[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 26
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 26


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Pontosan...
anemet

Az ember soha se tudja hol jobb, a kamera elött vagy a kamera mögött.


Pontosan

Begovics Imre bővíteni szerette volna a Barázda munkatársainak számát. Zelity Irma, Bikit Grízer Magda, Bosznai Győző mellett még másokat is alkalmazott. Így került sor arra is, hogy felkérte Balázs-Piri Györgyöt, aki egykor munkatársa volt a Rádióban, hogy dolgozzon velünk. Egy alkalommal Moholra utaztunk. Itt akarta Imre megtudni, mennyire „használható” a rádiós kolléga. Az útra elkísértek még bennünket Győző és Irma újságírók is, hogy tanuljanak az idősebbektől.
Moholon egy sikeres kukoricatermelőhöz mentünk. Már kívülről, a házról látszott a jómód. Az egész udvart kibetonozták, kivéve egy kis részen, ahol rendezett virágoskert volt. Az épületnek hosszú beüvegezett gangja volt. Hátul a másik udvar, tele szárnyas jószággal. Az ólakban disznók, borjak. Ezt az udvart teli kukoricagórék fogták körül.
A házigazda, ahogy az már illik, feleségével elénk jött, majd üdvözöltük egymást. Az újságírók leültek, hogy megbeszéljék a riportot, én meg addig körülnéztem. Kerestem a megfelelő forgatási helyet. Végül úgy tűnt, hogy az egyik góré mellett sikerül beállítanom a kamerát úgy, hogy látsszon az udvar, a ház és a teli góré is. Odavezettem az újságírót, Györgyöt és a házigazdát a hátsó udvarba, és beállítottam őket úgy, hogy nagyjából minden látsszon a háttérben. Imre a többi újságíróval a kamera mögé állt, mert onnan jól látták azokat, akik a kamera előtt voltak.
Elindult a felvétel.
--Mohol, első, először!--
--Itt vagyunk Moholon…-- kezdte rögtön a riportot Gyurka. Bekiabáltam, hogy álljunk le, mert a Laci keze és a csapó még benne volt a képben. Imrének meg kellett volna magyaráznia Gyurinak, hogy várnia kell, míg a csapó „kimegy a képből”, s csak utána kezdheti a beszélgetést. Ez alkalommal, leegyszerűsítettük a dolgokat, és úgy beszéltük meg, hogy majd én intek a kamera mögül, mikor lehet kezdeni.
Kamera indult. Laci beütötte a csapót. Én intettem, és Gyurka elkezdte a riportot:
--Kedves hallgatóink…
--Stop! -- most Begovics kiabált be és állította le a felvételt. --Itt a tévében nézők vannak -- magyarázta.
--Értem, értem. Csak egy kicsit megzavart a csapó -- szabadkozott a riporter.
Újra az egész. Kamera indul. Csapó beütve. Lacinak most már azt kellett mondani:
--Mohol, első, harmadszor!--
Miután Laci kiment a csapóval a képből, intettem.
--Kedves nézőink, itt vagyunk Moholon X. Y. udvarában, aki az idén növénytermesztésben, rekordtermést ért el.--
--Pontosan -- válaszolta a termelő. A válasz után csönd. Ennyi. A riportert a válasz meglepte, de gyorsan feltalálta magát és folytatta:
--Amint látom, rengeteg kukoricát tárol. Az idén csak kukoricát termelt? -- hangzott a kérdés.
--Pontosan -- következett a kurta válasz, utána megint csend.
--Itt több mint tíz vagon kukorica van. Ezt mind értékesíteni szeretné?--
--Pontosan.
--Ha a szövetkezet kooperációs osztálya felvásárolja és kifizeti, át fogja adni?--
--Pontosan.
Imre, a szerkesztő már nem bírta tovább.
--Stop, stop! Álljunk meg! Ez így nem lesz jó – őrjöngött, és odaszólt Gyurkának:
--Tegyél már fel olyan kérdést is, amire hosszabb választ lehet adni--, majd a termelőhöz fordult:
--Ne csak azt válaszolja, hogy --pontosan--. Szerintem bővebben is lehet válaszolni a kérdésre, ugye?"
--Pontosan -- hangzott a válasz.


Ideje: December 29, péntek, 08:39:37 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Pontosan..." | Belépés/Regisztráció | 1 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Pontosan... (Pontok: 1)
- Lacoba Ideje: December 29, péntek, 16:36:55
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Pontosan. Nagyon jót hahotáztam. Egy edző kollégámnak borzalmas nyelvérzéke volt. Külön magyar szótár kellett ahhoz, hogy magyarról magyarra fordítsam. Eljött velem Csehországba apró gyerekek versenyére, és mindenre azt válaszolta - Ja! - Legtöbbször bejött. Felbuzdulva Németországba is eljött. Megkérdezett: - Itt? - Mondom itt azt, hogy: - Dobre! - Ez is bejött.
A pontosan ugyanilyen helyettesítő szó. Nagyon jó az írásod.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds