[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 173
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 173


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Az áprilisi találkozóról
szellzsofi

Mindenki menekül, a szerencsés az, akinek van hova...



Az emberek többségét nyomasztják a kimondhatatlan gondolatok, az eleve létező magány, hiszen itt ez a test, fránya burka a léleknek. Talán nem is kell bevallani, talán tudjuk Itt Mindannyian.

Ennek ellenére ajtót nyitunk Magunkon: beengedjük a világ szépségét, ezzel egyetemben ennek fonákját is. Ezért is csodálatos lehetőség az internet, karneváli varázslata az Énnek, hiszen annyit adunk és mutatunk Magunkból, olyan módon, amennyit jónak látunk.

Rengeteg utca van Előttünk, nem tagadom, zsákutcák is zömmel. Ám meglevő kétségeink ellenére engedjük, hogy a szívünk megragadja kezünk, és megválassza utunk (ebben reménykedem én): esetemben a Fullextrára.

A Veletek eltöltött idő, a kialakuló kapcsolatok, a versek és gondolatok csodáját élem meg a Közösségben (ahol egyértelmű, hogy kellenek szabályok, hiszen nélkülük belefulladnánk Önmagunk generálta szabadságunkba – mert igen: szabadon bánthatunk is...)

Az én biztonságérzetem nem ágált. Előszörre az Általatok képviselt irodalmi önvállalás, a Másikat érintő (és körvonalazó) reakciók adtak kapaszkodót. Lassacskán megismertem a Tagokat - a Mi egyre növekvő univerzumunkat - ahogyan beleolvadunk Egymás világába, a magány pedig foszladozni kezd.

Aztán a Találkozó: még egy lehetőség, hogy megismerhessük Egymást a valódi világban. Én rettenetesen félek szinte mindentől, azonban ezen hajlamos felülkerekedni kíváncsiságom. Hát, bevallom, rettegtem attól, hogy nem kedveltek majd, hogy nem kedvelek majd - hogy hogyan bírom ki azt a sok üldögélést, kapok-e levegőt, menekülhetek-e, ha kell. Bár biztonságban érkeztem, kezemet (lelkemet) fogta Szemilla és Ovobácsi. Beléptünk az iskola kapuján - én remegésben - felmentünk az emeletre, és: mosolyokkal találkoztam. Ujjongva ismertük fel Egymást, én pedig tudtam, itt jó helyen vagyok.

Jó helyen. Szeretetben. Mert bár előre megsúgták, hogy ilyenek a találkozók, az energia áramlik, felkap Mindenkit és táncoltat. Számomra egy keringő voltatok, igaz néhány pillanatra elszédültem, de ott voltak a meleg kezek. Az összetartozás dezsavü-szinten csapott belém...

Csak az idő volt rövid. Mindegyikőtöknek szerettem volna elmondani, megmutatni, átkarolni - ez persze nem sikerülhetett, hiszen a realitás keretet szab.

Az előadásokat hol nevetve, hol megkönnyezve, hol döccenve éltem meg. A találkozások tragikomédiája mélyen hatott rám, még most is...

Az előadások véleményezését Prayer-Zolira testálom, szerintem Ő a Hivatott. Viszont Róla én mondom el azt, amit észleltem/éreztem: minden felhang nélkül magával ragadt. Ez a csöndes ember, akitől tartottam is rendesen, mivel én csöppet sem vagyok csendes, sőt - hát Ő varázsolt a prózájával. Olyan érzéseket hozott elő, amiket ott döbbenten, jócskán párásodó szemekkel fojtottam vissza. Aztán másnap, az itthoni mesélés közben (nem tagadom, mert szerintem nem kell) nagyon elpityeredtem. Az a fájdalom, az a gyönyörűség hirtelen ismét gazdára lelt...

Mivel én nem vittem magammal felolvasnivalót, mert lámpalázam van, mert remeg a kezem, és úgyis belekavarodok a szövegbe: mégis elmondtam a Verset - nem csak felolvastam, hanem átadhattam - stando Női szerepei közül kezembe nyomta a Kurtizánt. Én pedig csillogó szemekkel, remegő kézzel, persze némi filozófiai felvezetés után meséltem. Az egyik legszebb pillanatom volt ez: Általa, Nektek, magamról.

Köszönöm, a verseket, a prózákat, az énekeket, a zenét. A felismerés elvitathatatlan, ismét: varázslat. Ölelések, szavak, tekintetek, nevetés.
Köszönöm szépen. Mosollyal innen, tőlem.
Ideje: április 08, kedd, 14:28:08 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"Az áprilisi találkozóról" | Belépés/Regisztráció | 25 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Az áprilisi találkozóról (Pontok: 1)
- Samway Ideje: április 08, kedd, 14:50:15
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Zsófika...nagyon szépen keretbe foglaltad azt amiért összejövünk, hogy egymást bátorítva, ha időnként döcögve-botladozva is, de váltsuk valóra álmainkat...egymás örömére...köszi, hogy ilyen szép keretbe foglaltad mindannyiunk vágyát s gondolatát...



Re: Az áprilisi találkozóról (Pontok: 1)
- AngyaliAndi Ideje: április 08, kedd, 17:03:17
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Örülök, hopgy így érezted a varázst, és hogy adott neked ez a dolog. Örülök, hogy köztünk vagy.:)))))))))))))))))) Puszillak!



Re: Az áprilisi találkozóról (Pontok: 1)
- prayer Ideje: április 08, kedd, 17:18:47
(Adatok | Üzenet küldése)
Köszönöm, hogy külön részt engedtél számomra beszámolódban! Köszönöm, hogy elejtett szavaim hatással lehettek rád. Mindig örömmel töltenek el a szavalatok, feolvasások, előadások. De mércém nem etalon. Az csak nekem hiteles. Viszont az a nívó, amit hallok, rendszeresen újra viszont hív! Örülök, hogy megismerhettelek!



Re: Az áprilisi találkozóról (Pontok: 1)
- kiralylany Ideje: április 08, kedd, 17:31:31
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Zsóficám, sajnálom, hogy nem hallhattalak!



Re: Az áprilisi találkozóról (Pontok: 1)
- stando (stando.agi@gmail.com) Ideje: április 08, kedd, 17:31:45
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Jaj, TE, Szél(l)lányaZsófia! Most én is bömbölök itt magamban... Minden érzést visszahoztál soraiddal (is). KÖSZÖNÖM! Íj, írj és írj! Sokat. Ennyi nem elég! :))) Szeretetölelés. Ági



Re: Az áprilisi találkozóról (Pontok: 1)
- Eroica Ideje: április 08, kedd, 18:13:58
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szia drága Széllkisasszony!Tudod, hogy mennyire vártam hogy megismerjelek? Jól megnéztelek, ahogy ígértem, meg hallgattalak is. Nem csalódtam, kb. ilyennek képzeltelek, csak kissé magasabbnak!: )))Köszönjük, hogy így írtál mirólunk.



Re: Az áprilisi találkozóról (Pontok: 1)
- Captnemo Ideje: április 08, kedd, 21:30:19
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon jól megírtad! És örülök, hogy ott voltál. Aztán... így tovább!:)



Re: Az áprilisi találkozóról (Pontok: 1)
- naiva Ideje: április 08, kedd, 21:44:59
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Zsófi, úgy örülök, hogy Te is megérzeted a "varázslatot".Én is. Az első tali óta, amin ott voltam érzem A mostanin is érzetem. Téged idézlek:"ilyenek a találkozók, az energia áramlik, felkap Mindenkit és táncoltat" Nem beszélgettünk most, csak a winner laci fényképezőjének vakujával vakítottalak el kicsit/bocsi/ remélem legközelebb bepótoljuk! Nagyon jó, amit írtál és nagyon jól írtad!:) Köszönjük!



Re: Az áprilisi találkozóról (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: április 08, kedd, 21:56:55
(Adatok | Üzenet küldése)
Szia Zsófi!
Nagyszerű, hogy Te írtál a taliról. Valójában aki újként csöppen bele egy közösségbe, tisztábban hatnak rá a történések, élesebben érzékeli azokat. Az első benyomások - mint pl. amikor beléptél, és találkoztunk, - a fogadtatás, az első lépések a megismerkedés medrében. Egy külön színfoltja vagy a fullnak. Örülök, hogy megismertelek. Éva



Re: Az áprilisi találkozóról (Pontok: 1)
- lena1 Ideje: április 09, szerda, 00:26:24
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Örülök Zsófika, hogy megismertelek. Igazán szépen megírtad a tali, mindig egyedi varázsát. Most is egyedi és maradandó volt. Ölellek.Lena



Re: Az áprilisi találkozóról (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: április 09, szerda, 08:04:17
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kellemes szellő járja át a portált, eleven, friss fuvallat, mióta megjelentél. Az, hogy most személyesen is találkozhattunk, nagy örömöt okozott. Beszámolód egyedi, egyéni, de hiszen Te valóban ilyen vagy. Köszönöm, hogy eljöttél, köszönöm, hogy így érezted, és köszönöm, hogy leírtad. Remélem, még sokszor találkozunk, és a feszültség is teljesen oldódni fog benned, mint ahogy mindannyian így érezzük ezt egymás között, minden alkalommal. Ölellek szeretettel Anna



Re: Az áprilisi találkozóról (Pontok: 1)
- blue Ideje: április 09, szerda, 08:27:10
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Zsófica, olvastam beszámolód...jól sikerült.

pussz: gaby))))



Re: Az áprilisi találkozóról (Pontok: 1)
- winner Ideje: április 09, szerda, 11:20:58
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Zsófi!
A varázs ott van minden talin, hol jobban hol kevésbé. Lehet erről vitatkozni, de akit megfogott a Full, az nehezen szabadul. A nagytöbbség ezt nem is bánja, csak nem merik bevallani.
Üdv. Laci



Re: Az áprilisi találkozóról (Pontok: 1)
- 102 Ideje: április 09, szerda, 12:09:31
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
makszimális ... ;)



Re: Az áprilisi találkozóról (Pontok: 1)
- maya50 Ideje: április 09, szerda, 13:16:03
(Adatok | Üzenet küldése)
Zsófi! Ölellek így, virtuálisan. Nagyon a szívemből beszéltél, szinte éreztem, ahogy turkáltál a gondolataimban.:-))))



Re: Az áprilisi találkozóról (Pontok: 1)
- tiszavirag Ideje: április 09, szerda, 21:03:03
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Zsófi! :)
Tetszik, ahogy fogalmaztál: "beengedjük a világ szépségét". Én is ezt érzem, miközben hallgatom az előadókat. Az első találkozó után is úgy éreztem, hogy "haza érkeztem",ide, ebbe a közösségbe.



Re: Az áprilisi találkozóról (Pontok: 1)
- csizi Ideje: április 10, csütörtök, 20:44:57
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szia, örülök. :))



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.40 Seconds