[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 53
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 54

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Szívvel-lélekkel
Baggio011

Rengeteg ilyen pillanatot szeretnék átélni veletek, ez nem hasonlítható össze semmivel!


Két, eseményekkel teli vidám nap után a helyi focicsapat legyőzésével szerettük volna feltenni azt a bizonyos pontot az „i”-re.
Ennek megfelelően nagyon korán keltünk, hiszen ki korán kel, nagy meccset nyer.
A levegőben erősen érezhető volt az "enyhe" fáradtság, ám ez sem szegte kedvünket, sőt!
A mérkőzést megelőző utolsó edzésen valósággal fanatizáltuk egymást, hihetetlen hangulat uralkodott a pályán!
Ekkora szívvel, és betonerős lélekkel öt éves versenyszintű próbálkozásom alatt sem volt alkalmam találkozni.
Hálás köszönet a félelmetes percekért!
Jó volt látni, amint az ifjú titánok, Lóci és Árpi ügyesen, teljes erőbedobással küzdött nem is akárhogyan.
Ugyanakkor egy sajnálatos eseményt is hozott magával a lelkes készülődés, hiszen Norbert barátunk a mérkőzést megelőző edzésen olyan bokasérülést szenvedett, amely nem tette lehetővé, hogy pályára lépjen.
Az érzékeny veszteség azonban plusz motivációt jelentett, ám sajnos a szív, a lélek, és az óriási „szakmai tudás” is kevésnek bizonyult az összeszokott helyi csapat ellen. Mondhatni megérdemelt, 4:0- ás vereséget szenvedtünk.
Eleinte láthatóan nem éreztük egymást a pályán, ám ez a percek múlásával egyre kevésbé látszódott, lassacskán formába lendültünk, és egyre többet veszélyeztettük az ellenfél kapuját, gyakran zavarba hozva védelmüket.

Egy apró, de nem elhanyagolható dolgot azért ne feledjünk el: a Nagykörü F.C. tekintélyes összegért leigazolta a korábban Fullos mezben futballozó ho barátunkat, aki nagyon jól ismerte a taktikánkat, és ezt feltehetően meg is osztotta újdonsült csapattársaival. A vereség fő oka itt lakozik véleményem szerint.
Amint a mondás is tartja, a győzelmet nem kell megmagyarázni, a vereséget valahogyan meg kell. Maradjunk annyiban, én is ezt teszem.



Ennek ellenére magas színvonalú, küzdelmes mérkőzésen vagyunk túl, mindenkinek hálásan köszönök minden egyes felejthetetlen percet, továbbá köszönet a lelkes pom-pom csapatnak!



A nagy mérkőzést, és a finom ebédet követően az összepakolás nehéz percei következtek.
Beigazolódott az, amit egy héttel korábban Norbert barátommal telefonon beszéltünk, miszerint: olyan hétvégénk lesz, melyet soha nem fogunk elfelejteni!
Abszolút így alakult, már önmagában a kalandos péntek éjszaka kitesz egy kisebb fajta Benny Hill előadást, de erről kérdezzétek Annát!
Összességében azt kell mondanom, csodálatos pillanatokat, felejthetetlen vidám perceket, pazar hétvégét éltem át veletek, és ezért hálás köszönet mindenkinek!
Boldog vagyok, hogy itt lehettem, hogy itt lehetek.

Azt hiszem idén februárban ráleltem arra az óriási családra, amelyre hosszú évek óta vágyom. Nagyon sok nehéz pillanaton segített át a Fullextra, túlzás nélkül állíthatom: RENGETEG FÁJDALOMRA GYÓGYÍR A SOK FANTASZTIKUS EMBER, AKIKET ITT ISMERHETTEM MEG!!!
Külön hálás köszönet Annának a szervezésért, nem mindenki lenne képes ilyen kiválóan kézben tartani a dolgokat. Nekem óriási erőt, kedvet, lendületet ad az, amikor látom mekkora szívvel, mekkora lélekkel irányítod ezt a hatalmas, legyőzhetetlen, erőteljes oldalt! Még ha sokszor nehéz is, te rezzenéstelen arccal győzöd le az akadályokat. Abszolút példamutató amit csinálsz, és ahogyan teszed! Nem tudom eléggé megköszönni Neked ezt a hétvégét…

Záróakkordként mindössze annyit mondanék: RENGETEG ILYEN PILLANATOT SZERETNÉK ÁTÉLNI VELETEK, EZ NEM HASONLÍTHATÓ ÖSSZE SEMMIVEL!!!
A FULLEXTRA SZÁMOMRA AZ IRODALOM HOLLYWOOD-JA.

ÓRIÁSI CSÓKÖZÖN MINDENKINEK! SZERETLEK TITEKET!
Ideje: Június 29, vasárnap, 22:00:53 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"Szívvel-lélekkel" | Belépés/Regisztráció | 22 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Szívvel-lélekkel (Pontok: 1)
- Samway Ideje: Június 29, vasárnap, 23:02:38
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
GÁBOR nagyon szépen és tárgyilagosan szóltál helyettem is...samy



Re: Szívvel-lélekkel (Pontok: 1)
- stando (stando.agi@gmail.com) Ideje: Június 29, vasárnap, 23:22:31
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
És igen! Csatlakozom. :)



Re: Szívvel-lélekkel (Pontok: 1)
- Artur-Brun (wendlerzoltán@citromail.hu) Ideje: Június 29, vasárnap, 23:40:32
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Fantasztikus emberek, igen. Köszönöm kapitány! Helyettem is szóltál. Még több ilyet. :-)))



Re: Szívvel-lélekkel (Pontok: 1)
- naiva Ideje: Június 29, vasárnap, 23:52:33
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Baggio kapitány, Ti mindent megtettetek!:) Bizonyíthatjuk, hogy nagyon lelkesen és óriási kedvvel játszottatok, csak kapkodtuk a fejünket mi mindent tudnak a "fiaink" a tollforgatáson kívűl, a focipályán!:) Jó csapat voltatok, higgyétek el!:) Na majd legközeleb...
Amit fullról írtál, az nagyon így van... És én is tudtam, hogy fantasztikus hétvége lesz, ismerve a Full légkörét, szellemét!
Csóközön nekd is és mi is szeretünk!:))))



Re: Szívvel-lélekkel (Pontok: 1)
- Baggio011 Ideje: Június 30, hétfő, 00:03:53
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
:):);)



Re: Szívvel-lélekkel (Pontok: 1)
- winner Ideje: Június 30, hétfő, 08:03:33
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
A harmadik nap krónikájához hadd tegyem hozzá, hogy a nagykörűi anonim versverseny eredményhirdetésére is sorkerült. A hölgyek arattak.

I. Alamina
II. Zafir
III. Királylány

Valamennyien egy szép könyvvel lettek gazdagabbak. A nagykörűi versverseny alkotásait, valamint az első este született játékos gyöngyszemeknek nyitunk majd egy topicot, hogy az alkotok mindenkivel, megoszthassák ezeket, a remekműveket.




Re: Szívvel-lélekkel (Pontok: 1)
- 102 Ideje: Június 30, hétfő, 08:27:11
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
igenigenigen ... :)))



Re: Szívvel-lélekkel (Pontok: 1)
- piroman Ideje: Június 30, hétfő, 08:28:07
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kapitány! Bár kemény küzdelemben, de veszítettünk, azért én is úgy érzem, hogy csak nyertünk! :)



Re: Szívvel-lélekkel (Pontok: 1)
- gabiga Ideje: Június 30, hétfő, 09:05:30
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szuper hétvége volt! A meccs feltette rá a koronát...bár én csak a kamerán keresztül láttam, mint megbízott operatőr, és így nem volt azért annyira élvezetes, és szurkolni sem tudtam annyira, de a pom-pom lányok mindent pótoltak azt hiszem :)))



Re: Szívvel-lélekkel (Pontok: 1)
- a_leb Ideje: Június 30, hétfő, 09:29:17
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Óriásiak vagytok mind. Nagyon köszönöm, hogy Veletek lehettem, tele vagyok igaziemberi élményekkel. A fociban sosem jeleskedtem, mint ahogy az összepakolásban sem, de azt látni, hogy mindenki igazi oroszlán módjára küzdött, valóban felemelő volt, ma persze lépni is nehéz (nekem), de megérte! Klassz csapat, nem csak a FullFC-re értem természetesen, nagy öröm nekem, hogy része lehetek! Köszönöm!



Re: Szívvel-lélekkel (Pontok: 1)
- norbert Ideje: Június 30, hétfő, 09:58:36
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Elejétől a végéig Haver!!!! :-))



Re: Szívvel-lélekkel (Pontok: 1)
- kiralylany Ideje: Június 30, hétfő, 10:00:20
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Baggio, köszönjük ezt az írást. Végigmosolyogtam és végigfájtam. Igen, kűzdöttetek. Igen, jó volt. Igen, rengeteget nevettünk. Igen, rövid volt. Örülök, hogy közelebbről is megismerhettelek, és annak meg külön, hogy együtt kűzdhettünk a csapatversenyben. A betépett indián nálam van, ha meglesz a beígért topik, felteszem, hadd derüljenek az itthonmaradottak is. Köszi mégegyszer!



Re: Szívvel-lélekkel (Pontok: 1)
- AngyaliAndi Ideje: Június 30, hétfő, 10:23:24
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Felejthetetlen perceket okoztál! Köszönöm.



Re: Szívvel-lélekkel (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Június 30, hétfő, 10:55:20
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm Gábor, hogy ilyen gyorsan leírtad a gondolataidat...Mindannyian a hatása alatt vagyunk még, az eseményeknek...Akkora energia bombát kaptunk egymástól, hogy én szinte roskadozom a súlya alatt. Fantasztikus hétvége volt, melyre korona volt ez a meccs, és büszke vagyok az egész csapatra, mert küzdött, és egy pillanatig sem adta fel. :))))))



Re: Szívvel-lélekkel (Pontok: 1)
- fényesi Ideje: Június 30, hétfő, 12:55:49
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Mert adtunk és kaptunk!
Krónikád szívvel-lélekkel íródott!



Re: Szívvel-lélekkel (Pontok: 1)
- szellzsofi (szell1976@gmail.com) Ideje: Június 30, hétfő, 18:16:25
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ők győztek, mi nyertünk. HAJRÁÁÁÁÁÁÁÁÁ :D (Gábor, mindenben egyetértek - fullos volt a cucc :D)



Re: Szívvel-lélekkel (Pontok: 1)
- Baggio011 Ideje: Június 30, hétfő, 19:05:59
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Mindenkinek hálás köszönetem mindenért:):);)



Re: Szívvel-lélekkel (Pontok: 1)
- lena1 Ideje: Június 30, hétfő, 19:25:36
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hát kicsit irigykedem, de azt hiszem a következő talit már nem hagyom ki. Én tudom milyen ez a fullcsapat. Nekem a szívek fullcsapata marad örök időkre. Köszönöm Gábor ezt a remek beszámolót. Ölel.Lena



Re: Szívvel-lélekkel (Pontok: 1)
- csitesz Ideje: Június 30, hétfő, 21:08:25
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Baggio Kapitány!

Jók votunk. A hazai pálya ellenünk lejtett. Lwgközelebb leiskáluzzuk őket.

Józsi



Re: Szívvel-lélekkel (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: Június 30, hétfő, 23:29:13
(Adatok | Üzenet küldése)
A részvétel a fontos, nem a győzelem...Nem igaz? Meg így elsőre kár lett volna megverni őket, mert akkor a visszavágóra már ki sem állnak.
Ugye lesz visszavágó? Jövőre...
Remek volt veletek. Örülök, hogy veletek lehettem. Igazi élményt nyújtott a nagykörűi tábor:))



Re: Szívvel-lélekkel (Pontok: 1)
- siklosi Ideje: Július 02, szerda, 10:43:12
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Igazából nem szeretem a focit,de tiszta szívemből megfeledkeztem róla!No és jók voltatok,én már csak tudom:))Ezzel az írással pedig iderúgtál egy szeretet-labdát,most vissza dobom!Kapd el !:))



Re: Szívvel-lélekkel (Pontok: 1)
- Zsigaiklara Ideje: Augusztus 16, szombat, 23:23:47
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm, hogy megosztottad élményedet, szuper, és a képek is nagyon jók!



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.39 Seconds