
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szia Gaby! Az orvosoktól nyugodtam meghalhat az ember. Én is be akartam jelentkezni a kardiológiára a múlt hónapban, mert gondolm volt, ezt el is mondtam, erre adtak egy két hónappal későbbi időpontot. Normális? Nem hiszem. Pofa kell hozzá, hogy másfél hónapokra elhúznak nyaralni, és még csak helyettesről sem gondoskodnak. Aki beteg, az meg dögöljön meg.
Bocsi, csak nagyon felhúz, ha atyaúristennek képzelik magukat az orvosok! Amúgy az írás nagyon jó, és hatásos. :-)))))



Re: Bejelentkezések kálváriája (Pontok: 1)
- Doktorur Ideje: április 07, szombat, 13:15:19
(Adatok | Üzenet küldése)
Nem biztos, hogy jól csinálod. Először is kell egy imerős bennfentes aki egyengeti az utadat. Ha nincs akkor legyél egészséges, másként könnyen belehalhatsz a megelőzésbe. Végső megoldás a pénz. Az minden ajtót rögtön megnyit. Ha az sincs, akkor neked annyi. Az egészségügy majd örököseid halottjának tekint. Naná majd a sajátjának!
Doki



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds