[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 127
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 127


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Nők teljes menetfelszerelésben


...íme a feminizmus egyik újabb vadhajtása és díszes mintapéldánya – szerelőkészlettel a táskájában...


Elfogadni egy férfi segítségét? Nem is olyan nehéz... Én például nagyon rá tudtam szokni, hogy kinyitják nekem az autó ajtaját. Újabban már filmsztárosan kinyújtom kis kacsómat, hogy segítsenek is ki belőle :). Előreengednek. A fenekem alá tolják a széket. És erről mondjak le a férfi-női egyenlőség nevében? Egy frászt. Azt kell megállapítsam, akárhányszor szotyit veszek a Kelenföldi Pályaudvaron, abból szösszenet lesz. De most nem a galambokkal gyűlt meg a bajom, most egész egyszerűen annyi történt, hogy nem tudtam kinyitni a zacskót. Ráncigáltam, húzgáltam a nyomorult csomagolást, amely legalább olyan makacs volt, mint én: nem engedett.

A fülkében rajtam kívül még három ember ült, többek közt egy középkorú úriember is. Nézte egy darabig a kínlódásomat, talán már épp nyitotta volna ki a száját, hogy felajánlja a segítségét. Nekem azonban fény gyúlt az agyamban, és eszembe jutott, hogy a költözéssel járó csillárszerelésnek hála, épp vannak nálam különféle furfangos szerszámok. Az úriembernek el is akadt a szava, amikor azt látta, hogy a kosztümös, tip-top kiscsaj a hófehér táskácskájából diadalittasan előhúz egy fém többfunkciós szerszámot (csúnya angolsággal „multitúl”-t). Kipattintottam a pici ollós részt (elsőre megtaláltam rajta!) és a győzelem vigyorával elnyiszáltam a zacskót. Felnéztem, mire az úriember döbbent tekintetével találkoztam, majd gyorsan el is bújt az újságja mögé – nyilvánvalóan azt gondolva: íme a feminizmus egyik újabb vadhajtása és díszes mintapéldánya – szerelőkészlettel a táskájában. Képzelem, mit gondolhatott, mit rejtegetek még…

Hát lássuk:

első zseb:
irodakulcs,
lakáskulcs,
szemcsepp,
1 db rózsaszín Labello
másik kis zseb:
256 db vonaljegy, használt (igen, megtartom őket!)
kis zseb mögötti közepes zseb:
személyi és egyéb iratok,
1 db sárgabarckos Labello
1 db gyöngyházfényű Labello
1 db hidratálós Labello
1 db forever-living szőlőzsír
1 db rúzs
1 csomag rágó
1 Home Design ajánlókártya
1 db törzsvásárlói kártya a khm… khm.. a fehérneműboltba
vonat- és buszbérletek
első fakk:
pénztárca
bankkivonatok ezrei
hátsó fakk:
függönyméretek
szempillasprirál
gyógynövénytinktúra
hónaljstift
ásványvizes palackok kupakjai (asszem még mindig gyűjti vki)
hajcsat (kár, hogy már rövid a hajam)
értesítő levelek,
egészségkártya
és a leghátsó zseb:
névjegykártya
folyékony púder
kozmetikai szivacs 2 db
kövirózsa habkrém
rotringhegy
Balaton-átúszás karkötő
bizsu nyaklánc
50 db vonajegy (használt)
2 m-es kihúzható centi
1 db (az a bizonyos) multitool

Megnyugodva állapítottam meg, hogy mivel ennyi felesleges vacak van a táskámban, ezért valószínűleg még igazi nőnek számítok. Igaz, ami igaz, akár egy atombombát is össze lehetne rakni belőle, nem hiába hívja emberem atomtáskának.

Aztán az jutott eszembe, el kellett volna fogadni a segítséget. Kivárni, mire megszánnak és lovagiasan a segítségemre sietnek. Hálásan elfogadni, mosolyogva megköszönni. Mint egy igazi nő. Nem mutatni, hogy én is megbirkózom vele. Esetleg szóba elegyedni a lovaggal. De így csak elriasztottam szegény hímneműt minden további kommunikációtól. És ez nem jó. Mert már amúgy is csak fásultan ülünk a tömegközlekedési eszközökön, egyre kevesebbet beszélgetünk, és ismerkedünk személyesen.

Lám csajok, így tudjuk elvágni a lehetséges ismerkedés esélyeit is. Valahogy így maradhatnak szinglik a szinglik?
Úgyhogy ne hordjatok szerelőkészletet a táskában. Főként, mert baromi nehéz.
Ideje: November 15, csütörtök, 09:49:00 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Nők teljes menetfelszerelésben" | Belépés/Regisztráció | 20 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Nők teljes menetfelszerelésben (Pontok: 1)
- hori Ideje: November 15, csütörtök, 10:49:05
(Adatok | Üzenet küldése)
Az én laptoptáskám, amit használok, az sem különb ennél, csak nálam rengeteg floppy, dvd, cd, pendrive, tollak és fecnik az ötleteimmel... hátha egyszer... De valóban, amikor beszélgethetnénk, akkor is félrehúzódunk.



Re: Nők teljes menetfelszerelésben (Pontok: 1)
- kisssp Ideje: November 15, csütörtök, 10:51:46
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon szórakoztató, nagyon kedves, jó írás!
Üdv.: Péter



Re: Nők teljes menetfelszerelésben (Pontok: 1)
- Rien25 Ideje: November 15, csütörtök, 11:24:57
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm. :)
Epilógus:
Amikor anno horgoltam a vonaton, rengetegen megszólítottak. Hogy milyen régen láttak olyat, hogy egy fiatal nő horgol-köt.... Valakit a nagymamájára emlékeztettem.
Na, most az ellenkezője történt, férfi eszközzel hozzám se szólnak :) Asszem visszatérek a horgoló és kötőtűhöz.
A múltkor egy fiatal középiskolás lány makramézott a vonaton. Már ahogy néztem, megnyugtatott. 50 percen keresztül bámbultam, amint csomózza a kis karkötőt. Varázslatos volt. A nyugalom percei.



Re: Nők teljes menetfelszerelésben (Pontok: 1)
- Netelka (sarhelyi@invitel.hu) Ideje: November 15, csütörtök, 11:29:29
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Rien, kupak az nálam is mindig van, mivel gyűjti a kisfiam :) Tetszett a "zöngeményed" :)



Re: Nők teljes menetfelszerelésben (Pontok: 1)
- Tupir Ideje: November 15, csütörtök, 11:44:54
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Lássuk csak kiürítettem a táskám: labello ( 2 féle), papírzsepi, toll, töltötoll,ceruza, telefon (2), elem (biztosan kell valamire), határidőnapló (idei), határidőnapló(tavalyi, a telefonszámok miatt), lakáskulcs, irodakulcs, otthoni kulcs, még egy irodakulcs, névjegykártyák, pénztárca, bankkártya, személyi-papirokkal, bérlet, kiscsavarhúzó (nem tudom miért?) parfüm, hónaljstift, még egy parfüm-kicsiben, füllhallgató a telefonhoz, post-it (négy színben) gyógyszerek(fejfájásra), összecsukható táska, szemöldökcsipesz,rágó (3), intimbetét, tisztasági betét, szemüvegtörlő, műanyag kiskanál(?), cocacolás kupak, nyerőcsokipapír...nos, szerintem nálam nincs semmi felesleges :-)



Re: Nők teljes menetfelszerelésben (Pontok: 1)
- blue Ideje: November 15, csütörtök, 11:56:11
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Rien, jót mosolyogtam...emlékeztettél régi önmagamra, de ott a táska mélyén még elfért, egy pelus, egy cumisüveg, popsitörlő, boraxos kence...másik gyerkőc aktuális ételmaradványai becsomagolva, kicsinek játék, nagynak kisautók, papírok és egyéb kotyvalékok...ma már nem cipelem a házat a táskában, de még mindig keresek itt-ott egy kis helyet ennek és annak, mert ugyebár sosem lehet tudni, hogy mit is rejt egy női táska...pussz:g)))))



Re: Nők teljes menetfelszerelésben (Pontok: 1)
- Netelka (sarhelyi@invitel.hu) Ideje: November 15, csütörtök, 12:49:56
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ja, de hogy a mondandó lényege nehogy kimaradjon: szerintem nézd meg "Az utolsó lovag" c. filmet - ott még láthatsz egyet :))



Re: Nők teljes menetfelszerelésben (Pontok: 1)
- Angeli Ideje: November 15, csütörtök, 15:39:02
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hogy neked milyen ápolt lehet a szád! :-D



Re: Nők teljes menetfelszerelésben (Pontok: 1)
- Angeli Ideje: November 15, csütörtök, 15:40:06
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Amúgy kb. ilyen az én táskám is, csak én még bicskát is hordok, mini túlélőkészletként, szét lehet szedni, és akkor kés, meg villa... Ja. :-) Tetszik, ahogy leírtad. :-)



Re: Nők teljes menetfelszerelésben (Pontok: 1)
- Audrey Ideje: November 15, csütörtök, 18:55:27
(Adatok | Üzenet küldése)
Akkor van még esélyem. Nálam legtöbbször még zsebkendő sincs, nemhogy szerszámkészlet! Így legalább nem veszem el a lehetőséget a segíteni vágyó férfiaktól.. :-)))



Re: Nők teljes menetfelszerelésben (Pontok: 1)
- Audrey Ideje: November 15, csütörtök, 18:57:55
(Adatok | Üzenet küldése)
Ja, és ilyen kozmetikumokat sem cipelek magammal sehová... Csak fölösleges kolonc. Így is dögnehéz a táskám a mindenféle iratoktól, meg kézikönyvektől...



Re: Nők teljes menetfelszerelésben (Pontok: 1)
- zsuzsuzsu Ideje: November 15, csütörtök, 19:09:06
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hátha segít! Nem hordok majd - egyébként nem is hordtam soha:))) - semmiféle szerszámot. A táskám KICSI, hogy csak a lényegre maradjon hely, de így is...

Várni fogom a segítséget. Igazad van:))))

Zsuzsi

Ui: nagyon szeretem az írásaidat és a stílusodat! Nagyon jót mulattam. Ez dicséret.

zsu



Re: Nők teljes menetfelszerelésben (Pontok: 1)
- kerlac Ideje: November 16, péntek, 05:09:45
(Adatok | Üzenet küldése)
Ijedős volt az az úriember. :)) Lehetett volna Nálad Rambó-kés, pajszer vagy ütvefúró is. :) A női táskák rejtelmei már sok alkotót megihlettek. :)



Re: Nők teljes menetfelszerelésben (Pontok: 1)
- parakalo Ideje: November 16, péntek, 18:28:18
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Rien!
Már megint nagyot alkottál. Csúcs!!!! Élveztem az írásodat, a szemléletedet a világról stb, stb, stb,
Sorolhatnám még a dícsérő szavakat, de ezt megteszik mások is.
Szóval kalapemelés és köszi a jókedvért!
Puszi!



Re: Nők teljes menetfelszerelésben (Pontok: 1)
- greenapple Ideje: November 18, vasárnap, 09:35:44
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszi, hogy megosztottad velünk ezt a történetet, és táskád tartalmát... :-))
greenapple



Re: Nők teljes menetfelszerelésben (Pontok: 1)
- Rien25 Ideje: November 18, vasárnap, 18:26:45
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszi szépen, aranyosak vagytok! Jól esett. :)
Rien



Re: Nők teljes menetfelszerelésben (Pontok: 1)
- piroman Ideje: November 21, szerda, 09:48:26
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Gondolom a Labelló valami cukorka lehet, a gyógynövénytinktúra pedig Unicum. Mivel sokat vagy emberek között ezért mindkettő hasznos lehet. Szőlőzsiros és kövirózsás szendvicset még nem ettem, de a púderről is azt hittem, hogy por. Sokat tanultam írásodból és megjegyezném, hogy tényleg hasznos, ha egy nő jó a kézimunkában is. Ui.: Nem sok embert ismerek aki novemberben rendszeresen átússza a Balatont, ezért külön gratulálok!



Re: Nők teljes menetfelszerelésben (Pontok: 1)
- Rien25 Ideje: November 21, szerda, 12:20:53
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Piro, te télleg hülye vagy...
:) Novemberben Balatont átúszni... más se hiányozna... bár legalább nem égne ronggyá a képem úgy, mint a nyáron...
A gyógynövénytintúrámba meg beleihatsz... ha képes vagy megtenni fintor nélkül... megkapod az összes labellómat!
(vagy 9 darab)
Rien



Re: Nők teljes menetfelszerelésben (Pontok: 1)
- kiralylany Ideje: November 21, szerda, 13:18:53
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Rien, nagyon jót mosolyogtam a multiizé előhúzásakor! :-))) Nagggyon jó! És tanulságos is az írásod. Igen, tehetünk róla, hogy/ha a pasik ÍGY kezelnek bennünket. Viszont a labellokészleted egy hétfejű sárkánycsalád összes tagjára elég lenne tavaszig! :-)))



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.40 Seconds