[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 267
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 268

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Megalomán Web Site Story


?Sabina drámája nem a súly drámája, hanem a könnyűségé. Nem teher szakadt rá, hanem a lét elviselhetelen könnyűsége.? Kundera is , akárcsak Eminem helyettem alkot. Regényt írni nincs türelmem, a hip-hophoz meg raphez nincs hangom.


?Sabina drámája nem a súly drámája, hanem a könnyűségé. Nem teher szakadt rá, hanem a lét elviselhetelen könnyűsége.? Kundera is , akárcsak Eminem helyettem alkot. Regényt írni nincs türelmem, a hip-hophoz meg raphez nincs hangom.

Czeizel Endre: Költők, gének, titkok. Talán a leghasznavehetlenebb könyv amit olvastam. Semmit nem mond, s mégis mekkora munka lehetett megírni. Nagy egója lehet a doktor úrnak.

A Katolikus egyház szerint nagy bűn az öngyilkosság. Valószínűleg ez az oka amiért tiltva van a házasság, gyereknemzés papjaiknál. Elképzelem a következő szitut: Az Al Khaida elrabolja a George Bush gyerekét. Ha nem vonul ki Irakból lefejezik. Nehéz döntés.

Vajon, ha Buddha ma élne, tetszene-e e neki a Calvin Klein Obsessionja?

Aki nem tud gyűlölni , az szeretni sem tud- írja E.C. Természetesen, igaz. Habár anyám nem gyűlölt senkit. Talán csak apámat.

Cseh Tamás arról dalol, hogy egszer csak útravált a jobbik része. Lehetséges, hogy átrepült belém 2ooo nyarán valamikor?

Az emberek 99,5 százaléka nem érti amit mondok. A maradék fél százalék nem áll szóba velem.

Egy színikritikus barátom mondja X.-ről, akit azelőtt seggfejnek neveztem: Ám,ő az egyedüli aki meg merte dobálni tojással a színészeket a helyi színházban egy előadás után. Most már tudom miért tisztelnek sokan.

Minden intézményből, számomra a család a legundorítóbb. Talán még a parlamentnél is.

Roman Abramovici a portugáliai Eb idején egy este kibérelt négy luxusvendéglőt, mert vacsorázni akart a feleségével- nem lehetett tudni melyiket választja végül. Ha kurva gazdag lennék kibérelném Santorini szigetét. Egyedül sétalgatnék. Üres kocsmákban, teraszokon Cseh Tamás dalai szólnának a tengernek és nekem.

Divat lett a tévéműsorokat süketnémáknak is élvezhetővé tenni. Kiváncsi lennék Larry King és Marlon Brando beszélgetésének jelbeszédes fordítására.

A legtragikusabb kép amit ember láthat, a törött szárnyú madáré. Egyszer, éppen marijuanat szívtam egy padon amikor észrevettem egyet a földön, mellettem. Lehajoltam, erőteljesen fújtam ki rá a füstöt.

A sors legdurvább fintora? Talán egy istent játszó ügyész, aki évekre börtönbe jutatt egy sebészt valamilyen okból. Majd, sok sok év múlva, autóbalesete után megtudja, hogy ugyanaz a sebész mentette meg az életét. Szókrátész és Kieslowszki Tízparancsolta.

Baudelaire ellentét-posztulátumairól eszembe jut a nő és férfi ellentéte. Hogy mosolyoghatnak rajtunk a hermafroditák!

Miért fizethet valaki kétmillió dollárt egy Matisse-ért? Talán Buddha tanai olvashatók a hátán.

Gondolkoztam, vajon ki gyűlölhet engem a legjobban a világon? Azt hiszem a szomszédom, alattam. Mindig elfelejtem, hogy már elmúlt tizenegy.

Mennyire más gyakran a szó , a ritmusa, a hangulata, és a jelentése. Kommunista- milyen szépen szól. Ezért utáltam meg a költészetet.

Láttam egyszer OJD-t kedvesen udvarolni. Még most is mosolygok ha eszembe jut.

Hitler tangózik Szent Ferenccel. Ennél a képnél csak az abszurdabb, ahogy a Ferrariba a kútnál ugyanazt a levet töltik be mint a melette lévő Dáciába.

Kopasz öregúr a sorban a patikában Viagra recepttel kezében. Előtte Pamela Andersonra hasonlító csinibaba citosztatikum recepttel.

Próbálta már valaki fütyülni Dosztojevszit?

Vajon mitől annyira sós a Medve tó? És vajon Trianon után sósabb lett?

Egy barátom meséli: Barátnőjénél meglepte őket a házinéni. Nem jöhetett ki a szobából, de rettentően rájött a fosás. Talált egy nagy korondi vázát a szekrényen, szerencsére. Mindig vallottam, hogy a népművészet nagy kincsünk.

Ha egyszer felhívnak Stockholmból, hogy Nobel- díjat kaptam, valószínüleg megkérdezem, orvosit vagy irodalmit?

Azt hiszem rájöttem, miért érzem, magyarként felsőbbrendűbbnek a románokat. Nekünk nincs ciorba de burta-nk.

Maga a borzalom. Ez a mondat egy autóbaleset képét jutatja eszembe. A fának rohant autóban a férfi halott, melette a nő próbálgatja visszahelyezni a kazettát a magnóba. Tom Waits, Heartattack and wine.

Ahogy E.C.-t olvasom, egyre jobb emberré válok. Vagy csak jobbnak képzelem magam?

A női lélek érzékeny, hallom gyakran. Nőktől, mindig nőktől.

A hatalom szörnyűségét taglaló pszichoszociológusoknak és filózófusoknak ajánlom Marcus Aureliust. És a www.orbánviktor.hu-t.

Mit is jelent Európa? Számomra egy könyvkiadót.

Steinbeck szerint nincs különbség emberek között. Az egyedüli különbség az egészséges és beteg ember között van. Mily igaz.

Meggyőződés és elvek. Valaki elvből tesz valamit- nevetséges. Mintha lehetne elvből szandált viselni.

Jó politikus vagy költő lehetnék- csak zsigerileg undorom a hazugságtól.

Annak az esélye, hogy Kossuth- díjat kapjak, annyi mint annak, hogy valaki éjjel egy menedékház előtt szarjon, majd másnap reggel, a menedékház kertjében megpillantson egy sündisznót amin egy hatalmas száraz szar legyen.
Ideje: Augusztus 07, szombat, 20:23:03 - pieter

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All Fullextra

"Megalomán Web Site Story" | Belépés/Regisztráció | 4 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Megalomán Web Site Story (Pontok: 1)
- Paulus (pars@freemail.hu) Ideje: Augusztus 07, szombat, 21:14:21
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ez jó! Dosztojevszkíjt?



Re: Megalomán Web Site Story (Pontok: 1)
- bla (bla@gportál.hu) Ideje: Augusztus 08, vasárnap, 07:38:07
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
E vegyes felvágott rá a bizonyíték, hogy gondolkodol.
Időnként feleslegesen közönségesen...



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds