[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 252
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 252


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Mivel mérgeznek minket?


Nem is sejtjük, hogy miközben diétás, azaz "light" termékek megvásárlásával folytatunk kétségbeesett harcot a kalóriák ellen, ....


addig az édesítőszerek, illetve ezekkel édesített termékek fogyasztásával a szervezetünket súlyosan rákkeltő anyagokkal bombázzuk. Az aszpartam-mérgezés a nyolcvanas évek óta gondosan őrzött titok. Számos kutatás és a tapasztalatok egyértelműen kimutatták mérgező és betegségeket előidéző hatását. Az aszpartam egy veszélyes adalékanyag, ami a testbe kerülve rákkeltő anyagokra bomlik, és visszafordíthatatlan károsodásokat okoz a szervezetben.

Vajon miért nem lehetett hallani erről eddig?

Senki előtt nem titok, hogy a diéta-ipar egy dollármilliárdos üzlet. Azt gondolhatnánk, hogy a könyvek szerzői, vagy az élelmiszeripari cégek húzzák a nagy hasznot belőle. A játszma igazi nyertese azonban a gyógyszeripar. Hogyan jön a gyógyszer az aszpartamhoz? Egyszerű. Egy gyógyszercég kutatója fedezte fel véletlenül az aszpartamot, egy fekély elleni szerrel való kísérletezés közben. A cég, aki gyógyszergyártó létére képes volt 28 millió dolláros veszteséget elkönyvelni, és többszáz, a gyógyszereik miatti káros mellékhatások ügyében indított pert elveszteni. A NutraSweet néven piacra dobott édesítőszer nem véletlenül okozott akkora izgalmat, hiszen az új "édeske" többszázszor édesebb a cukornál, fillérekbe kerül előállítani, és a diéta-nemzet minden ilyenre vevő. A probléma ott kezdődött, hogy az amerikai Élelmiszer- és Gyógyszerellenőrző Hivatal, az FDA nem óhajtotta engedélyezni a felhasználását, lévén az anyag bizonyítottan rákkeltő, és az idegeket is károsítja. Később "valahogy" eltűntek a vizsgálati dokumentumok, a kísérletekhez használt egerek nem voltak hozzáférhetőek boncolásra, és a kormányhoz eljuttatott dokumentumokban már csak néhány homályos következtetés szerepelt. Ennyi elég is volt a frissen megválasztott Reagan elnöknek, aki beiktatása másnapján(!) leváltotta az FDA addig tiltakozó elnökét, és Arthur Hayest ültette a helyébe, aki azonnal felülvizsgálta a "túl szigorú" megkötéseket, és engedélyezte az aszpartam használatát a száraz élelmiszerekben.
1992-re a Nutra-Sweetnek már engedélye volt az aszpartam üdítőitalokban és gyerekvitaminokban való felhasználására, szerződést kötöttek a Coca-Cola és a Pepsi céggel, mint a cégek kizárólagos aszpartam-ellátója, és az FDA ekkor fogadta el a NutraSweet kérvényét az aszpartam nagy mennyiségű, szabad forgalomba hozataláról. Ekkoriban kezdődött, hogy emberek megmagyarázhatatlan betegségekkel, tünetekkel fordultak orvoshoz, és az orvostudomány nem tudott rájönni, mi okozza a bajt. Az aszpartam mellékhatásai lehetnek fokozatosak, vagy azonnali reakciók is. Dr. Lendon Smith amerikai orvos szerint rendkívül sok ember szenved az aszpartam káros mellékhatásaitól, de fogalmuk sincs, hogy a gyógyszerek, kezelések és gyógynövények miért nem enyhítik a tüneteiket. Több, mint 90 mellékhatást tulajdonítanak az aszpartam fogyasztásának.

Hogy képes egyetlen vegyi anyag ekkora kárt okozni?

Az aszpartam a vérbe kerülve lebomlik, és így képes keresztülutazni az egész testen, és bármilyen szövetbe lerakódni. A ciklamáttal vagy a szacharinnal ellentétben az aszpartamot megemészti a szervezet. Elfogyasztása után a benne lévő metanol (faszesz) formaldehiddé, majd hangyasavvá változik. A formaldehid belégzése halálos, rákkeltő. További összetevői, a fenil-alanin és az aszparginsav pedig mérgezőek.

Az FDA-hoz mindössze néhány év alatt több, mint tízezer NutraSweettel kapcsolatos panaszbejelentés érkezett, amely az összes beérkező panasz 80 százalékát tette ki. Ennek ellenére az Élelmiszer- és Gyógyszerellenőrző Hivatal semmit nem tett annak érdekében, hogy tájékoztassa a közönséget.

Az aszpartam-ellenesek elnöke szerint: "Az aszpartam az egyetlen olyan génmanipulált termék, amelyről tényleges bizonyítékaink, világos nyilvántartásaink és esettörténetek vannak, melyek azt bizonyítják, hogy tömegbetegségeket és halált okozhat." Valószínűleg nem véletlen, hogy a gyógynövényből nyert és teljesen ártalmatlan szteviát, mint elterjedt versenytársat viszont betiltották jó időre az Egyesült Államokban. Épp pár hónappal az előtt, hogy a NutraSweet, mint asztali édesítő forgalomba került volna. És talán az sem véletlen, hogy Új-Zélandon ma már tiltott adalékanyagnak számít az aszpartam. Hogy miért nem mindenhol? Szenzációs PR-úthengert vezet a NutraSweet. Nagyon meggyőzőek, és ahol az aszpartam ellen szólók felütik a fejüket, ők megjelennek, és elhiteltelenítik a forrást. Azért a több milliárdért évente... Szerencsére az Egyesült Királyság és az Európai Unió is elfogadta azt a javaslatot, hogy végezzenek független kutatásokat az aszpartam "biztonságos" mivoltával kapcsolatban.

Vásárláskor érdemes elolvasni a termék összetételét, mert aki cukormentesen szeretne táplálkozni (light termékek), lépten-nyomon csak aszpartamba botlik. Néhány tipikus termék, amit aszpartammal édesítenek: szénsavas és rostos üdítőital, joghurt, fagylalt, reggeli készítmények, pezsgőtabletta, sportital, gyerekvitamin(!), lekvár, szinte minden rágógumi, diabetikus termékek, és maguk az édesítőszerek (kevés kivétellel): folyékony, tabletta, kristályos és por variációkban.

Az aszpartam néhány mellékhatása:

- látászavarok, szemfájdalom, fülcsengés, hallásgyengülés,
- epilepsziás görcsök, migrénes fejfájás, egyensúlyzavarok, memóriavesztés,
- állandó álmosság, végtagzsibbadás, részleges bénulás, remegés, depresszió,
- ingerlékenység, agresszió, álmatlanság, fóbiák, szapora szívverés,
- légzési nehézségek, hányinger, hasmenés, véres széklet, hasfájás, nyelési fájdalom,
- bőrviszketés, kiütések, asztma, herpesz, tályog, menstruációs zavarok,
- a haj elvékonyodása, hajhullás, hirtelen súlyvesztés, fokozatos súlygyarapodás,
- fájdalmas vizelés, túlzott szomjúság, bedagadt lábak,
- visszafordíthatatlan agykárosodás, születési rendellenességek,gyomorfekély, izületi fájdalmak

Egy internetes köremail alapján
Ideje: Augusztus 18, szerda, 13:33:08 - Audrey

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Mivel mérgeznek minket?" | Belépés/Regisztráció | 3 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Mivel mérgeznek minket? (Pontok: 1)
- Bogika Ideje: Augusztus 19, csütörtök, 14:03:39
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Manapság már annyi mindenre mondják, hogy mérgező, hogy legjobb lenne egy tanyára költözni és az ott termesztett biozöldségeken és húson élni. De még akkor sem biztos, hogy a földben, a vízben nincs rákkeltő anyag. A köremailekben nem nagyon hiszek, már én is kaptam mindenfélét.



Re: Mivel mérgeznek minket? (Pontok: 1)
- DfX Ideje: Augusztus 20, péntek, 00:03:51
(Adatok | Üzenet küldése)
Viszont az is meggondolandó, hogyha nem raknak antioxidánsokat illetve tartósítószereket (itt a legveszélyesebbekre E-330, stb-re gondolok) az ételekbe illetve üdítőkbe, akkor azért mérgezzük magunkat mert szinte minden idő előtt elromlana... szóval szerintem ez egy ördögi kör ha nem tartósítunk elromlik, ha tartósítunk akkor attól betegedhetünk meg...



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds