[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 58
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 58


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Kutyahűség
Julianna

Neki nem kellett verekedésben védelmeznie magát, hiszen mellette volt mindig Farkas.
Nem is mert a fiúval senki sem kikezdeni!


Öcsike megjelent az utcán. Ki tudja honnan, de rövidke idő után megjelent egy nagytestű, sötétszőrű eb is.
- Farkaskám! - örült meg Öcsi, és jobb kezét a kutya hátára helyezve elindultak.
Gyakori látvány volt ez a kisvárosban: egy fiúcska és egy hatalmas kutya egymás mellett, vagy sétáltak, vagy futottak valahová.
Sokgyerekes család voltunk.
Abban az időben nem minden gyerek járt ovodába, Öcsi sem. Az utca volt számára az a hely, ahol tanulta az élethez szükséges dolgokat.
Neki nem kellett verekedésben védelmeznie magát, hiszen mellette volt mindig Farkas. Nem is mert a fiúval senki sem kikezdeni! Irigyelték is Öcsit a fiúk.
Egyszer apám kinézett az utcára. Valamilyen nyüszítést hallott onnan. A kapunknál Farkas volt. És egyedül. Öcsi otthon sem volt. Jaj, mi történt?
Apámnak jó volt a sejtése.
A kutya vezette el a helyszínre, ahol Öcsi leesett a fáról, erősen beverte a fejét. Hála a gyors segítségnek, nem történt nagy baj. A gyerek hamar kiheverte az esést.
Különös viszony uralkodott a fiú és az állat között. Nekem úgy tűnt, hogy ők olvasnak egymás gondolataiban. Ha futni kellett, együtt indultak, mintha vezényszóra tették volna. Hogy volt-e a kutyának igazi gazdája, hajléka? Ki tudja.
...és egyszer csak bekövetkezett az a perc, mikor Öcsinek el kellett hagynia a városkát.
Az egész család Magyarországra költözött.
A vasúti pályaudvarig gyalog mentünk. A kisöcsém nagyon szomorú volt, itt-ott hátranézett, és látta, hogy tisztes távolságból követett bennünket barátja, a kutya.
Én szorosan fogtam Öcsike kezét szigorú apánk parancsára. Mielőtt felszállt volna a gyerek a kocsiba, kirántotta magát a szorítás alól, odaszaladt a közeledő Farkashoz, átölelte, megcsókolta és csak annyit mondott: Jó legyél, kutyuskám, vigyázz magadra... Egyszer visszajövök érted.
Az utazás alatt Öcsi szótlan volt, nem lehetett semmivel megvigasztalni.
Néhány hét mulva egy ismerősünktől, - aki közel lakott a vasúti pályaudvarhoz- , levelet kaptunk.
Arról írt, hogy pár nap múlva az elutazásunk után egy nagy fekete kutya tetemét találták meg ott, ahol Öcsikével felszálltunk a vonatra...
*
Öcsém 41 évesen hagyta el e világot. A szíve vitte el... Talán odaát találkoztak ők, az igazi barátok.

Ideje: Július 07, szombat, 12:16:11 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Kutyahűség" | Belépés/Regisztráció | 13 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Kutyahűség (Pontok: 1)
- blue Ideje: Július 07, szombat, 19:53:08
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Edit, nagyon szép, megható írás. Milyen igaz, hogy a beteg emberek valahogy szorosabb kapcsolatot tudnak kiépíteni az állatokkal, mint egészségesebb társaik. Sajnálom Öcsédet.

szeretettel ölellek: gaby



Re: Kutyahűség (Pontok: 1)
- kisssp Ideje: Július 07, szombat, 21:14:56
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Igazán szép, emberi történet. A kutyával a kapcsolatunk nagyon is meghatározó, különleges.
Üdv.: Péter



Re: Kutyahűség (Pontok: 1)
- mango Ideje: Július 08, vasárnap, 16:36:21
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szívemnek kedves történet ez, Editkém, még akkor is az, ha tulajdonképpen szomorú...
Mert hát a kutya...
Magam is nagy kutya-bolond vagyok, így hát nem volt nehéz beleélnem magam a történésbe...



Re: Kutyahűség (Pontok: 1)
- Jega (sibbe@freemail.hu) Ideje: Július 08, vasárnap, 20:56:32
(Adatok | Üzenet küldése)
Kutya és ember kapcsolata. Irásod megindító történeteket juttat eszembe. Sajnos már túl a harmadik kutyán ami elment mellőlem, mellőlünk. Regényeket lehetne írni ember s kutya kapcsolatról. Szép gondolatok.



Re: Kutyahűség (Pontok: 1)
- mickey48 Ideje: Július 09, hétfő, 11:56:03
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon szép ...egy kutya haláláról nagyon nehéz írni, én is alig merek vállalkozni rá...



Re: Kutyahűség (Pontok: 1)
- lena1 Ideje: Július 09, hétfő, 18:50:12
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Editke, soha nem felejtem el mikor Bengo, kutyánk halálán volt és emberi könnyeket hullatott velünk együtt. Mgrázó élmény volt. Írásod tetszett. Puszi.Lena



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.22 Seconds