[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 249
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 249


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A legfőbb rossz


Mint már többször konstatáltam sajnos kétségbeejtően elszaporodtak az élet minden oldalán, de főleg a szabadbejáratú irodalmi lapok oldalain a széplelkek.


A szépelgő álombús mű-szűzek, a szív és a lélek dolgain borongók, a sóhajok hídján röpködők. Ezek a szerelemsóvárgó, szerelembánat kínjában tapsikoló szendék más se csinálnak álló nap, se álló éjjel, minthogy behálózzák a Hálót érzelgősségük és szentimentalizmusuk ragadós pókhálójával. Elkapják a hozzájuk illő verseket, alkotásokat, bebábozzák és felmutatják, mint egy szentséget. Ha egy nehezebb, súlyosabb röpülő átszakítja a hálójukat, észre se veszik. Ezért hálójuk olyan, mint a londoni hölgyeké volt bombatámadás után. (Csakhogy Ők összegyűjtötték és leadták, hogy ejtőernyő készülhessen hős fiaik számára a fronton.)
De nem így ezek! Ők büszkén parádéznak szellemvilágukban, mindig találnak valakit, akit körülzsonghatnak, akit ajnározhatnak, akiben van elég önzés és hiúság, hogy megfürdesse magát e váratlan népszerűségben. Ezek a tündérkreatúrák nem szeretik a valóságot, ha valami súlyossal találkoznak fülüket befogják és sikongatva elmenekülnek. Ennél már csak akkor kétségbeesettebbek, ha valaki a múlandóságot ábrázolja, sőt, azt már személyes sértésnek is veszik.
Szerelempártiak, anélkül, hogy tudnák mi is az, a testiséget respektálják, de csak azért, mert ez a trendi. De Ők tudják magukról, hogy ők éteri lények, rózsaszín felhőkön lépkednek, vágyódó versláncokban kapaszkodnak össze a közös mélabú oltára előtt.
Finom lelkükön gyöngyözik a semmitmondás párlata, az üres szóvirágok mákonya. Átszűrik képzeletük szőrszitáján, pezsgőspohárba töltik, egymásra emelik és koccintanak.


Észre se veszik, hogy amit isznak az trágyalé.
Ideje: Július 27, kedd, 21:24:09 - Paulus

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All Fullextra

"A legfőbb rossz" | Belépés/Regisztráció | 17 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A legfőbb rossz (Pontok: 1)
- Csula Ideje: Július 27, kedd, 21:38:21
(Adatok | Üzenet küldése)
Uram, maga jó mérges lett. De igazat kell adnom.
Üdv.
Csula



Re: A legfőbb rossz (Pontok: 1)
- Audrey Ideje: Július 27, kedd, 23:09:02
(Adatok | Üzenet küldése)
Sajnos tényleg van benne valami...



Re: A legfőbb rossz (Pontok: 1)
- Si Ideje: Július 28, szerda, 07:22:11
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Cikked valószínüleg kavar egy kis vihart, mert a kegyetlenül kimondott igazság jobban fáj, mint a rágalom.



Re: A legfőbb rossz (Pontok: 1)
- Bogika Ideje: Július 28, szerda, 18:29:22
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Részletesebben is kifejthetted volna, hogy mire gondolsz konkrétan. Ha egy versben van egy félmondat, ami mond valamit egy másik embernek, már megérte megírni.



Re: A legfőbb rossz (Pontok: 1)
- Fata_Morgana Ideje: Július 29, csütörtök, 16:07:17
(Adatok | Üzenet küldése)
Mindenkinek joga van a véleményéhez. Nincs ezzel semmi probléma. Különbözőek vagyunk, az egyiknek ez tetszik, a másiknak az. Így van rendjén... De ha az egyik úgy ítéli meg, hogy a másiknak nincs keresnivalója adott helyen, még nem biztos, hogy igaza van. Véleménye lehet, az igen... Sőt, ha erre a triviális véleményre még vevők is vannak, akkor hogyne! Mert nem mindegy, hogy fogalmazunk, ugye Paulus?



Re: A legfőbb rossz (Pontok: 1)
- Vigi (Anubiszjs@freemail.hu) Ideje: Augusztus 01, vasárnap, 17:51:27
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
"A szépelgő álombús mű-szűzek, a szív és a lélek dolgain borongók, a sóhajok hídján röpködők."
Tudod Paulus amiket felsoroltál mind-mind nem kell megírni, mert beszélni is lehet róla. Lépten-nyomon mást sem hallok, csak idegileg megtépázott, erkölcsileg megnyomorított, az szociális létra legalsó fokán vegetáló emberek sirámait. Sajnos ilyen a legtöbb ember élete. Vannak sokan azonban, akik egyáltalán nem beszélnek "nyomorúságukról", hanem magukba fordulnak. Ezek az emberek nagyon magányosak, bár meglehet, hogy önszántukból lettek azok. Egy segítő kéz, egy mosoly, egy jókor kézbesített vers, egy emberi szó, maga a figyelem érkezzen bármilyen formában, ha őszínte és szívből jön én úgy ítélem meg, szükség van rá.
szeretettel: Vigi



Re: A legfőbb rossz (Pontok: 1)
- Halogen (tukkancs@zwallet.com) Ideje: Augusztus 01, vasárnap, 19:22:27
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Igazat kell adnom, és azt tenném hozzá, hogy ha valaki az élet nem túl szép dolgaitól undorodik, megborzong, elfordul, nem lesz költő, dilettáns marad mindig. Örökké. Akkor marad a szalonköltészet és a giccsáradat....



Re: A legfőbb rossz (Pontok: 1)
- ukume Ideje: Augusztus 02, hétfő, 17:48:44
(Adatok | Üzenet küldése)
Nos, szerintem kritikát mindig könnyebb írni, mint jó példával elől járni. Ez utóbbira kíváncsi lennék...



Re: A legfőbb rossz (Pontok: 1)
- pieter Ideje: Augusztus 07, szombat, 23:00:29
(Adatok | Üzenet küldése)
Te Paulus, ezt helyettem írtad meg? :) :)



Re: A legfőbb rossz (Pontok: 1)
- Eroica (ezüsttollacska@ t-online.hu) Ideje: Január 23, kedd, 09:14:50
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nő vagyok és egyetértek! Elgondolkodtam, vajon én is trágyalevet kortyolgatok? Néha átlátszatlan a pohár és megtévesztik ízlelőbimbóinkat az ételízesítők! Kösz, hogy írtál erről!



Re: A legfőbb rossz (Pontok: 1)
- Rien25 Ideje: Január 23, kedd, 09:55:31
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
IGAZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Már a múltkor én is azt éreztem, hogy a fenébe is, valaki szóljon már le, hogy vmit nem csinálok jól, vagy valahol hibáztam, mert így az életben nem fogok fejlődni...
Aztán pont akkor Jött Lacoba, és felhívta a figyelmemet valamire az írásomban. Az már kellett. Kell is a kritika mert bár jólesik az ember lelkének a dicséret - a hízelgés az teljesen más. Az előző szívből jön. Az utóbbi csak szájból. Rien vó'tam



Re: A legfőbb rossz (Pontok: 1)
- mango Ideje: Január 23, kedd, 10:36:36
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nem szívesen szólok ebbe bele, - de mintha erős túlzásokba estél volna, Paulus Mester. Még ha ez egy régi írásod, akkor is.
Ennyire lenézően és visszájára fordítva megbillogozni embereket - felér egy nehézlovassági becsületsértéssel, szerintem.
Nem minden a lecsupaszított realitásról és konokul szürke valóságról szól az irodalom világában.

Nem jó a ló túlsó felére sem áteseni, azt gondolom.
Te most itt átestél, de rendesen.

Nem is akarom beidézgetni azokat a mélyen lenéző jelzőket, amiket ráaggattál jó sok emberre. A trágyalé is elég erős kifejezés, - de szíved joga, hogy ex cathedra megítéld, Te egyszál egyszemélyben, hogy mi a trágyalé és mi a tiszta vízű forrás.

Átgondolnám még egyszer a helyedben ezt a régi írást.

A legközelebbi talin legfeljebb a torkomnak ugrasz :))



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds