[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 113
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 113


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Szóval megint rádiózni fogunk
webmester

Megkíméllek benneteket a bőlére eresztett bevezetéstől ezért is van az, hogy most azonnal rátérek a lényegre ....


Nem nyomom a rizsát, hogy mit és miért is, hiszen akik régóta itt laknak tudják, itt mindig történik valami.

Megkeresést kaptunk, de ettől függetlenül is dolgoztunk azon, hogy ismét legyen rádiósműsorunk. Így most talán hamarabb lesz.
Néhány mondatot azért közzé is teszek arról, hogy e felhívásnak (mert hát ez az) mi is tárgya.

Az a rádió, akitől a felkérést kaptuk, a közszolgálatiság feltételeinek kell, hogy eleget tegyen, ezért döntő többségében kulturális, informatív műsorokat sugároz. Jelentős mennyiségű irodalmi adásidőt tervez.
A rádió minden nap éjféltől reggel 6 óráig kizárólag komolyzenét és jazzt fog sugározni. Terveik szerint ez a teljes 6 óra a miénk lenne.
Ez a következő kötelezettségekkel és jogosultságokkal jár:
- a napi 6 órás műsor alatt meghatározott számú komolyzenei, és jazz zenei betétet kell lejátszani
- a műsort élőben és akár felvételről is sugározhatják, magyarul: nem kötelező az egész stábnak jelen lenni az adás alatt, de akár az is lehetséges.
- szeretnénk ha egy fix házigazdája lenne a műsornak, aki az adásfolyamot vezeti, moderálja
- illetve egy főszerkesztője, aki a műsorért felelősséget vállal, szerkeszt, koordinál.
- hetente egy nap (pl. vasárnap) a hét legjobb pillanatait ismételhetjük, így csak heti 6 nap gyártásával kell számolni.

A teljes 6 órával mi gazdálkodhatunk, nincsenek kötelező elemek (bizonyos számú zene kivételével), bár szeretnénk, ha - a monotonitás elkerülése végett - ebben a 6 órában nem csak a költészetről esne szó.
Itt lenne jó helyet szorítani mindennek ami művészet, beleértve a zenét, a képzőművészetet, kulturális eseményeket, stb. (Felmerült az ötlet, hogy ebből a 6 órás műsorból vers-részleteket hallhatnak hallgatók a délelőtti műsorban is, de ez egyelőre még nem biztos.)

Ennyi!

Ha tetszik, és bármelyik, (értsd szó szerint!) bármelyik helyre bele tudod magad képzelni, mint műsorvezető, vagy riporter, vagy előadó, vagy konferanszié, vagy discjockey, akkor jelentkezz egy rövidke leírással mi akarsz lenni ha nagy leszel, és máris belépőt kaphatsz egy munkafórumba, ahol is ezt megbeszéljük.
Nulláról indulunk megint, mint anno 3 évvel ezelőtt. Nincsenek zárt pozíciók, ha te leszel az arra alkalmas személy, te kapod az odavágó feladatokat is!

Jelenkezni nálam lehet. Mégpedig úgy hogy küldesz egy privit nekem egy rövidke leírás keretében, hogy mire is gondolsz. Verset, prózát mondanál, vagy riporterkednél, de akár azt is, hogy te lennél az, aki az egészet levezényli!
Minden hely kiadó! - nincs tehát zárt pozíció, minden nyitott ma még.

Jelentkezz itt erre a linkre kattintasz és máris írhatsz nekem.

a webmester
Ideje: Május 08, kedd, 22:54:14 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All Fullextra

"Szóval megint rádiózni fogunk" | Belépés/Regisztráció | 5 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Szóval megint rádiózni fogunk. (Pontok: 1)
- Netelka (sarhelyi@invitel.hu) Ideje: Május 09, szerda, 06:55:12
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Attila, ez fantasztikusan hangzik! Hú, én még fel se fogtam... emésztek :)



Re: Szóval megint rádiózni fogunk. (Pontok: 1)
- veva (hajoka@tenger.hu) Ideje: Május 09, szerda, 07:56:25
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ennek nagyon örülök, hisz a rádió valamikor is a szívügyem volt.
Remélem sikerül, és jó lesz!



Re: Szóval megint rádiózni fogunk (Pontok: 1)
- prayer Ideje: Május 10, csütörtök, 07:41:00
(Adatok | Üzenet küldése)
Első örömömet az internet szakította félbe, a másodikat számítógépem frissítése. Most talán sikerül felhőtlenül örülnöm e hírnek. Hamarabb nőtt fel, mint az Origórádió. Erről beszéltem ott is, csak valamiért nem nyitottak még. Hol lesz hallható? Itt az interneten, vagy valamelyik frekvencián is?



Re: Szóval megint rádiózni fogunk (Pontok: 1)
- kerlac Ideje: Május 12, szombat, 12:38:35
(Adatok | Üzenet küldése)
Nekem is szívügyem volt. Nem rajtunk múlt (szerintem), hogy abbamaradt. Amit tudok, megteszem az új vállalásban.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds