Küzdőtér |
|
|
|
|
Kannibalizmus és az örök élet utáni vágy |
|
TimurLink
|
A thrilleríró-nő regénye egyrészt egy fiatallányról szól, aki Tokióban bártáncosnői állást vállal,... |
Hátborzongató thriller Japánból.
Mo Hayder Tokio
„Megjelentek az első filmkockák, a kép kitisztult. Egy ember kelt életre rajta: vékony, ijedt tekintetű férfi, aki egy havas erdő közepén állt. Félig lehajolt, és vad tekintettel nézte a kamerát, mintha rá akarná magát vetni. Előtte az ösvény alján két homályos alak tűnt fel, szőrmebéléses nagykabátban. Közel álltak egymáshoz, és egy földön fekvő alakot néztek. Egy másik szögből Fujuki tűnt fel, aki izzadtan állt, nehezen vette a levegőt és kis gőzpamacsokat eregetett a szájából. Kissé előregörnyedt, és amikor a kamera hátrébb ment egy szuronyt helyezett a puskájára. Lábánál egy nő feküdt a hátán, elszakított nadrágja látni engedte hasának sötét domborulatát.
-A feleségem -mondta Si Csuming csendesen, é szemeit a filmre szegezte, mintha egy álmot nézne. Fujuki valamit kiabált a kamerába, integetett és vicsorgott, kimutatva macskaszerű fogait. A kamera leereszkedett, mintha elbátortalanodott volna a tekintetétől. Lassan hátrált és a kép kiszélesedett. A kép sarkában megláttam a motorbiciklit egy fatörzsnek támasztva: a másik katona levette a kabátját, és nagy karjait Si Csuming köré fonta, akinek szája hangtalan, gyötrő kiáltásra nyílt. Tekergett és küzdött, de a katona szorosan tartotta. Senkit sem érdekelt az esedezése. Mindenki Fujukit nézte. Ami ezután történt, még évekig élt bennem. Fujuki betekerte szuronyát a puskacsőbe, majd két kézre fogta a fegyvert, mint egy kardot, és teljes erővel belevágta a fegyvert a nő védtelen hasába. Két erőteljes mozdulat volt. Az első szúrásra a nő megrándult, karjait különös módon, amúgy mellékesen felemelte, ahogy időnként a nők teszik, hogy kilazítsanak egy vállizmot, és a kést, amit a kezében tartott, a hóba ejtette. A második csapásra hirtelen felült, karjait pedig maga elé nyújtotta, mint egy bábu. Fujuki főhadnagy benyúlt a testen létrehozott lyukba. Először egy kart húzott elő, majd az egész gőzölgő csecsemőt. A hóba dobta néhány méterre odébb, lustán még egyszer az anya hasába döfte a szironyt, és elgondolkodva harapdálva a száját, mintha lenne még odabenn balami. A fiatal katona kezét a szája elé kapta és odább bukdácsolt. Si Csunming előreszaladt és a feketedő hóra vetette magát. Négykézlábra ereszkedett, magához szorította a babát, és ügyetlenül a feleségéhez mászott
A thrilleríró-nő regénye egyrészt egy fiatallányról szól, aki Tokióban bártáncosnői állást vállal, hogy nyomozhasson az 1937-es Kínában történt vérengzés után, amit a japánok követtek el, másrészt egy szociológiaprofesszor küzdelme a mólt ellen, illetve azért, hogy babáját megtalálja.
Nagy úr a kannibalizmus.a mumifikálódott baba megkerül. Lábai és testének nagy része már nem voltak már meg.
Nagy úr a kannibalizmus és az örök élet utáni vágy.
Greyt, a londoni diáklányt gyerekkora óta egy szörnyű bizonyosság gyötri. Senki sem hisz neki, ô mégis megszállottan kutat, hogy kiderítse látomásának valóságalapját. Tokióba utazik, ahol reményei szerint fellelheti a legfontosabb bizonyítékot, egy filmfelvételt az 1937-es nankingi mészárlásról, amely során a japán katonák háromszázezer ártatlan kínai embert gyilkoltak le. A filmfelvétel – ha egyáltalán létezik – csak egy valakinél lehet: a brutális esemény egyik túlélőjénél. Csakhogy a szóban forgó professzor feltételekhez köti az együttműködést. Véres feltételekhez.
Grey felcsap hosztesznek egy tokiói elit night-clubba, ahol kapcsolatba kerül a város legrettegettebb jakuza főnökével, aki szintén megjárta Kínát az invázió során. Mindhárom szereplőnek, az angol diáklánynak, a kínai professzornak és a japán jakuzafőnöknek is megvan a maga titka, de vajon mi lehet bennük a közös?
Egyszerre tárul fel a japán maffia könyörtelen világa, és derül fény a japán katonák II. világháborús kegyetlenkedéseire
Kerekes Tamás
|
Ideje: Június 16, péntek, 09:49:29 - fullextra
|
|
| |
|
Vissza Rovathoz
|
|
|
|
|
"Kannibalizmus és az örök élet utáni vágy" | Belépés/Regisztráció | 0 hozzászólás |
| Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért. |
|
|
|
|
|
|