[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 282
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 282


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Hírek: Pályázat!


Emlékeztető a CanadaHun portálon futó pályázatokra!


Pályázatok 2004


Egypercesek

A www.canadahun.com portál, kanadai magyar közösség pályázatot hirdet "Egypercesek" kategóriában.

A pályaművek témája lehet egy rövid valós vagy fiktív esemény, illetve történet. Terjedelmét tekintve egy mű hossza nem haladhatja meg 3000 karaktert (szóközzel). Minden pályázó minimum 1 de legfeljebb 3 művel vehet részt a pályázaton, melyek témájukban nem függhetnek össze.


Szerelmes versek

A www.canadahun.com portál, kanadai magyar közösség pályázatot hirdet "Szerelmes versek" kategóriában.

Pályaművekként olyan saját lírai alkotásokat várunk, melyek a szerelem témájában íródtak. Terjedelmüket tekintve a művek hosszát nem kívánjuk korlátozni. Minden pályázó minimum 1 de legfeljebb 3 művel vehet részt a pályázaton.


Fotók

A www.canadahun.com portál, kanadai magyar közösség pályázatot hirdet amatőr fényképészek számára "Fotók" kategóriában.

A pályázóktól olyan saját fotográfiai alkotásokat várunk, melyeknek témái a következők:
1. Tájkép (vagy látkép);
2. Portré (emberi vagy állati);
3. Lendület (bármilyen mozgással kapcsolatos kompozíció).

Minden pályázótól mindhárom témában egy-egy pályaművet várunk, azaz pályázónak tekinthető az a személy, aki 3 pályaművet küld - minden témában egyet, és nem többet. Nem teszünk különbséget a hagyományos fényképezőgéppel készített (de szkennelt), és a digitális fényképezőgéppel rögzített pályamunkák között. Azonban követelmény, hogy a fényképeknek digitális formátumúnak és minimum 1024-szer 768 pixeles felbontásúnak kell lenniük. Kikötésünk, hogy a pályázó rendelkezzen az általa beküldött pályaműveken esetlegesen szereplő személyek hozzájárulásával a tekintetben, hogy a fényképük a CanadaHun Portálon megjelenhet.


Grafikák

A www.canadahun.com portál, kanadai magyar közösség pályázatot hirdet "Grafikák" kategóriában.

Pályaművekként saját festészeti, illetve grafikai alkotások, kollázsok fényképeit, vagy digitális festmények példányait várjuk. Minden pályázó minimum 1, legfeljebb 3 művel vehet részt a pályázaton, melyek egyenként és önállóan kerülnek értékelésre. A festmények méretében és témáiban nem kívánunk megkötésekkel élni. Viszont követelmény, hogy a pályaművekről készített fényképeknek digitális formátumúnak és minimum 1024-szer 768 pixeles felbontásúnak kell lenniük.


A pályázaton korosztályra, lakóhelyre nézve függetlenül bárki részt vehet, egyetlen kikötés a pályaművek magyar nyelven való publikálása. Eredeti műveket várunk, saját vagy művésznéven. Plagizált művet beküldő személy a pályázat értékeléséből kizárásra kerül.

A pályaművek beküldésének szabálya megtalálható a portál fórumán, amely a www.canadahun.com/forum címen érhető el. A pályázattal kapcsolatban esetlegesen felmerülő technikai és egyéb kérdésekben ugyanitt tudunk a tisztelt pályázók rendelkezésére állni.

A pályázatok beküldési határideje 2004. augusztus 31. éjfél (torontoi idő szerint). A pályaművek közönségszavazatok által kerülnek értékelésre, melyek alapján a legtöbb szavazatot elnyerő első 3 helyezett pályázó értékes díjazásban részesül.

A szavazatok leadására 2004. szeptember 1-től kezdődően 3 hét áll rendelkezésre, azaz a szavazás 2004. szeptember 22-én éjfélkor zárul (szintén torontoi idő szerint). A közönség által legtöbb szavazatot elnyerő első 3 helyezett kilétét a CanadaHun a 2004. szeptember végi találkozója alkalmával hirdeti ki. A győztes pályázók névsora és pályaműveik megjelennek a kanadai magyar társmédiumokban, a magyarországi társmédiumokban, azon túlmenően, hogy a CanadaHun Portál, és a CanadaHun Online Rádio is megjelenési lehetőséget biztosít számukra.

A pályázat díjazására további szíves felajánlásokat köszönettel fogadunk!


CanadaHun szerkesztősége


Bővebben itt!
Ideje: Július 18, vasárnap, 18:21:18 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Kultura

"Pályázat!" | Belépés/Regisztráció | 0 hozzászólás
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.24 Seconds