[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 106
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 106


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A januári Mazsoladíj gazdákra talált
Anna1955

Értékes díjak minden hónapban a legjobbaknak! - A legjobb mű, - A legszimpibb kritikus, + 1 ráadás!


A "Mazsolázó" kedves cím, azt hivatott érzékeltetni, hogy aki beteszi ide a művét, az kritikára is számíthat.
Portálunk díjazza az aktív részvételt ezen az új felületeten.
Használjátok ki a lehetőséget, és publikáljatok, vagy kedvetekre kritizáljatok a "Mazsolázó"-ban.

Az első havi döntés megszületett!

Januárban
A legjobb mű szerzője díjat Netelka nyerte el.
A legszimpibb kritikus címet soman kapta.
A ráadás díjat pedig: Minilanynak itélte a Full irányító gárdája.


Az első két díj egy-egy 5000 Ft értékű könyvcsomag.

A ráadás díj pedig Lacoba Full-társunk saját könyvének dedikált példánya.

Szeretettel gratulálunk!

Hajrá a márciusi díjakért - a magunk örömére is!

Ideje: Február 17, szombat, 08:17:09 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All Fullextra

"A januári Mazsoladíj gazdákra talált" | Belépés/Regisztráció | 14 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A januári Mazsoladíj gazdákra talált (Pontok: 1)
- Netelka (sarhelyi@invitel.hu) Ideje: Február 17, szombat, 08:28:45
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hálásan köszönöm a díjat és némiképp bizonytalanul - úgy érzem, a "legjobb mű" kategóriában bőven szétoszthatnám az elismerést a Mazsolázóba érkezett alkotások és alkotók között. Még egyszer nagyon köszönöm, igazi megtiszteltetés ez számomra! Soman megérdemelten vitte el a "legszimpibb" kritikus díjat, hiszen már a blokk megjelenésétől igen tevékenyen és odaadóan vett részt a művek értékelésében. Amit nagyon fontosnak tartok, hiszen hiába érkeznek be művek, ha azokra alig-alig érkeznek értő, elemző vélemények.
Minilánynak is szeretnék gratulálni :)



Re: A januári Mazsoladíj gazdákra talált (Pontok: 1)
- veva (hajoka@tenger.hu) Ideje: Február 17, szombat, 11:31:13
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Én is gratulálok a győzteseknek! Azért is nagy öröm ez számomra, mert ők voltak a kezdetek felvállalói, márpedig, mint tudjuk, minden kezdet nehéz! ;)
Mindig örülök, ha új mű érkezik a mazsolázóba, de annak is, amikor látom, hogy egyre többen állnak be a "mazsolázók" közé. Hiszen ez is egyfajta játék.
Úgy az igazi, ha egymást meg nem bántva, de a szimpla feldicsőítésen túllépve (azt megkaphatja a szerző az Irodalom Klubban is ;) ), itt valami pluszt is kap mindkét fél.
Igen, a kritizáló is. Ha segített a véleményével a másiknak, akkor elmondható, hogy az amatőrirodalom mindig egy kicsit jobb lesz. Gondolom, ez a célunk! :D



Re: A januári Mazsoladíj gazdákra talált (Pontok: 1)
- Minilany Ideje: Február 17, szombat, 13:11:48
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hát én is szeretném megköszönni a díjat, egészen meglepett, és nagyon jól esett :) Ez most egy ilyen mérföldkőszerű nekem, és új erőt ad :) Köszönöm a gratulációkat is, és gratulálok a nyerteseknek :) Lacoba, kíváncsian fogom forgatni a könyvedet :)



Re: A januári Mazsoladíj gazdákra talált (Pontok: 1)
- Captnemo Ideje: Február 17, szombat, 13:28:22
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Örömmel látom a döntést, és gratulálok a nyerteseknek! Ismerve Neti verseit, (ha mondhatom) megérdemelten nyert.
Olvastam Soman jópár kritikáját. Piszkos Fred jutott eszembe. Az, amikor a kapitány vízbe ugrott, és a cápáknak elment a kedve a zsákmánytól, tudva, hogy esélytelenek. Valahogy Soman megnyilvánulása után én is ilyet éreztem.:)) Minilány ráadásdíja pedig megintsak a legjobb helyre került, azt gondolom.
További sikereket mindhármatoknak, és Mindenkinek, ki Mazsolázott már, vagy ez után fog:)



Re: A januári Mazsoladíj gazdákra talált (Pontok: 1)
- mango Ideje: Február 17, szombat, 16:37:21
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Én mindenkinek gratulálok...



Re: A januári Mazsoladíj gazdákra talált (Pontok: 1)
- kerlac Ideje: Február 18, vasárnap, 07:29:35
(Adatok | Üzenet küldése)
Gratulálok mindenkinek: díjazottaknak és résztvevőknek. Nagy öröm, hogy ez az újítás is sikeres! Vevának külön köszönet a sok munkáért.



Re: A januári Mazsoladíj gazdákra talált (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: Február 18, vasárnap, 15:45:36
(Adatok | Üzenet küldése)
Gratulálok a győzteseknek!



Re: A januári Mazsoladíj gazdákra talált (Pontok: 1)
- soman (soman1@citromail.hu) Ideje: Február 19, hétfő, 14:36:30
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Csak köszönni tudom a "legszimpibb kritikus" díját, és viszont gratulálok a többi díjazottnak!



Re: A januári Mazsoladíj gazdákra talált (Pontok: 1)
- Netelka (sarhelyi@invitel.hu) Ideje: Február 21, szerda, 23:15:14
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Örömmel jelentem, hogy megkaptam az ajándékutalványt - ritkán érkezik a postaládámba olyan küldemény, aminek így tudok örülni :) Még egyszer: nagyon köszönöm :)



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.39 Seconds