[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 267
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 267


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Vegyünk magunknak szigetet?


Vegyünk magunknak szigetet?
Már gyűlnek a tagjaink, és felvezető cikkben belinkelt utazás fórumon is folyik a diskurzus. Menet közben jött is az ötlet, hogy mi lenne, ha nem csak álmodoznánk, hanem a megvalósításnak is nekiállnánk, és vennénk is magunknak egy trópusi szigetet?
De hát miért is ne?


Mindjárt itt is van egy konkrét példa, egy hatalmas szigetre, ami méreteinél, és fekvésénél fogva, szinte mindenre alkalmas lehetne, még egy kis "állam" megalakítására is megfelelne. :)
"Ausztrália észak-keleti partjainál 3520 ha (nem csöppség) 4 homokos tengerpart (egyik 4km hosszú) 20-22 fokos a víz egész évben. 37 km a nagy korallzátonytól. Alkalmas mezõgazdasági mûvelésre is. Az ára 1.250.000 USD"

Hát igen.
A méretei imponálóak, a fekvésérõl annyit, hogy a lehetõ legjobb helyen helyezkedik el, az adottságai pedig szinte minden igénynek megfelelnek. Indulásképpen néhány kisebb házikó is van rajta.
Maga az ötlet, az egyszerűségénél fogva ugyan kissé naív, de nem hangzik rosszul:
"Dobjunk össze harmincan fejenként 10 milliót, és mehetne is a vétel!"
Első pillanatban persze az ember elmosolyodik egy ilyen felvetésen, de itt a neten már miért ne játszhatnánk el a gondolattal? Igen!
Vegyük meg együtt!
Vajon mi kellene ahhoz, hogy például ez, vagy egy másik hasonló sziget a sziget igazából is "Robinsonia" szigete lehessen?
Persze, hogy elsõsorban pénz. És nem is kevés, hiszen a példabeli szigetünk az ára forintban mintegy 300 millió forintot tesz ki.
Sőt! Az összeg megléte is, önmagában még mit sem sem jelentene, mert a szigetet "működtetni" is szükséges, vagyis el kell látni minden olyan infrastruktúrával, hogy az egy bármikor használatbavehetõ, látogatható, az igényeknek is megfelelõ olyan hely lehessen, ahová bármikor oda is mehetnek a tulajdonosok, illetve az ottlétre jogosult kedvezményezettek.
Tehát a szüséges tõke a vételi árnál valamivel több. (talán 400 millió is lenne)
Ezt tehát meg kell oldani pld az infrastuktúra fentartása okából is, és a folyamatos karbantartást, valamint a már meglévõ infrastuktúra örzését sem szabad elhanyagolni, mert ugye egy berendezett, lakható szigetet, ki az botor, aki őrizetlenül magárahagyna.
Ha nincs semmi probléma a szükséges pénz meglétével, akkor egyszerû a kép, mert indulhat a projekt!
Meg kell venni, és had eriggyen a dolog. :)
Álljatok össze, és ha minden megvan, legyetek szivesek értesíteni arról, hogy én a kívülálló mikor, mennyiért, és milyen feltételekkel utazhatok a birtokotokra "Modern Robinson"-ként, évente egyszer, maximum 1 hónapra!
Ámde!
Ha nincs meg a mintegy 400 millió forint egyben, akkor mit lehet tenni?
Írjátok meg!
Adjatok ötleteket, mondjátok el a véleményeteket itt, vagy a fórumon.
Had szóljon!
Ideje: Május 22, csütörtök, 12:48:14 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Ország Világ

"Vegyünk magunknak szigetet?" | Belépés/Regisztráció | 0 hozzászólás
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds