[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 241
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 241


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fulltali, 2007. október 13.
naiva

Szülinapi történet, ahol nem a torta volt a legfontosabb…


Vidám találkozó volt. Az alaphangulat volt vidám, nem is tudom miért, hiszen voltak megrázó előadások, torokszorító írások.
És mégis….akármerre néztem nevető szemeket láttam, innen-onnan felcsendülő kacagást hallottam.
Szeretek fulltalikra járni… mindig izgulok kicsit, hisz még most sem szoktam meg, hogy saját verseimet szavaljam, …. De ma már sokkal jobb, mint az első alkalom szörnyű lámpaláza. Sőt! Előfordulhat, hogy csak erőszakkal tudtok elrángatni a mikrofon elől, mert kezdem élvezni a szereplést!
Tehát enyhe izgalommal készültem most is a talira, de azzal a biztos tudattal, hogy jó lesz! Mert mindig az! Olyan emberekkel találkozhatok, akiknek hasonló az érdeklődési köre, és bár nagyon különböző egyéniségűek vagyunk, abban megegyezünk, hogy ha pár órára is de újra gyermekké tudunk válni…
Nézem a szemeket: Anna ragyog: mély szeretettel beszél a hamarosan megjelenő Fulltükörről…Érezni, látni lehet rajta, hogy úgy várja megjelenését, mint egy anya gyermeke világra jöttét… Azt hiszem nagyon büszke rá.
Andika fáradt… Látszik rajta, mondja is: egész nap dolgozott. De humoros írását a kalandos mozi látogatásról vidáman, tőle megszokott stílusban olvassa fel. Nagy a sikere, ellazul a társaság. AngyaliAndi mellett régi-új társunk Angeli ül, aki valóban egy angyal! Most jött először talira, de évek óta publikál a Fullon. Ismeretlen ismerős, kedves, mosolygós, mindenen jóízűeket kacag, és tényleg így: hihihi…Nem mer felolvasni semmit sajnos…
Winner prózával készült. Izgalmas történet, látom mindenki feszült figyelemmel követi az eseményeket: mi lesz a kisfiú sorsa? Nem árulom el, aki még nem olvasta el, tegye meg! Érdemes!. A mellettem ülő Nefelejccs szabadkozik: Ő nem hozott semmit, inkább csak figyel… Nefi is nagyon régi tagja a Fullnak, de most volt először találkozón. Ragyog a szeme, szája lépten nyomon mosolyra húzódik …pedig beteg a karja, műtétre vár.
Breitkopfot sajnos ritkán olvashatjuk a Fullon, de már több talin találkoztam vele. Mindig mosolyog, és képes verset írni egy SMS hatására…Főleg, ha azt 102 küldte neki…
Végre zsuzsuzsuval is találkozhattam személyesen, nemcsak írásain és hangján keresztül. Ő énekelt nekünk. Lenyűgöző volt termet betöltő, iskolázott hangja.
Harmadik új arc a talin maridecemberé . Ő egy saját életéből írt történetet olvas fel: megrázót, szomorút…Sírt…Kicsit mi is vele…
Anna lenaneni versét olvasta fel nekünk…Gyönyörű verset, gyönyörűen….
Captnemo egy réges- régi „Szép versek” kötetből szavalt, tőle megszokott átéléssel. Úgy tudja mondani, hogy mi is átéljük…
Soman színpadra termett ember: a megjelenése, orgánuma, mozdulatai… Igazi Show-man! Élmény volt hallgatni versbe szedett vidám, tanulságos történetét…
Tokio novelláját osztotta meg velünk. Érdeklődéssel hallgattuk nosztalgikus írását…a végén beálló csendben egy ütemre harsant fel a taps….
Gabiga tőle megszokott bájos eleganciával mondja el versét. Mickey gitározik és énekel… A felkelő nap háza…/ saját, ahogy ő nevezte „vadnyugati” stílusában előadva/. Ahogy nézem és hallgatom elmaradhatatlan napszemüvegében, mosolyogva, eltűnik a középkorú férfi, egy kamaszt látok játszani.
Neti törékeny, csendes, de mindent figyel! És sorban gyűjtögeti a karamellás cukrot a Kvízhez bemelegítő kérdésekre adott helyes válaszokért! Ő sem saját versét mondja el, kedvencei közül válogatott.
102. mindenkit megnevettet egyedi humorával előadott verseivel, melyeket Netitől és Angelitől vett kölcsön… Az érintettek szerintem döbbenten hallgatták: ezt így is lehet mondani?
Szemilla énekelt. Megmutatta nekünk „új” hangját… Nekem tetszett. Szeretem Szemit hallgatni: mély átéléssel, közönségét magával ragadva adja magát.
Óvóbácsi kicsit szégyenlősen, ülve mondja el a versét. Nagyon jól ír.

Volt még Kvíz játék is, melyet mi vezettünk Winner Lacival. Jó volt látni a társaságot: ki a tollát rágta, ki a fejét vakarta a feltett kérdéseken gondolkodva. Mindenki becsülettel kitöltötte a Totót, volt nyertes és volt cukorosztogatás, és még könyveket is lehetett nyerni.

Vacsoráztunk is, igaz kinek a sült krumpli, kinek az áfonya maradt ki a menüjéből…Később kiszállították azt is, aki akart ehetett áfonyás hasábburgonyát!

Így láttam ezt a találkozót, így láttalak benneteket. Sok mindent tudnék még írni, ezek csak apró benyomások, érzések, melyek így utólag bevillantak. Jó volt….Mint mindig.

Ja és azt majdnem elfelejtettem: torta is volt! Igaz a hűtőben. Aki sokáig maradt kapott belőle.
Drága Anna, hidd el nem is ez volt a legfontosabb! Hogy mi? Aki volt már Full-talin az, tudja… Aki nem jöjjön el a következőre és megérti, miről beszélek…

Boldog születésnapot Fullextra!
Ideje: Október 16, kedd, 06:12:26 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"Fulltali, 2007. október 13." | Belépés/Regisztráció | 41 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Fulltali, 2007. október 13. (Pontok: 1)
- prayer Ideje: Október 16, kedd, 07:14:12
(Adatok | Üzenet küldése)
Kedves Zsuzsi!

Az egész beszámolódból egyet hiányoltam: ...hogy nem írtál rólam semmit. Na, de talán legközelebb én is ott leszek! Köszönöm a vizualitást!



Re: Fulltali, 2007. október 13. (Pontok: 1)
- csitesz Ideje: Október 16, kedd, 09:03:43
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon kedvesen, aranyosan adtad vissza a tali hangulatát. Szinte ott éreztem magam én is. Majd legközelebb remélem, ott lehetek. vagy nem. puszi Józsi



Re: Fulltali, 2007. október 13. (Pontok: 1)
- blue Ideje: Október 16, kedd, 09:12:48
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Tetszett a beszámolód Zsuzsi, de mivel én nagyon édességpárti vagyok, így a tortát elengedhetetlennek tartom...)))) Egy a lényeg, hogy jól éreztétek magatokat. Valamelyiken talán mi is ott leszünk.

pussz: gaby)))))



Re: Fulltali, 2007. október 13. (Pontok: 1)
- agnes Ideje: Október 16, kedd, 09:58:58
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Gondolatban veletek voltam,...Szeretem a talikat, mert köztetek lehetek. Élveztem a beszámolód!



Re: Fulltali, 2007. október 13. (Pontok: 1)
- Angeli Ideje: Október 16, kedd, 10:07:39
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hihihi. Puszi Naiva! Imádtam minden sorát! :-)))))



Re: Fulltali, 2007. október 13. (Pontok: 1)
- soman (soman@mailbox.hu) Ideje: Október 16, kedd, 11:09:47
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Remek beszámoló! (Főleg, hogy a Wartburgos részt mellőzted!)

Nagy élmény volt valóban a találkozó, annak meg felettébb örülök, hogy hazafelé jutott idő beszélgetni.

:-)



Re: Fulltali, 2007. október 13. (Pontok: 1)
- 102 Ideje: Október 16, kedd, 11:54:44
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
gyorsan többször is végigolvastalak. az egyik leghízelgöbb kritikát kaptam most hároméves ittlétem alatt. egyébiránt pedig teljes biztonsággal állsz a mikrofon elött, és abszolút szuggesztív amit és ahogy... és elárulom, hogy ez kívülröl már akkor, a legelsö alkalommal is majdnem teljesen igy volt... :) jó hogy mostanra Te is így érzed belül. :) p, százkettes



Re: Fulltali, 2007. október 13. (Pontok: 1)
- Lyza1 Ideje: Október 16, kedd, 12:50:42
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Zsuzsi!
Élethüen adtad elő a tali hangulatát, sajnálom, hogy nem lehettem ott! Örülök, hogy vidám volt a hangulat! Puszi: lyza



Re: Fulltali, 2007. október 13. (Pontok: 1)
- Eroica Ideje: Október 16, kedd, 15:46:08
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszi Zsuzsi, hogy picit ott érezhettük magunkat.



Re: Fulltali, 2007. október 13. (Pontok: 1)
- Samway Ideje: Október 16, kedd, 18:38:40
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon hiányzott a tali nekem is, de ahogy leírtad...hát egy kicsit ott éreztem magam, de az igazi az lett volna ha átélem azt sok nevetést és a társaságotokat, na majd legközelebb..
nagyon jó és élvezetes volt a beszámolód:)))



Re: Fulltali, 2007. október 13. (Pontok: 1)
- AngyaliAndi Ideje: Október 16, kedd, 18:45:54
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Örülök, hogy mindenki jól érezte magát, s mindenki nagyon hiányzott,aki nem volt velünk! No de majd legközelebb.:)))))))))
Nagyon jó volt ez a beszámoló, ennél jobb már csak a torta volt, mert azért az is elfogyott...:))))))))))))))))))) Puszi!



Re: Fulltali, 2007. október 13. (Pontok: 1)
- zsuzsuzsu Ideje: Október 16, kedd, 20:33:39
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon tetszett a beszámolód, örülök, hogy hallhattalak... és a többieknek is nagyon!
Zsuzsi:)))



Re: Fulltali, 2007. október 13. (Pontok: 1)
- Captnemo Ideje: Október 16, kedd, 20:45:41
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Tényleg így volt! De azt azért álmomban sem gondoltam, hogy ilyen "kis szemfüles" legyél, és kilesd a könyv borítóján az 1985-öt!:))) És amikor megvettem, akkor jelent meg éppen!:) Tetszett a beszámolód!:)



Re: Fulltali, 2007. október 13. (Pontok: 1)
- gabiga Ideje: Október 16, kedd, 21:47:58
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Zsuzsa! Remek a beszámolód. Eddig azt hittem nem tudok verset mondani, de....tényleg nem tudok, viszont azt legalább bájos eleganciával teszem :DDDD
Jó volt a tali...mint mindig...örülök, hogy ott lehettem. És én ettem a tortából is...bibiii!!!



Re: Fulltali, 2007. október 13. (Pontok: 1)
- Csilike Ideje: Október 16, kedd, 23:28:22
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Isten eltesse a Fullextrat es minden tagjat. Leirhatatlanul es elmondhatatlanul sajnalom, hogy eselyem sincs egy ilyen talalkozon reszt venni a kozeljovoben. Minden tali szervezesekor mohon olvasgatom a forumokat, es kozben majd belehalok, hogy en nem mehetek el hallgatni latni es jobban megismerni benneteket. Nekem maradnak a beszamolok, ez is elvezetes volt, szinte a szamban ereztem a tali es a torta izet:) Csilla



Re: Fulltali, 2007. október 13. (Pontok: 1)
- hori Ideje: Október 17, szerda, 11:25:29
(Adatok | Üzenet küldése)
Élvezettel olvastalak én is. Egyszer talán eljutok messzebbre is, mint Pécs... :)) Üdv.: Géza



Re: Fulltali, 2007. október 13. (Pontok: 1)
- winner Ideje: Október 17, szerda, 13:42:10
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Zsuzsi!

Maradj meg krónikásnak. Hitelesen írtad le a Fulltalálkozót.



Re: Fulltali, 2007. október 13. (Pontok: 1)
- lena1 Ideje: Október 19, péntek, 10:30:21
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Milyen csodálatosan leírtad a talit, drága Naiva. Möst egy kicsit irigykedem, de remélem a következőn, már én is ott lehetek. Puszi.Lena



Re: Fulltali, 2007. október 13. (Pontok: 1)
- szemilla (szemilla@citromail.hu) Ideje: Október 19, péntek, 20:39:02
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
jaj, csak most vettem észre... bocsánat!

szeretem az ilyen beszámolókat, ahol mindenkiről kapunk egy kis emlékeztetőt! 102 tényleg döbbenetesen adta elő a verseket :)



Re: Fulltali, 2007. október 13. (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: Október 21, vasárnap, 18:50:47
(Adatok | Üzenet küldése)
Szia Zsuzsi!

Átéléssel írtad a taliról a beszámolót. Köszönöm, hogy megosztottad a szülinapi tali pillanatait:)
Puszillak: Éva



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds