[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 236
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 236


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A szeretetszolgálat vezetője
TimurLink

Mindent tönkretett a cuanami...


Tisch Ferenc:
Gyertyaláng
Tericum Kiadó


Tisch Ferenc. Ismerősen cseng a név, ugye?
Az elmúlt időszakban sokszor láthattuk, hallhattuk őt, amint első kézből hírt ad, tájékoztat a katasztrófasújtotta területek rettenetes helyzetéről. De legalább ennyiszer beszélt a reményről. A segítség értékéről. Távoli emberekről, országokról, akik egy pillanat alatt veszítettek el mindent. Gyerekekről, nőkről és férfiakról, akik egy mosolyban kapták vissza újra az életet.

Tisch Ferenc a Szeretszolgálat iráni programvezetőjeként fél évet töltött a porig rombolt Bamban. Volt, hogy teljesen magára maradt a sivatagban.
A maroknyi magyar segélycsapat élén elsőként indult Srí Lankára a szökőárt követő napon. Colombóban magyar árvaházat építettek, s a hálás gyerekek azóta vidám sziasztokkal köszöntik az arra járó embereket.
Japánban eljutott a Fudzsi-hegy csúcsára, és a béke szentélyében magyarul is azt kívánta: „Legyen béke a Födön”

Egy nap azonban munkáját otthagyva hazatért. Mindenki megdöbbenve kérdezte: Miért?

Erről szól ez a könyv. Egy gyertyaláng fényénél megvallotta mindazt, amit megélt. A személyes hangú, őszinte vallomásban nem csak a cunamiról, a katasztrófákról, Iránról, Vietnámról, Kambodzsáról, Srí Lankáról esik szó. Sokkal többről. A sokszor humoros, máshol pedig szívszaggató történetek mesélnek mindarról, ami ezek mögött van. Arról, hol kezdődik egy ember története, és arról, hol vannak a határok. Arról, hogy ezeket át kell lépnünk. Egyenként, s aztán együtt. Arról, hogyan lehet hidat emelni ott, ahol falak állnak. Arról, hogy gondolat és tett együtt teremtő. Arról, hogy a segítségben az odafordulás, a kéznyújtás, a közeledés számít igazán. Arról, hogy kis dolgokon múlik a nagy, és egyénen a világ sora. Arról, hogy mit tehet az ember, ha úgy szembesül a világgal, ahogy azt korábban elképzelni sem tudta.

Tisch Ferencnek a világ másik végére kellett mennie ahhoz, hogy végül egy csendes szobában szembetalálkozzon önmagával. Könyvében mindannyiunk kérdései, kétségei, gyötrelmei ott vannak, csak úgy, mint a válaszok, a kiút, a hit és a remény lángja.

Ideje: Május 31, szerda, 17:36:33 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Ország Világ

"A szeretetszolgálat vezetője" | Belépés/Regisztráció | 1 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A szeretetszolgálat vezetője (Pontok: 1)
- Haltion Ideje: Május 31, szerda, 21:53:36
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Milyen lehet megtalálni önmagad?
Engem ez mindig érdekelt, vajon én már megtaláltam magam, vagy ahogy a keletiek tartják, az utazás célja maga az út?



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.39 Seconds