[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 216
Tag: 3
Rejtve: 0
Összesen: 219

Jelen:
Tagi infók Anna1955 Küldhetsz neki privát üzenetet Anna1955 Anna1955
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy
Tagi infók winner Küldhetsz neki privát üzenetet winner winner


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A Sátán lánya
bogumil

A lányokat felnevelte, férjhez adta és negyvenkét évesen megözvegyült. Ekkor kisiklott az esze kereke. Egyre jobban elkezdett hallucinálni, rémeket látni, és furcsán viselkedni.


A Sátán lánya.

Újsághír. ” N. Andrásné 47 éves, elvált asszony, skizofrén rohamában az állítólag benne lakozó Sátán parancsára megölte vele lakó 68 éves édesapját. Kitépte szívét, és jóízűen falatozni kezdte, amikor a szomszédok hívására megjelenő rendőrök segítségével a kivonuló ápolók reá törve az ajtót kényszerzubbonyba kényszerítve elszállították a zárt osztályra. Az asszony nem tanúsított semmilyen ellenállást…”

1.

A történet sokkal régebbről kezdődött. B.Sándor, annak rendje és módja szerint 26 évesen megnősült. Felesége egy fiú és egy leánygyermekkel ajándékozta meg. A műszaki rajzolóként, majd szerkesztőként dolgozó Sándor szépen keresett. Hamarosan lakást vásároltak óvónő feleségével és boldog családi életet élve nevelték gyermekeiket.
A fiúval semmi gond nem volt. Elvégezve a középiskolát, majd a Műszaki Egyetemet, és állást kapott a helyi Vasgyárban. Hamarosan ő is megnősült és két gyermeket nemzett a haza javára.
A nagylány: Sárika gimnáziumba járt és óvónőnek készült. Hamarosan férjhez ment ő is és két kislánya született.
A lányokat felnevelte, férjhez adta és negyvenkét évesen megözvegyült. Ekkor kisiklott az esze kereke. Egyre jobban elkezdett hallucinálni, rémeket látni, és furcsán viselkedni. Sándor már régebben elvált, és a nagymamához költözött. Közben a nagymama is hamarosan meghalt és Sándor egyedül maradt a lakásban.
Mivel csekélyke nyugdíjából és leánya rokkant nyugdíjából két háztartást nehéz volt fenntartani, úgy döntöttek, hogy Sárika lakását eladják, és Sándor összeköltözik skizofrén, lerokkantosított leányával. Így is tettek. Eladták Sárika lakását, és a kapott vételárat elosztották a két gyerek között. Maguknak nem hagytak belőle semmit. Minek? Egy háztartásban szépen megéltek Sándor magas nyugdijából és az ő rokkantnyugdíjából.
Sárika rendesen szedte a gyógyszereket, és nagyjából szinten tartotta magát. Sándor ügyelt rá, hogy mindig időben bevegye őket. Ha érezte, hogy felfokozott állapotba került a lánya, akkor elment vele a Pszichiátriára és változtattak a gyószereken. Ha letargiába esett és napokig csak feküdt az ágyon a plafont lesve, akkor kihívta a körzeti orvost, és kedélyfokozó gyógyszert íratott fel számára.
Sándor naponta kétszer, délelőtt és délután egy-egy órácskára hagyta el a lakást. Ilyenkor hosszú, egészségügyi sétákat tett a környékbeli parkokban. Reggel bevásárolt, délben elhozta kettejük számára a közeli étkezdéből az ebédet. Megebédeltek. Este vagy reggel, ahogy fogyott a tej, kenyér, lement a közeli boltba és bevásárolt. Ilyenkor szalámit, nassolni-valót, Nescafét, mosószereket, és ami fogyóban volt a háztartásban, azokat is beszerezte.
Reggel a közeli újságospavilonban megvásárolta a kedvenc napilapját, a Helyi Mocsárt, és amolyan női újságokat, és rejtvényújságokat Sárikának. Ő a helyi lapon kívül csak az Interneten való szörfözéssel és cseteléssel ütötte el az időt. Sárika egész nap a TV előtt ülve kedvenc sorozatait nézte, míg Sándor internetezett. A TV-ből Sándort csak a Híradó és a politikai műsorok érdekelték.
Sárika nyolc órakkor bevette a gyógyszereit és az altatóját. Tíz órakor már aludt. Sándor sokszor éjfélig is TV-zett, netezett. Rendszerint este nyolckor főzött magának egy kávét és így kibírta akár éjfélig is.

2.
Amikor évekkel ezelőtt Sárika skizofrénné vált, akkor a mama egyik nap így szólt Sándorhoz.
– Ne csodálkozzál rajta kisfiam, hogy a Sárika skizofrén lett. Te is azzá lettél volna, ha én, mint gyógypedagógus már óvodás korodban fel nem figyelek a skizofrén hajlamodra.
– Hogyan, te tudtad ezt?
– Tudtam, azaz felismertem nálad, hiszen a Gyógypedagógiát én még a Kozmucza Flóra néninél tanultam. Ő volt a skizofrén József Attila utolsó nagy szerelme.
– És Te szépen kikupáltál?
– Bizony kisfiam, sok türelemmel, odafigyeléssel kihoztalak ebből az állapotból.
– Akkor a Sárinál mért nem ismerted fel idejében?
– Mert a Sárika már felnőtt korban kapta, nem éltünk egy háztartásban vele. Nem tudtam volna őt már pedagógiai módszerrel kihozni. Rábíztam a modern orvostudományra.
– ...és ez lett a vége.
– Tulajdonképpen benne lappanghatott már a kór régen, és a férje elvesztése hozta ki belőle.
– Igazad van mama. Segítenünk kell őt.
Így történt, hogy amíg a mama élt, közösen felügyelték Sárikát. Sándor naponta átment hozzá. Elvitte sétálni. A hétvégén a mama főzött és együtt ebédeltek. Volt úgy, hogy ott is aludt náluk. Sajnos a halál elszólította tőlük. Így jutottak arra a gondolatra, hogy összeköltöznek. Sándor mindent elvégzett, amit kellett egy háztartásban. Sárika olvasással, rejtvényfejtéssel és TV nézéssel töltötte jobbára idejét.
Mivel idegrendszere meggyengült, amibe a nyugtatók is besegítettek, egyre többet szundikált a pamlagon. Nem is voltak különösebb hallucinációi, víziói. Még verseket is elkezdett írogatni. Öt-hat füzetet is teliírt már mióta együtt laktak a bátyjával. Tulajdonképpen második gyerekkorát érte. Sándorra vetítette ki a papa és a mama szerepét.
Mivel rendszeres könyvtárlátogató volt, mindenféle könyveket összeolvasott. Így került kezébe több a Sátánizmusról, Sátánokról szóló könyv is. Elborzadva olvasta, hogy ilyen is létezik. Sokáig nem történt semmi, amikor egyszer hajnalban arra ébredt, hogy a fejében a Sátán beszél. Tisztán hallotta a hangját.
– Ezennel befogadlak a Sátánrend közé. Sokat kell még fejlődnöd. Az, hogy a beavatásod megtörténjék, egy nagy tettet kell végrehajtanod!
– Mi legyen az? – kérdezte gondolatban Sárika a hangtól.
– Időben meg fogod tudni, csak mindent úgy tegyél, ahogy parancsolom! – mondta a hang és megszűnt. Sárika kicsit csodálkozva felült az ágyban, majd körbenézett a szobában, de senkit nem látott. Bevett egy altatót és visszafeküdt.
Hónapokig nem történt semmi. Már régen elfelejtkezett a hangról, amikor újra jelentkezett.
– Hamarosan bizonyítanod kell!
– Mikor?
– Pár nap mulva.
– Mit kell tennem?
– Atyádat meg fogja szállni az ördög. Meg kell ölnöd, kivenni a szivét, mert abba költözik bele az ördög.
– De Uram, ezt nem tehetem! Ez borzasztó! A saját testvérem megölni!
– Meg kell tenned, különben nem veszünk be a Sátánrendbe! Egy szót sem szólhatsz erről senkinek, neki sem, mert akkor azonnal meghalsz! Megértettél?
– Képtelen vagyok megtenni!
– Meg kell tenned! – szuggerálta a Sátán és eltűnt a hang.
Sárika körbenézett a szobában, bevett egy altatót és visszafeküdt. Reggelre elfeledte az egészet.

3.

Sándornak a magas vérnyomáson kívül különösebb betegsége nem volt. Húsz éve szedte a vérnyomáscsökkentőket. Senki nem látott bele, hogy szervezetét megtámadta a cukorbaj. Három éve, amikor az utolsó felülvizsgálaton résztvett, még semmi jele nem volt a bajnak.
Azon a napon arra ébredt, hogy kiszáradt a szája és rettenetesen szédül. Látása kezdett elhomályosulni. Még lement a boltba bevásárolni, de megreggelizni már nem volt ereje. Bekómált. Elkezdett röpködni a szobában. Esett-kelt, neki a falaknak, szekrénynek. Belefejelt a falitükörbe. Ettől homlokbőre felrepedt. Arcát elöntötte a vér.
Sárika földbe gyökerezett lábakkal, dermedten figyelte a jelenetet, majd megszólalt az agyában lévő Hang.
– Öld meg, vágd ki és edd meg a szívét!
Sárika kihúzta az asztalfiókot, kivette a konyhakést. Leteperve apját a könyhakőre, mellére térdelt, majd egy hirtelen mozdulattal mellébe döfve a kést feltárta a mellkast. Apja kifordult szemekkel, hörögve tekintett rá.

Sárika kimetszette a még dobogó szívet, és a konyhakéssel lekanyarítva egy darabot rágni kezdte. A hatalmas zajra és ordítozásra a szomszédok, mivel nem tudták mire vélni a történteket kihívták a mentőket. Gondolták, rosszul lett a skizofrén asszony. A bezárt ajtón nem tudván bejutni, értesítették a tűzoltókat, akik az erkélyajtón át behatoltak a vérfürdővé változott lakásba.
Az apja teteme fölött térdeplő, emberi szívet foggal tépő nő látványa annyira elborzasztotta őket, hogy többen rosszul lettek a látványtól. Az utánuk benyomuló mentőtiszt és ápoló le akarva fogni Sárikát, hozzáléptek. Ekkor szörnyű dolog történt. Sárikának kinőtt a két vámpírfoga és megszólalt benne a Hang.
– Vért akarok! Harapd át a nyaki ütőerüket! Parancsolom.
Sárika a sarokba vágva apja széjjelrágott szívét elsőbb a mentőápoló nyakának harapta át az ütőerét, majd a mentőtisztnek is. Vastag sugárban spriccelt a vér. Az ájulásból magukhoz térő tűzoltók fejvesztve menekültek a lakásból és értesítették a Pszichiátriát, hogy jöjjenek ki egy dühöngő őrülthöz. Hozzanak kényszerzubbonyt is magukkal.
A kényszerzubbonyra már nem volt szükség. Sárika fejében újra megszólalt a hang.
– Beavatásod megtörtént. Mától a Sátánrend tagjává választottunk.
Amint megszűnt a Hang, Sárika magához tért. Bement a fürdőszobába. Lezuhanyozott. Tiszta ruhát öltött és arcán ragyogó mosollyal tessékelte be a lakásba a mindenre elszánt, kényszerzubbonyt szorongató elmeápolókat. Beült velük a mentőautóba és azóta is a Lipótmezei Elmegyógyintézet lakója. Vizsgálták jobbról-balról, de a skizofrénián kívül semmilyen elváltozást nem találtak nála. A tudomány által megmagyarázhatatlan ügyet dokumentálták és ad acta tették.

A Hang eddig nem jelentkezett. Félő, hogy egyszer újra megszólal és a Lipótmezei Elmegyógyintézetet megszűntető potentátot fogja Sárika megtámadni. Most még nincs baj, még nem kezdték el kiköltöztetni a bennlakókat. Neadj isten, hogy sor kerüljön rá, mert akkor Sárikának az agyában beélesedik a Hang, kinőnek vámpírfogai és nyekk!


Ideje: Június 29, péntek, 14:37:12 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"A Sátán lánya" | Belépés/Regisztráció | 10 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A Sátán lánya (Pontok: 1)
- blue Ideje: Június 29, péntek, 14:53:33
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon véres, cafatos egy sztori, jól megírtad. Gratulálok.

szeretettel: gaby



Re: A Sátán lánya (Pontok: 1)
- Eroica (ezüsttollacska@ t-online.hu) Ideje: Június 29, péntek, 18:17:07
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Írásod horrorisztikusnak tűnik, de sajnos rengeteg valóság-alapja van.Jól látod(írod) a dolgokat.



Re: A Sátán lánya (Pontok: 1)
- Julianna (julianna41@citromail.hu) Ideje: Június 30, szombat, 13:55:59
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szőrnyű! Elolvastam, de még nem tértem magamhoz. Sajnos, élethű történet. Ismerjük azt az esetet, mikor a sátán sugalatára egy fiú a lánytestvérét darabolta fel.



Re: A Sátán lánya (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Július 01, vasárnap, 14:24:19
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szörnyű történet. Sajnos az elmebetegség, nagyon kiszámíthatatlan következményekkel járhat.
Írásod vége, kicsit utópisztikusra sikeredett...:))))



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds