[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 254
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 254


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Szürkeségből varázsolt ünnep
winner

Egy álmos őszi délután néhány ember csodát varázsolt. Nem csak azok, akik előadásukkal megtisztelték a többieket.


Novemberi Full-tali, 2006. november 25.


Tudtuk, hogy az előző havi jubileumi találkozót nehéz felülmúlni. Létszámban, előadások számában nem is sikerült. Azt hiszem, sokan a decemberi találkozóra tartalékolnak.
Ha azt írnám az előadott művek színvonalában, akkor az nagyképűség lenne, és nem is lenne igaz.
Más volt! Családias, bensőséges, olyan, amire mindenki szívesen emlékszik, és amivel mindenki gazdagabb lett. Belül lett gazdagabb.
Egy álmos őszi délután néhány ember csodát varázsolt. Nem csak azok, akik előadásukkal megtisztelték a többieket. Mindenki, aki ott volt.
A szellemiség, ami a résztvevőket körbelengte, átölelte, és segítette elfelejteni a napi gondokat. Ez volt, amit a jelenlévőknek adott az összejövetel. Ezúttal nem volt városnézés, és nem volt piknik. Nem volt számítógép és nem volt zene.
Egy hamisítatlan irodalmi teadélután volt. Igaz ugyan, hogy szombat volt, mégis azt mondhatom: a hétköznap ünnepe volt.

Kezdésként a Fullt érintő információk kerültek terítékre. Kerlac tájékoztatása folytán megtudhattuk, hogy a Fullextra portál milyen megújulás előtt áll, valamint, hogy az antológia munkái hol tartanak. És szóba került a rövidéletű Vadalma sorsa.
Ezt követően már az irodalomé volt a főszerep.
Elsőnek „MZ/X” egy rövid, de annál frappánsabb szösszenettel lepett meg minket. Majd egy „Angyali” történetnek lehettünk részesei. Egy igazi nyári kaland -amolyan női szemszögből. Szinte látom a bután néző vámost, amikor Angyalibaby útleveléből a férje képe mosolyog rá.
Ezt követően engem ért a megtiszteltetés, hogy megoszthattam egy esendő nő történetét a jelenlévőkkel, valamint egy eszement mesével ismét csomót kötöttem a nyelvemre. Ezúttal Hamupipőke volt a szenvedő alany.
Némi szusszanás után „Veva”, „Skorpió”, „Szirompárduc”, „Sete” és „Tamiska”, neves költőktől, a saját költeményeikből nyújtott át a résztvevőknek egy színes csokorral.
Nem feledtem el, csak kiemelném Ho előadását. Egy csodálatosan megválasztott vers és gondolatébresztő próza mellett részesei lehettünk a világ talán legrövidebb versének. Még a haikuál is rövidebb.
Az újabb szusszanás után a magát kissé kérető „Kapitány” és az őt nógató „Anna” színesítette a programot, hogy utána „Kerlac” Mafijának néhány nyakatekert bölcseletét ismertesse meg velünk, és egy kifordított régi sláger, a homokóra szintén „Kerlac” előadásában.
Nem tudja mit vesztett, aki nem jött el. Erre kontrázott rá „Ho” egy nem mindennapi rap-előadással.
„Angyali” jóvoltából hallhattunk egy nem is annyira politikai tartalmú mint inkább társadalmi problémákat boncolgat írást, ami a Fullon nem jelenhetne meg, és erről azonnal mindenki véleményt formált. Nem veszekedést, nem szembenállást, hanem kulturált, egymást tisztelő véleményeket hallhattunk. Szinte hihetetlen, de ebben az eszmecserében a politika, mint olyan, - másodlagos volt. Az emberek viszonya a politikához, ez volt lényeg, hiszen végül is a gondolatébresztő írás is erről szólt.
Az irodalmi délután estbe hajló felében egy kötetlen és páratlan vers-staféta részesei lehettek a jelenlévők, ahol már csak egy cél vezérelte az előadókat.
Megnevettetni, elgondolkodtatni, vagy éppen csak szórakoztatni a hallgatóságot.
Mindeközben nem csináltunk egyebet, gyönyörködtünk egy másik ember gondolataiban. Élveztük szellemének gyümölcsét.

A novemberi Fullextra találkozón nem történt más, csupán a jelenlévők a szürkeségből ünneppé varázsolták azt az álmos őszi napot.


Budapest, 2006. november 27. Máté László /winner/

Ideje: November 27, hétfő, 18:29:49 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All Fullextra

"Szürkeségből varázsolt ünnep" | Belépés/Regisztráció | 9 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Szürkeségből varázsolt ünnep (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: November 27, hétfő, 20:02:49
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Laci!

Beszámolód tökéletesen igazolta érzéseimet...
Nagyon jókat nevettünk és nagyon jól éreztük magunkat...
Az örömökkel és élményekkel teli délutánról nagyon hiteles beszámolót írtál...
Jó volt olvasni....:)))))



Re: Szürkeségből varázsolt ünnep (Pontok: 1)
- veva (hajoka@tenger.hu) Ideje: November 27, hétfő, 20:34:20
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Gratulálok az íráshoz!
Minden így történt - jó krónikás voltál!
Köszönöm! :)
Nade!
Merre vesztek el eszementen hehegett ek?
;)



Re: Szürkeségből varázsolt ünnep (Pontok: 1)
- pacal2 (pacal2@freemail.hu) Ideje: November 27, hétfő, 21:03:11
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Sziasztok!
Irígykedem.Nagyon sajnálom, hogy nem vehettem részt ezen a talin, s nem tudok részt venni, a decemberi találkozón sem.
De, ha minden jól összejön, már a januári talit nem szeretném kihagyni!

Mégegyszer köszönök mindnyájatoknak mindent, az erőt adószavakat, a biztatásokat!

pacal(Laci)



Re: Szürkeségből varázsolt ünnep (Pontok: 1)
- Khama Ideje: November 29, szerda, 20:47:11
(Adatok | Üzenet küldése)
Remekbe szabott beszámoló, köszönöm Laci. :) Egyébként, ahol a fullosok találkoznak, eloszlik a szürkeség, és kivirul minden. :)))))



Re: Szürkeségből varázsolt ünnep (Pontok: 1)
- AngyaliAndi Ideje: December 01, péntek, 19:16:23
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Olyan jó volt újra veletek lenni, így visszaolvasva is kellemes emlékeket ébreszt bennem. :)))))))))))) Nemsokára találkozunk!!!
Laci, nagyon szépen írsz, nagyon szépeket írsz... Köszönöm.:)))))))
/ ja, a férjem nem mosolyog. Szinte soha.:)))))))))/



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds